NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonanza

boonanza Niet meer actief

Ik hoop het echt voor je! Ik zal voor je duimen!

2. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Jeetje mina wat is er veel gebeurt. Ook nog wat nieuwe vrouwen erbij.
    Voor alle officeel zwangeren, gefeliciteerd. Voor de geongestelden, balen joh sterkte en volgende ronde zien we elkaar hopelijk in het volgende NOD topic.

Ik mag hartstikke op rood. Heb een mega menstruatie gehad, nog steeds bezig maar het einde lijkt inzicht. Gelukkig maar want ik vreet me altijd een end in de rondte tijdens bepaalde menstruatie dagen, en deze dagen had ik nu langer. Man man man, ik voel net een vuilnisbak. Gelukkig heb ik al minder lekkere trek en voel ik me met normaal eten weer gewoon verzadigt. :).

@ ladylola. Op een of andere manier raakt jou strijd me, waarschijnlijk omdat je hier open en eerlijk over bent wat het met je doet. Heel bizar ook weer wat je nu meemaakt. Laten we hopen dat het allemaal goede voortekenen zijn. Ik kan heel goed begrijpen dat je je door het ziekenhuis onjuist behandeld voelt. Ik hoop datje dit ook hebt kunnen bespreken met hen.

3. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Hier precies hetzelfde! Alsof het iedere moment losbarst.. maar het blijft tot nu toe bij gerommel. Irritant!

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik twijfel nog steeds.
    Er komt steeds een streepje, maar deze loopt niet zo op als bij mijn vorige zwangerschappen..
    Wel zijn mijn darmen weer enorm van slag, lage rugpijn en krampjes.
    Hoop dat het gelukt is, maar het voelt wel anders deze keer..

Bijgevoegde bestanden:

5. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Hmmm ik mag toch op rood. Net doorgebroken, helaas! Balen.. op naar de volgende ronde!

6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Pff gister wat zwart bloed, vandaag weer niks.. Ben ook best misselijk vooral na het eten.. Test gister negatief. Nod is zaterdag pas, maar heb er een hard hoofd in..
    Wanneer was jou nod lavitabella? Misschien maak je minder snel aan.
    Jammer nientje! Succes in de volgende ronde..

7. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Nu is het zeker;

Bijgevoegde bestanden:

8. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met de zwangerschap!!!!

hier is de hoop aan het vervliegen... terwijl ik er gister van overtuigd was dat het misschien raak zou zijn.. zie ik wat spotting... nu weet ik.. hoeft niets te betekenen.. maar voor mij is dit automatisch dat periode er aan komt.. wel 4/5 dagen later en misschien is er wel wat gebeurd... maar mag niet zo zijn denk ik...

9. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Voor mij liepen de andere ook wel op hoor! (Op mijn beeldscherm bedoel ik ;)) Gefeliciteerd!

Daantjuh, balen dan joh :(
    Hier beetje hetzelfde, ik heb altijd spotting van tevoren. Nu bleef spotting erg lang uit, maar is inderdaad mijn menstruatie 5 dagen te laat. Met oog op heftige (fysieke) stress in de weken voor/rond verwachte eisprong had ik dat ook al wel een beetje verwacht, maar met uitblijvende spotting had ik toch hoop...
    maar helaas, ik mag dus op rood :\

Vind het wel weer grappig om zo duidelijk te merken dat ik bij zulke hevige stress inderdaad ook geen eisprong heb. Lijf zegt heel duidelijk: nee, nu kun je geen kinderen maken.. week erna stress voorbij? Okee, nu kan ie weer.

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik mag ook op rood 😕

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ik ben voor 1 jaar gegaan, omdat ik met mijn dochter ook al verleden had. Maar ik werd net zoals bij mij dochter toen ineens zwanger. Daardoor wilde het zkh van mijn voorkeur mij niet meer helpen. Anderhalf jaar later wilde huisarts het dan wel proberen bij zkh waar ik woonde. (ik ging verhuizen dus wilde graag bij mijn nieuwe woonplek). Deze wilden wel helpen. En daar loop ik sinds januari jl. Tot op heden veel gewacht, onderzoeken gehad, geopereerd en weer zwanger geraakt net voor IUI. Helaas weer niet goed gegaan.
    Mijn advies..ga naar de huisarts. Vraag de verwijzing. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent en men wat doet, ben je zomaar weer 3/4 maanden verder. En wie weet lukt het dan ineens wel vanzelf. Vaak zeggen ze probeer het nog een halfjaar voor we wat doen. Omdat de meeste mensen raken zwanger binnen 2 jaar.

Manine, baaahh stomme ongie:x Echt een leven zonder menstruatie zou zo devine zijn he.
    En wat lief dat je dat zegt. Het doet een hoop met mij, maar ik heb er geen controle over. Het helpt mij niet door teveel stil te staan bij mijn miskramen, operatie en alles wat mijn dochter is overkomen. Bij mijn dochter heb ik dat gedaan en ben 1,5 jaar instabiel en verbitterd geweest. Zo wil ik mezelf nooit meer voelen. Je hebt er gewoon niks aan. Wil niet zeggen dat ik af en toe kan janken of zeuren hoor:D

Nientje wat klote weer ongesteld:x

Ik heb even niet meer goed kunnen filteren hoe de lijst ervoor staat. Is deze nog bijgehouden?

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oohja inmiddels heb ik toch medicatie gekregen om ongesteldheid op te wekken. De drie follikels...waren mogelijk 3 cysten. Ze konden het nieuwe eitjes niet meer traceren. Tis een puinhoop van binnen. Dus helaas ronde 28 zijn we ook al min of meer voorbij.. Nu wachten tot ongie en dan weer starten met hormonen en om de dag echo's.

13. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik ga door naar het NOD van 22 t/M 31 december. Wellicht zie ik een aa tal van jullie dara weer

14. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik ben doorgeschoven naar NODlijst vanaf 22-12. Maar was benieuwd naar de uitkomst van de lijst hier; wie zwanger, wie niet? Maar zie dat er geen uptodate lijst geplaatst is. Volgt die nog? Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina