💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘 [/B] 22. (6) Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Danielle83 - ??jaar - 4e kindje - ronde 6 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (2) Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod) Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - ronde 27 24. (0) 25. (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 26. (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 27. (4) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 28. (3) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (1) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 30. (3) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Vanaf welke cd heb jij positieve cb? Ik gebruik die ook,, krijg vaak pas op dag 11/12 een positieve cb test nu twijfel ik want gebruikte toen ook altijd dipsticks van zwangerschapstestbestellen die toen altijd opliepen en als die posi waren was cb dat ook. En met welke urine doe jij? Ik altijd met middag urine
💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘 21. (5) Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Danielle83 - ??jaar - 4e kindje - ronde 6 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (2) Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod) Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - ronde 27 24. (0) 25. (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 26. (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 27. (4) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 28. (3) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (1) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 30. (3) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik gebruik de roze variant omdat ik dan 1 dag een smiley heb en niet dagen een knipperende variant. Hihi. Ik gebruik middag urine, meestal rond klok van 5, 6 uur. Want 's middags plas ik nog een keer na de lunch op het werk en daarna niet meer. Ik heb geen regelmatige cyclus dus ik weet niet op welke dag ik de smiley heb. Heb wel altijd 14 lf, dus kan mijn nod pas uitrekenen wanner ik mijn ei gevonden heb. Ik begin meestal zo na een week na mijn ongesteldheid. Maar wanneer er al vloeibare slijm opstaat al eerder. Hopelijk beetje beantwoord wat je vroeg😉
Hee, bedankt voor je antwoord! Ik gebruik dezelfde. Vandaag nog negatief,, misschien dat hij later vandaag positief is dus straks nog eens een keertje
Wie van de dames die al eens zwanger is geweest, herkend deze symptomen al vanaf geruime tijd voor de nod? - Heel snel en erg vet haar - Erge vermoeidheid de hele dag door - Rare buikkrampen, af en toe ongesteldheidsachtig gevoel - Diarree - Gemiddeld 1x per dag witte vloed
Je mag het eigenlijk niet doen, maar ik kijk wel altijd naar de streepjes op het stokje. In het begin zie ik alleen het controle streepje. En dan een dagje of 2 iets donkerdere 2 streep en dan knal streepje en dag erna weer lichte streep. Dus ik zie daar wel een beetje aan, samen met het slijm wanneer mijn piek is.
Ik zit nu definitief op het wachtbankje. Donderdag smiley, vrijdag leeg rondje. We hadden veel zin dus hebben donderdag tm gisteren elke avond gedaan en zaterdag ochtend. Haha. 😂😎
Haha, dat doe ik ook hoor elke keer kijken hoe donker de steepjes zijn, ze zijn bijna even donker steeds.
Spannend allemaal voor jullie. Klopt het dat jullie een aantal rondes bezig zijn? Gelijk gestart met die extra test dingen? Of na ene paar rondes. Het is de eerste ronde voor ons tweede kindje. Mocht het langer duren dan bij onze eerste dan zal ik wat meer verdiepen in testen, ovulatie testen etc. @miekie. Hoe lang bedoel je met geruime tijd? Het kunnen echt zo ontzettend veel symptomen zijn. Ik was wel vrij snel misselijk, maar dit was na NOD. Misschien een stomme vraag. Maar kan het zijn dat je iets onder de leden hebt? Verkoudheid/griepje? Ik heb op het het moment griep, herstelllende van een paar zware dagen. veel 'symptomen' kunnen overeenkomen. Ik vraag dit omdat je het over een geruime tijd voor NOD hebt. Van de vorige keer weet ik nog dat ik opeens, echt midden in m'n cyclus, in de nacht een goed en mooi belegt broodje ging eten. Iets wat voor mij heel afwijkend was. Ik maakte er toen niks van. Achteraf terugkijkend was dat wel ene moment waarop dacht waarom doe ik dit in godsnaam? Ik heb dat trekje de hele zwangerschap gehouden. We waren in die periode wel serieus bezig, maar in de maand dat ik zwanger raakte even niet, hadden we het zo druk met feestjes her en der, en bij ons dat we er niet vanuit gingen dat het die maand raak was, wel dus.
Dit heb ik nu ook, vet haar, krampen etc, maar geloof niet dat dat iets was toen ik zwanger was. Dit had ik dus met slapen, ik was zoo moe. Kon gewoon de middag op de bank slapen en ik ben echt een moeilijke slaper! Spannend ben benieuwd
Nog geen knaltest hier maar alvast gezellig aan de slag gegaan. Morgen hopelijk een smiley/streepje (doe een soort ovulatietester-test, haha). Ben benieuwd! 30e in principe NOD.
💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘 21. (5) Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Danielle83 - ??jaar - 4e kindje - ronde 6 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (3) Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod) Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - ronde 27 LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 24. (0) 25. (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 26. (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 27. (4) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 28. (3) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (1) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 30. (3) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik had 4dpo diarree en vanaf 5dpo last van obstipatie! Wel rommelende darmen, t leek alsof ik diarree had maar er kwam maar niks 💩 Wel was ik winderig. Ook idd steken en ongesteldheidsachtige krampen gehad, heel laag in de buik richting schaambot, maar dat had ik wel meerdere rondes. En nu ook! Ook erg moe vanaf 5 dpo tot de MA. Ohja en op 5 dpo een veegje roze (bloed) op wc papier, 5 dagen later positief getest. Dus die krampjes en steekjes heb ik eigenlijk elke ronde wel. Ik heb dagenlang niet kunnen poepen en dat druppeltje roze bij het afvegen op de wc waren de enige symptomen die ronde voor NOD. Pff wachten duurt zo lang he!! Wanneer ga jij testen?
Dames die wachten op hun ei, veel succes maar vooral ook veel plezier 😉 Ik duim zo hard dat we allemaal op roze mogen!
Goedemorgen, Het heeft, vroeger dan verwacht, toe geslagen in m'n dromen. Man, man, man.. als ik in afgelopen nacht moet geloven is het hartstikke zwanger. Hihi ik herken dit van jaren geleden hoor, toen we voor de eerste gingen. Toen sloegen deze dromen de tweede ronde toe, ik was er zeker van dat het raak was. Nadat dit niet geval bleek ben ik gelijk van m'n dromen geloof afgestapt. In m'n droom teste ik positief, en al snel had ik een dikke buik. Omdat we natuurlijk de december maand bijna ingaan vond ik het maar vervelend. Al die team uitjes, borrels van het werk. Voor het gemak hadden we het de familie maar verteld. Omdat ik alle werk borrel en uitjes links liet liggen werd ik ontslagen. Ik was zo boos!! En toen werd ik wakker. Pfff zelfde soort droom nog eendere gehad vlak erna. Hetbklopt van de vele uitjes en borrels, maar ik hoop toch niet dat ik ontslagen wordt als ik er niet heen zou gaan ( ben er zeker van dat dat niet gebeurt hoor ). Het wordt nog wel een uitdaging om alle vermoedens de omzeilen dat wel
Wie kan mij bijvoegen bij de lijst? Mij lukt het niet, krijg foutmelding dat ik drie tekens tekort kom? Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde NOD 26 november Mag ook al op paars, 3 dagen geleden m'n eisprong gehad Bedankt alvast!
Ik mag ook al op paars. Wil iemand dat voor mij doen? Heb 5 dagen geleden mijn eisprong gehad en vandaag het idee dat er vanalles in mijn buik aan de hand is. Steeds wat ongesteldheidskrampjes. Spannend!