NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celes

Celes Lid

10 nov 2015
    58
    27
    18
    NULL
    NULL

Duidelijk! ! Gefeliciteerd, wat goed:) De eerste van dit clubje, ben benieuwd wie volgt!!

2. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Heel begrijpelijk hoor! Een vriendin van mij vertelde deze week dat ze zwanger is. Hoe blij ik ook voor haar ben, ik hoop dat wij snel volgen :D Ik heb nog geen symptomen, maar mijn NOD is 30 november/1december.

Waar zijn de sokken in bed voor?

3. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Heb ergens gelezen dat je je voeten warm moet houden. Nu zijn ze s nachts altijd koud dus dan maar sokken aan.

4. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Wauw Sellies! Gefeliciteerd meid! Mijn NOD is pas 30 nov, dus moet nog eventjes geduld hebben haha. Hier ook totaal nog geen sympthomen, maar dat is logisch! Hopelijk volgen er snel meer van ons dames!! Duimen, Duimen en nog eens duimen!

5. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Heel erg bedankt dames, erg lief van jullie😙
    Ik heb deze ronde granaatappelsap van POM gedronken en bijna altijd sokken aangehad, terwijl ik heel moeilijk kan slapen met sokken aan. Misschien dat deze 2 dingen net een extra zetje hebben gegeven.
    Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest.

@Else1987 natuurlijk. Ik heb geen last van gevoelige/pijnlijke borsten. Bij mijn vorige zwangerschap (ma) had ik dat wel. Maar ook vaak wanneer ik gewoon ongesteld werd.
    De symptomen die ik wel heb, heb ik allemaal bijgehouden in een app op mijn telefoon.
    Maandagochtend wakker geworden met ongesteldheidskrampen. Sinds maandag ook last van:
    Rommelende darmen alsof ik diarree heb.
    Last van winderigheid.
    Drukkende pijn laag in de buik bij het plassen.
    Continue trekkend/gespannen gevoel in mijn onderbuik.
    Hele dag door in vlagen steken van onderbuik tot schaambot.
    Brandende tepels.
    Gisteren jeuk aan mijn buik en na een avondje winkelen was ik heel erg moe, duizelig en voelde ik me beroerd. Toen dacht ik, laat ik een test doen; of ik ben zwanger of ik word gewoon ziek.
    Ik voel continue wat gebeuren in mijn lichaam.
    Ohja, en dromen!! Ik droom elke dag hele nare dingen (geen nachtmerrie maar gewoon echt dromen over de gekste dingen).

6. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Selles van harte!! Wauwww echt geweldig!! 💖 en inderdaad mooi vroeg zichtbaar

7. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wauw Selles, gefeliciteerd!

Kan iemand mij nog op het wachtbankje zetten en op ronde 10 ipv 1?
    Ik verwacht er deze keer niet veel van. Zoon was eerst ziek en daarna volgden wij allebei en dit alles precies tijdens de vruchtbare dagen :( We zijn in die tijd maar 1x intiem geweest en dat denk ik te vroeg.

Op naar de volgende ronde dus maar weer ;)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Selles: jeeeeeej gefeliciteerd!!!!!

9. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ik had net heel lichtroze afscheiding 26 nov pas NOD. 13 nov was wrs mn eisprong.. Wat zou het betekenen? Heb altijd behoorlijk regelmatige cyclus.... Help 😁

10. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Dit zou een eventuele innesteling zijn :D lees het best regelmatig dat dames roze afscheiding hebben en later zwanger blijken

11. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ben benieuwd... Hoop niet dat ik nu ongesteld ga worden. Zou een domper zijn. Heb 5 dec afspraak in zh. Had gehoo-t daar niet heen te hoeven

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘

22. (5)
    Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6
    Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4

23. (3)
    Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod)
    LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

24. (0)

25. (3)
    Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5
    Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Ladylola -32 jaar - 2e kindjes - ronde 27MMM
    Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1

26. (7)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Applejo, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18

27. (4)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA
    Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2

28. (3)
    Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1

29. (2)
    Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6
    Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4

30. (4)
    Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3
    MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Jildouu. - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 30

Wachtbankje (22), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

Blosjes en mezelf gewijzigd, NOD verplaatst en zit in de MMM.

13. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Denk dat ik op rood mag... net eerste roze gespot.. Drie dagen te vroeg... heb het idee dat mijn cyclussen steeds korter worden...

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Selles wat leuk meis! Hopelijk nu een dikke sticker!

Ik ben beetje stil hier. Is toch altijd beetje ingewikkeld tussen alle newbies, die binnen no time zwanger zijn. Heb er zoveel zien komen en gaan.
    Merk aan alles dat we weer een ronde verder zijn. Zelfs met 3 of 4 eitjes zijn we unlucky. Vorige keren merkte niks aan mij dat ik zwanger was. Pas vanaf 10 dpo achteraf kunnen merken dat er wat gaande was. Nooit eerder dan dat. Dus over 3 dagen weet ik het vrijwel zeker.

15. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    LadyLola, als ik je onderschrift lees heb je al veel meegemaakt. Heftig hoor!! En heel logisch dat het dan pijn doet als anderen snel zwanger zijn. Hopelijk is het jullie snel gegund om een wondertje te mogen krijgen.

Hier vandaag futloos, maar ook af en toe opgeblazen gevoel, beetje opkomende maagzuur. Steekjes, krampjes nog steeds aanwezig.
    Zit op 7 dpo.

16. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Jeetje, snap dat heel goed dat je dan wat stiller bent. En het is jou ook zo gegund na alles wat er in je handtekening staat! Soms is het leven echt niet eerlijk :( Ik ga voor je duimen!

17. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ik denk ook de innesteling als het nog zoveel dagen voor NOD is! Dat lees je vaker. Een van de eerste symptomen. Wie weet :D

18. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Begrijpelijk ladylola. Lijkt me zwaar klote om het maar gewoon zo te noemen.
    Gezien je banner heb je er al een behoorlijke strijd opzitten. Ik hoop met alles wat ik heb en waar ik in geloof dat een nieuwe baby jou/jullie leven op korte termijn mag verrijken.
    Volgens mij ben je een sterke vrouw, maar kan je een knuffel wel gebruiken.:)

19. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik ga ook voor je duimen ladylola!

Hier is mijn temperatuur opeens gezakt vanmorgen, misschien dat ik dan toch vandaag pas mijn eisprong heb.. Ik dacht aan mijn slijm te zien dat het donderdag was maar goed. Vanavond nog maar even klussen dan, geen straf 😊

20. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    #180 Manine, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Spannend applejo. Als het een innesteling geweest is dan hoop ik dat het lekker blijft plakken.

ik heb het voor mijn eerste kindje heel erg moeilijk had als ik weer hoorde dat er eentje zwanger was. Bij mij was het niet omdat het niet lukte maar omdat we echt wachten tot de juiste (minimale ) omstandigheid. Man en ik hebben nou eenmaal wat eisen aan wat we ons kindje wilden bieden ( ik weet het klinkt erg, was het eigenlijk ook we staan er nu heel anders in ;) ) We hebben dus veel geduld gehad maar man wat was het soms moeilijk. Uiteindelijk heeft het drie rondes geduurd. Afgelopen twee jaar hebben al mijn vriendinnen er nog een tweede of derde bij gekregen, collega's die alweer zwanger zijn geweest (en bevallen). Het hokt maar door hihi. Ook deze keer hebben we veel geduld gehad. Als het alleen aan m'n oer instinct had gelegen waren we na nummero 1 gelijk doorgegaan voor nummero 2.
    Maar nu, we zitten in de eerste ronde. Ik ga er sowieso vanuit dat het minimaal 3 rondes duurt.

Ik zit denk ik 4 voor NOD. ik kan er wat dagen naast zitten.
    Ben grieperig geweest dus wat ik lichamelijk merk is lastig te plaatsen.
    Sowieso heb ik tijdens cyclussen zonder zwanger proberen te worden elke maand andere 'lasten'.
    Deze maand is gespannen gevoel onderbuik.
    Gespannen borsten.
    Heel veel eten ( maar dat kan ook door het 100% niet meer roken komen).
    Moe, buikpijn rugpijn.

Allemaal best griep klachten. We zullen zien

Deel Deze Pagina