NOD - lijst 22 t/m 30 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hallo dames,

Mag ik met jullie meeschrijven? Pindatjuh, 28 jaar, tweede kindje, ronde 6. NOD is 24 oktober. Ik had mij voorgenomen om niet meer zo bezig te zijn met zwanger worden en dit forum even te laten voor wat het was, maar door bepaalde symptomen deze maand werd ik toch weer nieuwsgierig.
    Volgens mijn app moest ik op 10 oktober mijn eisprong hebben, maar ik testte vanaf 8 t/m 12 oktober negatief op de ovulatietesten. Omdat ik op 9 oktober last had van steken in mijn buik, ga ik ervan uit dat mijn eisprong 9 of 10 oktober geweest is en dat maakt mijn NOD 24 oktober.
    Sinds afgelopen donderdag had ik erge last van duizelingen en was mijn bloeddruk ook ontzettend laag voor mijn doen (108/61) en dit herkende ik meteen van mijn vorige zwangerschap. Ik voelde mij die dag zo ziek dat ik me halverwege de dag ziek heb gemeld op werk. Ook had ik de dagen daarna veel last van mijn onderrug en steken in mijn buik.
    Sinds gisteren ben ik ontzettend moe en heb het zo warm! De steken in mijn buik worden minder, maar het blijft een beetje weeiig voelen ofzo.
    Ik hoop dat er in deze NOD lijst weer veel op roze mogen deze maand en iedereen succes met het wachten op dat wachtbankje!

2. JSLN

JSLN Actief lid

20 jul 2016
    494
    169
    43
    Vrouw
    NB
    Het allemaal. Weer terug van vakantie, nog niet alles bijgelezen, maar zie al roze in de lijst!! Wiehoee, gefeliciteerd!! 🎉

Mijn appje voorspelde mijn ei afgelopen donderdag/vrijdag, maar ik teste negatief.. dit weekend niet kunnen testen. Wilde net plaatsen om mij op paars te zetten maar iets zei me dat ik nog eens moest testen vandaag.. zie hieronder! "Heeft ze nou drie tests gedaan?" hoor ik je denken... Ja! Ik ben namelijk al een aantal maanden aan het testen en heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad, wat mij angstig maakte geen eisprong te hebben (=familiekwaal).. ik kon dus de eerste test niet geloven en heb meteen twee andere test ook geprobeerd... 😇😂

Wat is nu handig? Ik weet dus niet of mijn test van gisteren ook positief geweest zou zijn. Vanavond sowieso gezellig maken maar morgen nog eens testen en evt weer gezellig maken? Wat zouden jullie doen?😳

Bijgevoegde bestanden:

3. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @JSLN: een positieve ovulatietest zegt dat je ei binnen 24 tot 48 uur springt. Ik zou morgen nogmaals testen en dan kijken of ie dan negatief is. Als ie positief is zou ik even doortesten tot de ovu weer negatief is, dan weet je bijna zeker wanneer je ei was. Maak het maar lekker gezellig, veel plezier ;)

4. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Idd vandaag gezellig maken en doorgaan om de dag totdat hij negatief is. En dan nog eentje voor de extra hahah.
    Das het beste volgens mij!

5. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Heee!

Ik hou het even niet meer bij met schrijven, heb wel alles gelezen!
    Wat super de eerste dames op roze! Hopelijk snel meer!!

Hier op 9dpo...ik wil ook volhouden tot zaterdag net testen...mn nod...normaal moet k vrijdags al de menstruatie op voelen komen.

Ik heb deze keer gevoelige borsten al sinds 4dpo...had ik vorige ronde niet..pas dag voor nod..
    Verder weinig gerommel down under...dus ik vat het op als iets positiefs aangezien ik dit bij mn zoon ook nie had.

We wachten het af...
    Succes dames!!

6. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ik zou het vanavond gezellig maken en morgenavond gewoon nog een keer!! Dit heb ik ook gedaan toen ik mijn LH piek had gevonden en tada! Ik ben Zwanger!! Veel plezier!

7. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    #327 2107, 17 okt 2016
    Laatst bewerkt: 17 okt 2016
    Hoi meisjes, graag meld ik me ook bij jullie! Heb globaal terug gelezen, wat een geklets!

Ben op 27/9 voor het laatst ongesteld geworden. Had vrijdagmiddag een positieve ovulatietest, vrijdagavond nam hij al af. Donderdag avond gezellig gemaakt met man, die daarna op vakantie is gegaan met vrienden, dus geen pogingen meer! Denken jullie dat dat op tijd is geweest? Sinds zaterdag geen vruchtbaar slijm meer..

Vorige keer onverwacht zwanger dus dit is helemaal nieuw voor me! Lees dat iedereen wat gezonde spanning heeft. Fieuw, dacht al even dat ik de enige hysterische was!

8. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Nee hoor allemaal even hysterisch hahaha

Hier gaan We vrijdag ivm het overlijden van een vriend met zn allen een drankje doen ter ere van hem.
    maar hoe moet ik dat nu doen, stel dat het deze keer raak Is. .....
    dan kan ik toch niet uitgebreid aan de alcohol vrijdag.
    en We wonen om de hoek dus verhaaltje bob kan niet...

9. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Gewoon lekker een borreltje doen! Mocht je mogelijk zwanger zijn dan kunnen die paar borreltjes echt geen kwaad.
    Ben vorige keer zwanger terug gekomen van vakantie. Kan je vertellen, daar gingen de borrels er lekker in. Heb er een prachtige zoon aan overgehouden.

Klinkt trouwens wel heftig.. Gecondoleerd!

10. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Lia gecondoleerd.

Jsln geook om de dag gezellig maken tot hij helemaal wit is

11. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Shit ik denk dat ik blaasontsteking heb. Geen handig moment want aan de ab kuur wil je nu niet.
    Verder verlies ik veel afscheiding. Echt meer dan vorige maanden. En ben mega duizelig. Dit had ik bij mm zoontje ook. En zit pas 6 dpo

12. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Lia als je echt niet wilt drinken kun je ook zeggen dat je antibiotica hebt voor het een of ander (blaasontsteking ofzo). Gecondoleerd in ieder geval!

2107 er is wel een kans hoor denk ik, zeker als die avond je test alweer afnam! Hoewel ik probeer met beide benen op de grond te blijven staan, wordt dat steeds moeilijker naar mate mn NOD nadert! Ik heb in augustus waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad dus ik had me voorgenomen deze keer niet vroeg te gaan testen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat bij de gedachte van een testje wagen op 12dpo mn vingers toch beginnen te jeuken! :D dus we zullen wel zien hoe lang ik het vol ga houden

Ik lig al vanaf 8 uur op de bank met nog steeds die lage rugpijn en een soort menstruatie achtig gevoel.
    Ik heb geen idee of dit symptomen zijn of gewoon bij mn cyclus hoort, aangezien ik van mezelf helemaal geen cyclus heb. Nog even geduld...

Ik ben vandaag ook nog even bij de acupuncturiste geweest, daarna was ik ook heel moe (dat is door de behandeling natuurlijk:)) maar des te meer redenen om zo meteen lekker onder de wol te kruipen!

13. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Babyjoris dat vele afscheiding heb ik ook. (Ook 6dpo) Ik kan t ook niet goed plaatsen, soort van witte, vloeibare creme. Ik kan je alleen niet vertellen of t iets kan betekenen of niet :(

Overigens was mn smoesje voor Lia niet gebaseerd op jouw reactie boven mij! Was puur toeval! Wel heel vervelend als je blaasontsteking blijkt te hebben nu..

14. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Dank je allemaal, zal donderdag es ff met vriendlief overleggen als hij terug Is.

@babyjoris, hier hielpen cranberry tabletten erg goed toen ik blaasontsteking Had. Maar weet niet of je deze mag bij een eventuele prille zwangerschap

@femme om gek van te worden hè van al dat wachten icm allerlei symptomen, ik denk dat ik ook eerder zwicht om te testen

15. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een dikke Creme kleurige klodder slijm bij afvegen gehad. Was rekbaar. Kan dit van innesteling komen?
    Ik word er wel chagrijnig van die krampachtige onderbuik en onderrug pijn.... is nu al dag 3.... ook borsten zijn enorm gevoelig en pijnlijk.

Klaag klaag, maar als het voor iets leuks is dan kan ik er straks om lachen

16. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Ik hoop dat t iets betekend hihi

Haha nee snap ik. Toen ik jouw reactie las dacht ik oh waarom dacht ik er niet aan toen ik erover typte haha

17. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Ik weet eigenlijk niet meer of dat daarvan kan komen. Ik hoop t want ik heb ook steeds crème afscheiding.
    Moet bekennen dat ik al 2 dagen chagrijnig ben. Dus wie weet

18. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Gaan we duimen draaien!! Spannend

19. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik heb dat ook gehad. Vooral zaterdag.( had er hier iets over gemeld). Nu duimen dat dat alleen maar goed is!

20. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    ♡♡ NOD-lijst 22 t/m 30 oktober ♡♡

22 OKTOBER (9)
    Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk)
    WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1
    xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2

23 OKTOBER (5)
    koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Super Eendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6
    jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - 5e ronde

24 OKTOBER (4)
    Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde
    Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Mirjav81- 34 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5

25 OKTOBER (6)
    SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16
    Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Femmefatalex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM
    Shafra- 32 jaar -2e kindje - ronde 1
    Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e na MA)

26 OKTOBER (4)
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4
    lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 30 MMM
    Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM

27 OKTOBER (1)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9

28 OKTOBER (4)
    Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11

29 OKTOBER (2)
    Cadi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6

30 OKTOBER (2)
    Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4
    Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk)

DATUMLOOS (2)
    JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 2e*
    Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk

Totaal: 39

Wachtbankje (17), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan

Deel Deze Pagina