NOD - lijst 22 t/m 30 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik heb mezelf ook even op paars gezet :) afgelopen vrijdag al positieve ovulatietest maar was het vergeten... Ik stond nog op datumloos omdat ik na de vroege mk niet wist hoe mn cyclus eruit zou zien. Nu vermoed ik dat ik op 28 oktober zal uitkomen!

2. Deborahbonne

10 okt 2016
    26
    0
    0
    Hallo dames
    Bij iedereen heel spannend lijkt mij.
    Hier enorm last sins maandag van pijnlijke tepels. Zware borsten en en nog steeds enorm veel menstruatie pijn. Ook tijdens het klussen voel ik steken in mijn onderbuik. We doen het dus heel rustig aan. Het is toch een beetje gek worden dat wachten zit vandaag op dag 11 van mijn NOD.

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Hier heeeeeeeeel veel klachten..........Maarja sinds gisteravond ook buikgriep dus dat verklaard veel :)
    mijn moeder heeft net de kinderen opgehaald en ik kom voorlopig mn bedje niet uit ten zij het echt moet.

4. Deborahbonne

10 okt 2016
    26
    0
    0
    Veel beterschap lia

5. 1548

1548 Niet meer actief

Kan iemand mij op blauw zetten?

Vanmorgen een negatieve test.

6. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Alle dames met een positieve test: gefeliciteerd!
    Alle dames met een negatieve test: misschien te vroeg getest? Anders ontzettend balen weer, maar veel succes in de volgende ronde!
    Alle dames op de wachtbank: hopelijk mogen wij snel op roze!

Kan iemand mij ook nog op de lijst zetten en een paars kleurtje geven? Ik had mij een aantal pagina's terug al voorgesteld ;)

Pindatjuh, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6

Hier nog steeds last van een wat lagere bloeddruk wat ik herken uit mijn vorige zwangerschap. Daarnaast vorige week ontzettend pijn in mijn onderrug voor een aantal uur en de steekjes in m'n buik blijven ook aan de gang. Mijn NOD is 24 oktober

7. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Net een testje gedaan.. geloof ik dit echt???
    Streepje kwam direct te voorschijn!
    Whaa sta gewoon te shaken en kan het niet geloven!
    Zien meer dames hem??

Bijgevoegde bestanden:

8. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Wat spannend allemaal dames!
    Hier eigenlijk tot gisteren weinig klachten, op mijn borsten na.
    Gisteren en vandaag wel wat krampen in onderbuik..
    Koffie smaakt vanmorgen niet, maar daar trek ik maar niet te veel conclusie uit.
    Mijn afscheiding is nog altijd slijmerig/watering, dus geen droge dikke crème wat meer normaal is voor je ongi toch?

Wat hebben jullie voor afscheiding?

Ben nu 11 dpo..nog 3 dagen wachten...
    Ik kan het testen nog goed weerstaan, wil gewoon zaterdag afwachten. Zaterdag niet ongi dan doen we zondag testje.

Succes allemaal1!

9. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa dat is een duidelijke! En zoals ik al eens vermeld heb, heb ik slechte ogen! Gefeliciteerd!!!!! Wat super leuk. Welke klachten had je? Of geen? Hoeveel dpo?

10. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nu de tijd bijna versteken is, is het lijntje nog duidelijker geworden..
    Wie kan mij even knijpen?

Zoooooo balen dat ik vanavond ren avonddienst heb en dat ik pas tegen 12 uur thuis ben. Dan moet ik nog zo lang wachten met vertellen tegen mijn man!

Bijgevoegde bestanden:

11. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zit nu op 12 dpo en ben alleen maar erg moe, moe , 'moe en nog eens moe. Maar dat is niet erg raar voor mij want ik heb wel vaker dagen dat ik me heel erg moe voel. Komt door mn werk ( ouderenzorg met veel onbegrepen gedrag)
    Maar nu had ik al een week dat ik eenmaal thuis op de bank in slaap viel en dan om 21.00 uur alweer zoiets had van ik ga naar bed.

Eerder deze week wel wat last van mn rug en heup en gisteravond steekjes alsof ik ongesteld zou worden maar die zaten niet in het midden maar aan de linker kant. Steekjes waren ook snel weer weg

12. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Wauwww das n mooie test!!!
    Gefeliciteerd! !
    Ik zou m gelijk bellen hahah

13. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik was al enige tijd voorbereid op het moment dat ik positief zou testen. Heb baby stokjes gekocht met daarop 50% papa 50% mama.
    Hierin heb ik de test gedaan en ingepakt. Dit geef ik heb vanavond als ik thuis kom. Oeh ben zo benieuwd naar zijn reactie!!!!
    Hij wilde graag verrast worden als het zover is

14. 1548

1548 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat een mooie test liesjuh! Gefeliciteerd! Heel veel plezier met vertellen vanavond! :)

16. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk!!! Vertel je ons morgen hoe het was? Geniet ervan

17. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hele mooie test Liesje! Gefeliciteerd!! Ik ben heel benieuwd naar de reactie van je man!

18. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd liesjuh!!

Hopelijk blijft alles goed gaan, je hebt iig een super mooie test:D

Hier nog klein weekje afwachten.... Blijf het maar spannend vinden! Mijn gevoel zegt van wel, maar ik durf het niet te hopen....:(

19. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dank je wel allemaal! Pff kan het amper geloven! Blijf maar de test controleren of het streepje er nog staat haha.

Shafra, wie weet klopt je gevoel wel! Ik had zelf vaak het gevoel dat het niets zou worden. Maar deze maand bleef er iets in mij zeggen tijdens een shopsessie met vriendinnen: koop maar niet want wie weet pas je het over een paar maanden niet meer... heb toen uiteindelijk een nieuwe winterjas gekocht die eigenlijk net iets te ruim is, onder het mom van dan past er nog een lekkere dikke trui onder

20. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel liesjuh!

Ik heb al zoooooveel dagen last van kwaaltjes... Mijn boobies groeien volgens mij lekker door, staan regelmatig op spanning. Daarnaast lijken mijn aderen beter zichtbaar en al vanaf 5 dpo veel krampen en steekjes. Zondag was 6 dpo en had echt een mega felle steek die echt een minuut duurde:(

Ik zit pas in ronde 1, maar ik wil het zoooo graag :D

Nog paar daagjes geduld, deze kwaaltjes heb ik anders nooit. En bij min zoontje en de mk die ik had al ik beide zere boobies ;):p dus wie weet....

Deel Deze Pagina