Ja behandel hem altijd maar het is iets van de laatste rondes wat ik krijg voor me menstruatie. Zal wel hormonaal iets zijn denk ik heel vreemd
Ja hoor, ik kon me niet meer inhouden en heb vanochtend natuurlijk veeeel te vroeg getest (9dpo) met kruidvat 2v5. Er leek n soort schaduw te zitten maar ik weet niet of ie op de 'goede plek' zit en of ie roze is of niet. T kwam in ieder geval pas ruim na de 5 minuten afleestijd dus ik denk dat ik m voor nu als negatief beschouw. Ik zal even een fototje bij voegen, maar ik betwijfel of je na het uploaded nog iets ziet want in t echt zie je t al amper. Voel me zo dom nu, ik wist dat ik op 9dpo geen échte duidelijke test zou krijgen
Ik zie wel wat hoor, maar ik kan niet zien of het nou een streepje is want het heeft ook wel wat weg van een vochtophoping Spannend
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 30 oktober ♡♡ 22 OKTOBER (9) Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 23 OKTOBER (5) koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Super Eendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - 5e ronde 24 OKTOBER (4) Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mirjav81- 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 OKTOBER (6) SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Femmefatalex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Shafra- 32 jaar -2e kindje - ronde 1 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e na MA) 26 OKTOBER (4) Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 30 MMM Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 27 OKTOBER (1) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 OKTOBER (5) Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 2e* 29 OKTOBER (3) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 OKTOBER (2) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) DATUMLOOS (2) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Totaal: 41 Wachtbankje (20), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan Ik heb mijzelf eraf gehaald. Nog steeds geen ei. Succes nog dames!
Hier heel verwarrend allemaal. Elke maand heb ik wel symptomen gehad (Buikpijn, lage rugpijn, veel afscheiding, waterige afscheiding, hoofdpijn, misselijk, maagpijn, last van darmen,...) Vorige week dinsdag (CD15) verloor ik plots een slijmprop met glashelder slijm. Véél te laat naar mijn berekeningen om een eisprong te hebben. Toch maar even gezellig gemaakt die avond. De dag (CD16) daarna ook opnieuw veel, glasheldere afscheiding. Nog maar een avond gezellig gemaakt, om toch maar zeker geen eisprong te missen. Erg raar allemaal, aangezien mijn cyclus maar 25 dagen telt... Vandaag zit ik op 2 dagen voor NOD. (CD 24) Symptomen die ik normaal voor NOD heb, zijn er nog niet. Geen hoofdpijn, geen buikpijn, geen rugpijn, geen humeur, geen zin in zoet of chocolade. De zwangerschapstest die ik dinsdag gedaan heb (CD 21) was negatief. Misschien te vroeg getest, indien dat die slijmklodder een voorbode van een late eisprong was? Ik wil mezelf écht niet blijven gekmaken. Ik heb het gehad ondertussen. Al 8 maanden in een rollercoaster. Het mag wel eens stoppen
Zo die verwarring en onzekerheid, ik word er ook gek van!! Kan er niet gewoon iemand een dag na de ei sprong een briefje in de bus doen, gelukt of niet gelukt. Dan hoef je die 2 weken niet in onzekerheid te wachten, wel niet testen, te vroeg testen, turen tot je ogen pijn doen.... zucht Ik duim voor iedereen die aant wachten is...
Jij bent precies ook al een tijdje bezig. Frustrerend hé... Ik duim voor je dat het deze ronde ook raak is. Zou een mooie afsluiter van 2016 zijn
@ Femmefatalex; ik zie wel iets op je test maar ik kan niet zeggen of het een streepje is. Je kan geen foto van dichterbij maken?
Lastig he Wishfulldreaming en Supereendje.. Elke keer weer die hoop, en elke keer weer de teleurstelling het afgelopen jaar heb ik echt mega veel testjes gesleten. Wat ik eigenlijk het vervelendste vind is dat nu na de miskraam er wel eens word gezegd (voornamelijk op het forum) ja maar je weet nu wel dat je nog zwanger kan worden, want he je bent 2 keer zwanger geweest. of: 'ik ben al .. maanden bezig en nog nooit een positieve test in handen gehad, dus wees blij' Daar heb je echt helemaal niks aan, en een mk, ma of bbz wens je echt niemand toe! waarom moet ik blij zijn dat ik 2 maanden terug zwanger was, want ik ben nu toch echt niet zwanger en dat doet nog steeds erg veel pijn Nu ronde 11/2 2 of 3 dagen na mn ei, en ik stel me maar weer in op een verloren ronde, pessimistisch misschien maar voornamelijk zelfbescherming. Ik heb geen testen in huis liggen en ben van plan ze pas te halen als ik niet ongesteld ben geworden op 3 november ondanks dat mn NOD wrs 31okt. is..
Ik herken je gevoel volledig. Ronde 1 t.e.m. 4 heb ik zeker 15 testen gesleten. Daarna ben ik ermee gestopt. Ik maakte mezelf echt gek. En elke keer die teleurstelling. Deze ronde is de eerste ronde dat ik opnieuw testen ben gaan kopen, maar deze keer om op voorhand niet téveel hoop te hebben. De test van dinsdag was negatief. De kans was héél klein dat ie al positief zou zijn, al zou het raak geweest zijn. Maar dan nog. Op basis van die negatieve test hebben we ook beslist om hulp te gaan zoeken. Ik heb een zoontje uit een vorige relatie. De andere 3 zwangerschappen zijn steeds vroegtijdig misgelopen (MK, BBZ, MA) Nu lukt het me niet eens om een positieve test te krijgen. Ik merk vooral dat ik sneller gefrustreerd geraak op anderen, hoewel dat ook niet terecht is. Ik krijg er de kriebels van, van meiden die bij ronde 1-2 al doen alsof ze kweet-niet-hoe-lang aan het proberen zijn. Iedereen is anders, en iedereen zijn draagkracht is ook anders, maar toch. Ik vind dat ik 'mijn deel' ondertussen al wel gehad heb. Spijtig genoeg zit de natuur nu niet altijd eerlijk in elkaar
Precies, ik merk dat ik sneller geiiriteerd ben, laatst is een collega van me getrouwd en die zei doodleuk, ja rond deze tijd over een jaar ben ik denk ik wel 3 maanden zwanger. Heb toen beetje bitchie gezegt "nou hopelijk kan je kinderen plannen ipv krijgen, dan je nu al weet dat je volgend jaar 3 maanden zwanger bent" Een andere collega is nu 24 weken zwanger, en die zei toen ze het net vertelde dus net na de 12 weken "ja ik was wel blij hoor we zijn echt wel 3 maanden bezig geweest, dus ben echt blij dat het gelukt is" Toen dacht ik ook, mens je moest is weten dat ik al sinds december bezig ben. Verder tja, ik sluit me nu steeds meer af, ik ben sowieso niet echt een vrouwenpersoon geweest, heb maar vriendin en verder alleen maar vrienden. dat vrouwengeneuzel altijd over kleding en makeup enzo, niks voor mij.. Maar op het werk zijn we met een team waarvan meerderdeels (ruime gok zo'n 70%) vrouw zijn. Sinds m'n miskraam merk ik dat ik wel nuchterder ben, niet te veel hoop houden ik riep vorige maand een week voor nod dat het niet raak was, en dat was het ook niet. Trouwens, Hebben jullie na je eisprong ook altijd zo'n gezwollen buik? zeker na het eten heb k een beste buik terwijl ik van mezelf best slank ben
Heel herkenbaar! In het begin ook elke keer testen voor NOD, maar ondertussen, ruim een jaar verder, nog geen enkele positieve test en ook nog nooit zwanger geweest. Ben aan de ene kant blij dat de ellende van miskramen etc ons tot nu toe gespaard is gebleven, maar het blijft een gevecht, elke maand weer. Denk inderdaad dat dat niet anders is of je nou wel of niet zwanger wordt. De hoop en de wens blijft.. We willen zo graag, zijn er geestelijk helemaal klaar voor, en dan doet het toch wel pijn als het niet wil lukken.. De vriendin van een goede vriend die zegt: "Als we een huisje gekocht hebben gaan we ervoor. Jullie hebben al gekocht. Zullen we straks een wedstrijdje doen wie het eerst zwanger is?" Na sorry, daar doe ik niet aan mee. Dat is niet iets waar je een wedstrijdje van moet maken. Ze weet ook niet dat we ondertussen het medische traject zijn ingeslagen. Ook met de housewarming, tientallen vragen over de bestemming van de toekomstige kinderkamer. Die staat nu tenslotte leeg.. Elke keer maar gezegd dat dat nog wel komt in de toekomst.. Vind het toch wel heel moeilijk hoor.. Er zijn ook steeds meer mensen in mn omgeving (enkele vriendinnen en aantal collega's vooral) die het weten en die heel begripvol reageren. Maar van de vriendinnen die niets weten word ik ondertussen toch wel erg moe.. Laten we met zn allen duimen op goed nieuws en op mooie testen!
Hier weten mn ouders, m'n broer, een hele goede vriendin van me en een collega die ik buiten het werk ook vaak spreek. Verder zijn mensen eigenlijk een beetje opgehouden met vragen, in onze omgeving broeden dames de ene na de andere baby uit als in 3 kinderen in 5 jaar. toen E. 1 was begonnen de vragen, toen was de wens er wel maar kwam het niet uit, toen ze 2 werd leek het of mensen ongeduldig werden, goh nog niet zwanger? na een half jaar "jeetje we hadden wel verwacht dat jullie meer dan 1 kind zouden nemen" Nemen wat een naar woord word dat inmiddels, blijkelijk neem je geen kinderen, je moet geluk hebben als je ze krijgt. Nu is E ruim 3 jaar en op een enkele opmerking na vraagt niemand het meer, ze verwachten het niet meer denk ik. van het weekend hadden we vrienden te eten, zij hebben 2 (al wat oudere kinderen) en zijn compleet. 2 kids die een typische broer/zus relatie hebben op die leeftijd (6 en 10) en constant bek-vechten toen zei die vriend voor de grap tegen E. "wat zal jij blij zijn dat je geen broertje of zusje hebt" Poeh dat stak. Inderdaad, we blijven duimen, hopen en bidden voor een boel positieve testen en veel roze in de lijst! Op een vruchtbare maand meiden!
Haha, ik ben ook geen vrouwenpersoon. Op mijn werk weet NIEMAND dat we op dit moment voor een 2e kindje aan het gaan zijn. Het zijn ook niemands zaken. Ik vind het al erg en frustrerend voor mezelf dat het niet 'gewoon even' lukt. Nog wat supporters aan de zijlijn die elke maand vragen of het gelukt is, kan ik wel missen Hier weet mijn schoonmoeder en schoonbroer/zus het. Bij mijn schoonbroer en schoonzus gaat het ook niet zo vlot. Zij hebben voor hun 1e kindje 1 jaar geprobeerd, en nu zijn ze opnieuw 1,5 jaar bezig voor een broertje/zusje. Dat ligt anders, zij snappen mijn frustratie en ik het hunne. Dat van die opgeblazen buik heb ik ook wel. De week voor mijn NOD voel ik me steeds een opgeblazen pad. Vanmorgen zelfs een ander kleedje gaan aantrekken omdat ik vond dat ik er zwanger uit zag (lucht, elke maand zo...)
Bij mijn op mijn werk op een vriendin/collega na ook niemand, zelfs mijn baas niet na mijn miskraam en dat ik een flinke tijd stik chagrijnig was. het gaat in principe inderdaad niemand wat aan want je hebt al genoeg aan jezelf. ze dealen maar met een wat minder vrolijke ik af en toe haha
Dat is het hem hé, die wens en hoop die blijft. Hoop doet leven, zeggen ze wel eens. Maar hoop doet ook ontzettend pijn, elke maand opnieuw. De ene maand kan ik er beter mee om dan de andere. Vorige maand was héél erg. Toen baalde ik 3 dagen lang. Deze maand hoop ik dat het beter gaat. Ik ben in ieder geval goed voorbereid met die negatieve zw-test. Verder is er ook uitzicht naar de doktersafspraak volgende week, voor de controle van het zaad van mijn vriend. Ik duim voor de dames die al zoveel ronden bezig zijn extra hard. Je snapt niet wat het is, als je er zelf niet mee zit
Zeker niet leuk al die opmerkingen!! Mensen kunnen gewoon niet nadenken geloof ik! Hoor op het forum ook zovaak dat wanneer iemand als een kindje heeft, er gezegd wordt dat het dan minder erg is als het niet (snel) lukt. Volgens mij maakt het niet uit of je nu al kinderen hebt, of je gaat voor de eerste, als die wens er is voelt elke maand als 1 te veel. Hoe moeilijk ook, maar mij hielp het om te bedenken dat de ander op andere gebieden problemen hebben en dat ze gewoon niet in de gaten hebben wat ze nu werkelijk zeggen! Kop op meiden, komt allemaal goed! .
Of nog zo'n mooie, die ik deze week hoorde van een mannelijke, single vriend: "Ja, voor jou zou een kind enkel maar een meerwaarde zijn binnen je relatie hé? Want je hebt er al eentje uit je vorige relatie en jullie zijn nu ook gelukkig zoals het is" Pardon? Dat heeft er ook wel even ingehakt. De reden waarom ik en mijn ex uit elkaar gegaan zijn, is omdat wij het verlies van de vorige zwangerschappen niet konden plaatsen. Ik trok me terug op mijn eiland, hij op het zijne, en zo zijn we helemaal uit elkaar gegroeid. 4 jaar later zijn we gescheiden... Mensen zouden beter hun mond houden, als ze er niks van af weten
hetgeen wat me het meest tegenvalt is dat we voor E in ronde 2 al zwanger waren, en nu na 9 maanden (pas) en nu inmiddels weer 2 rondes verder als ik dan terug denk aan 2012 voel ik me echt gezegend dat het zo snel al raak was. Edit: reactie op Wisful: Vanmorgen zei een collega, als jij vrij bent heb je ook niks te doen ik moet nog naar school.. Uh ja tuurlijk, ik ben moeder van een peuter maar ik doe niks thuis.. Zegt hij: ja maar je kind is je hobby.. 17 jarigen snappen er al helemaal niks van Ja mijn kind is mijn hobby, nee dat is ze niet, mijn kind is mijn hart, mijn leven, mijn ziel en mijn zaligheid en mijn grootste trots en zegening die de Heer mij ooit gegeven heeft Een hobby kan je opzij leggen, maar voor E. zal ik er altijd zijn, ik zal haar missen als ze er even niet is.