Hier kon ik het niet langer voor me houden, dus vanmorgen een digitale test gedaan en leuk ingepakt voor vriendlief. Hij was helemaal door het dolle heen!
Super leuk!!!! Ik heb hier ook al cadeautje klaar liggen als het gelukt is. Dus hopelijk mag ik het deze maand gebruiken, hihi. Vandaag weer van gelige slijm.... betekent dat iets?!?!
Ik had mijzelf voorgenomen om pas maandag te testen. Maar ik kon echt niet meer wachten. Dus getest. Dat waren de 5 langste minuten van mijn leven. Om vervolgens een negatieve test in handen te hebben. Misschien te vroeg getest? Nod stond op vandaag. Of gewoon echt negatief en gaan we ronde 3 in..
Cadeautje ligt hier ook al klaar.. (voor vriendlief) wel achter slot en grendel hahaa. Hopen deze snel te mogen geven
Als je nod vandaag is en de test negatief zou ik me voorbereiden op de volgende ronde maar geen bloed geeft moed.
=baby1991;20184670]♡♡ NOD-lijst 22 t/m 30 oktober ♡♡ 22 OKTOBER (9) Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pindatjuh - ? - ? - ronde ? 23 OKTOBER (5) koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Super Eendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - 5e ronde Baby1991- 25jaar - 1ste kindje - 3e ronde 24 OKTOBER (4) Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mirjav81- 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 OKTOBER (6) SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Femmefatalex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Shafra- 32 jaar -2e kindje - ronde 1 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e na MA) 26 OKTOBER (4) Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 30 MMM Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM engel80 -36jaar - 1e kindje - ronde 15- iui 1 MMM 27 OKTOBER (1) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 OKTOBER (5) Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 2e* 29 OKTOBER (2) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 OKTOBER (2) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) DATUMLOOS (2) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Totaal: 43 Wachtbankje (20), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan
Vanochtend heel klein beetje lichtroze afscheiding gehad, voor de rest niks. Nog steeds geen menstruatie in zicht.. We wachten gewoon af. Al is het wel gekmakend eerlijk gezegd.
Iemand ervarinf met 4 dagen eerder ongesteld worden?? Of innestelingsbloeding? Ik heb dit namelijk nog nooit gehad....
Innestelingsbloeding zou kunnen, spannend! Hier best wel wat menstruatie achtige buikpijn dus denk dat mijn menstruatie er aan gaat komen. Ook mn gebruikelijke maandelijkse klachten zijn aanwezig dus ben er bang voor . Wil voor ik op vakantie ga eigenlijk zekerheid maar Is maandag de 24ste te vroeg om te testen of kan dat wel als mijn nod de 26/27ste is?
Ik had bij mijn eerste kindje ook menstruatiepijn op de dag dat ik ongesteld moest worden en testte die middag wel positief. 2 dagen voor nod kun je positief testen. Snap dat je iets wil weten voor je vakantie.
Even kijken of ie het doet. Het lijntje was binnen 3 minuten en is duidelijk roze ... 😳 Hopen dat het goed blijft gaan! We blijven nog even gereserveerd hoor!
Proficiat aade positieve testers!!! Hier nog steeds positief, loopt lichtjes opdenk ik. Maar moeilijk te vergelijken met opgedroogde testen. Duimen dat alles goed blijft gaan!
Romantic en andere roze meiden gefeliciteerd. Hier ga ik proberen te wachten met testen tot vrijdag. Ben benieuwd of het me gaat lukken
Romantic gefeliciteerd, wat een mooie test. Hier gisteravond iets meer krampen gehad. En hoofdpijn is niet weggegaan. Nu wakker in bed, lichte vage hoofdpijn, maar ook beetje vaag in mijn maag. Het is niet misselijk ofzo. Twijfel of ik moet testen of dat ik het uit hou tot morgen. Mijn nod is vandaag of morgen. Poes heeft wel ander gedrag nu laten zien afgelopen week dan in de maanden ervoor. Ze was voorheen in de week voordat ik ongesteld moest worden meer aanvallend, tenen bijtend, plassen op andere plek, wel steeds in de buurt. Nu ligt ze veel op mij, is liever, aanhankelijker. Likt mijn gezicht.. 🐾opvallend vind ik het. Hopelijk heeft het betekenis. Mijn humeur was gisteren zelfs vriendlief opgevallen. Was hetzelfde als toen ik nog de pil slikte en in mijn stopweek zat. Moest echt op Letten dat ik hem geen uitbrander gaf... 😅
Ohhhh is dit echt? Ik heb de foto een beetje donkerder moeten maken anders kreeg ik m er niet op. Ik zit op 12 dpo vandaag. T 2e streepje kwam bijna meteen, na n minuutje al *dekwaliteit van de foto laat wat te wensen over, Mede door mijn trillende hand en de upload kwaliteit*