NOD - lijst 22 t/m 30 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Gefeliciteerd Kecil!!!
    Super mooie test!

2. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow proficiat mooie test. Jij hebt dezelfde klachten las ik gisteren. Dat stemt mij hoopvol. Geniet ervan....

3. Bloemp27

Bloemp27 Lid

23 okt 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames op roze!

Ik heb me vandaag op aangemeld en wil ook graag meeschrijven, eerste ronde en NOD op 31 oktober.. Heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden maar heb tegelijkertijd ook vage klachten welke ik normaal nooit heb maar kan me niet voorstellen dat het de eerste rond gelijk raak is.. Spannend! Wanneer adviseren jullie op zijn vroegst te testen?

4. boonanza

boonanza Niet meer actief

Voor alle dames met een roze uitslag, super! Van harte gefeliciteerd!

Helaas mag ik op rood. Mijn ongesteldheid kwam eerder dan verwacht. Heb ik in ieder geval geen test verspild ;). Op naar de volgende poging. Kindjes proberen te maken is ten slotje ook geen straf :p

5. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben geen vroege tester. Ik wacht liever mn ongesteldheid af. Hoe vroeg je kunt testen ligt ook een beetje aan welk merk test je hebt. Ik zou niet eerder dan 28/29 okt testen maar iedereen kan daar anders over denken....succes!

6. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd WishfulDreaming!!!!
    En de anderen met een positieve test :D

7. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Proficiat met al dat roze. Ik had vorige week di negatieve test en dan vanaf woensdag positieve..elke dag getest en sinds gisteren niet meer. Had er 8 en nu zijn ze op. Soms meer dan 1 per dag omdat zo snel opdroogden dat het amper vergelijkbaar is of ze oplopen. Nu hcg bepaling en binnen paar dagen weer. Eerste echo op 16/11. Is er een zwanger clubje voor de roze meiden??

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Meiden, jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik heb zojuist alles eens terug gekeken. En ik dacht dat mijn nod op 22oktober zou zijn. Nu heb ik op 22oktober waarschijnlijk??? Innesteling gehad, na een lichtroze afscheiding. Dit gegoogled te hebben, zag ik dat de innesteling 9dagen na bevruchting zou zijn. Heb ik terug getelt in mijn app waar ik alles bij hou (vind ik zelf makkelijk) zie ik dat ik 9dagen voor de vermoedelijke innesteling, intiem ben geweest met mijn vriend. En dat ook mijn ei later dan zou zijn, dan mijn app aangaf. Ik neem aan dat een innesteling niet gebeurd op de nod dag? En hoeveel dagen zitten er tussen innesteling en nod?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    innesteling vind doorgaans tussen 5dpo en 10dpo plaats. dus zon 4 dagen voor NOD
    Vaak kan je 2 dagen na vermoedelijke innesteling al positief testen

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik vermoed dat mijn innesteling afgelopen zaterdag was en dat niet mijn nod afgelopen zaterdag was. Dan zou mijn ei wel laat zijn geweest, cd20 of kan dit niet? Als 4 dagen na innesteling de nod zou zijn, dan zou ik mijn nod vandaag hebben? En mij daarin vergist. Vanochtend had ik al getest en deze was zo vaag, (niet negatief maar ook niet duidelijk positief) dat het de reden zou zijn dat het allemaal een stukje later is.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    dat zou zeker kunnen babyluv

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Ooh echt? Dat vind ik fijn om te weten! :) dankjewel. Ik, zo slim als ik was, ging gewoon van mijn cyclus en van mijn nod op 22 oktober uit.. Maar als alles later is, tsjaaa dat verklaard een hoop! Ik hou jullie op de hoogte met mijn testen.. :)

13. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Spannend zeg babyluvv!!!!

Ik ga morgenochtend weer testen en ben echt bang dat de vorige een indroger Was en morgen gewoon omowit word.
    heb al de hele tijd buikpijn alsof ik elk moment ongesteld kan worden.....

Ik weer het niet, We zullen zien morgenvroeg

14. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Voor jou ook spannend Lia! Heb je echt pijn of meer krampen en steken? Ik hoop (hoe gemeen het ook klinkt hahaa) dat het steken en krampen zijn.. Dat kan in dit geval een positief teken zijn. En ik hoop morgen een positieve test van jou te zien. Ik wil donderdag gaan testen. Heb nu wel andere testen dan eerst had eerst die je met pipetjes moest doen.. Maar nu maar eens andere gehaald.

15. Kecil

Kecil Lid

10 jan 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik het zelf nog niet zo goed kon geloven, heb ik net weer een test gedaan😁 ook deze was positief 1-2 zwanger!

Alle andere zwangere dames GEFELICITEERD!
    En de rest natuurlijk veel succes! 😘

16. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Joepie!! Dat worden veel juni/juli beebjes :) proficiat!!

17. JSLN

JSLN Actief lid

20 jul 2016
    494
    169
    43
    Vrouw
    NB
    Joehoe, ik lees af en toe stiekem mee maar zie nu zoveel roze ontstaan dat ik toch weer even berichtje wil plaatsen. Gefeliciteerd aan de zwangere dames! 🎉🎉 knuffel en veel succes in de volgende ronde dames op rood🌹💙

Ik mag op paars trouwens, had vorige wk dinsdag mn ei.. Mn NOD zal door mn late ei dan waarschijnlijk ook net buiten deze lijst vallen en maandag of dinsdag zijn, maar ik blijf toch stiekem hier neuzen 😅😇

18. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik mag helaas op rood. Succes meiden!

19. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Dat kan hoor!

Mijn ei was deze cyclus volgens mij ook later dan anders! Nog even geduld hebben en nog eens teste'. Ik duim!

20. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    De duimen staan omhoog je voor! Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina