Beiden waren van de action.. over 2 dagen weer testen. Maar ik twijfel tussen dan een normale test of een cb (die ik nu ook in huis heb)
Waarom die v het kruidvat niet van 2v5 met pipet? Ik teste al heel vroeg positief! Succes, ik zie wel een duidelijke streep. Die vh kruidvat kent er niets van!
Toen ik met mijn miskraam in augustus positief testte, heb ik op NOD met action positief getest (licht) met de 3e urine ofzo en daarna met kv 2v5 ook (licht) De dag erna met ochtend urine ook met Action die was ook licht en 2 dagen na NOD testte ik met CB digital 1-2 Een week na dat de bloedingen toen begonnen waren testte ik met Action weer negatief Ik heb zelf nog nooit een fals positieve test gehad..
Mocht ik na de vakantie nog niet ongesteld zijn wil ik toch nog een keer testen. maar na 2 lichte streepjes 1 buiten afleestijd op de kv 2v5 (of indrooglijntjes) ben ik het vertrouwen in die testen wel een btje kwijt. maar welke test dan halen, zat zelf aan die van de action te denken. iemand ervaring met hun zwangerschapstesten? Zijn die gevoelig en geven ze wel of geen indrooglijntjes?
@lia: ik heb 2 maanden terug met action (terecht) positief getest een week na de miskraam negatief zonder indroger dus mijn ervaring met Action is wel goed Action heeft nu ook early testen zag ik
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Zijn er veel bij gekomen. Hier al de hele dag idee dat ik ongesteld moet worden maar zet niks door. Nu dat gevoel ook weer helemaal weg. Vandaag of morgen NOD. Ik heb 2 weken geleden of op woensdag of donderdag eisprong gehad dus weet het niet 100%. Morgen nog maar een dagje afwachten .....spannend!
Spannend Else, succes met afwachten!! @Lia1986; lekker vakantie! Ga je nog weg? Succes met afwachten! Voor het lijstje.. Bloemp27 - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde
Hai allemaal beetje laat maar kan ik er nog bij?? As vrijdag 28e is me test dag .. heb dinsdag al getest maar blanco helaas mja bij beide zwangerschappen late testen dus hebben nog hoop Ben Ingeborg en heb al 2 prachtige kids 😍
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 31 oktober ♡♡ 22 OKTOBER (10) Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pindatjuh - ? - ? - ronde ? 23 OKTOBER (6) koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Super Eendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - 5e ronde Baby1991- 25jaar - 1ste kindje - 3e ronde 24 OKTOBER (4) Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mirjav81- 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 OKTOBER (6) SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Femmefatalex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3MMM Shafra- 32 jaar -2e kindje - ronde 1 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e na MA) 26 OKTOBER (5) Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 30 MMM Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM engel80 -36jaar - 1e kindje - ronde 15- iui 1 MMM 27 OKTOBER (1) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 OKTOBER (7) Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 2e* Inkie86 - ? - 3e kindje - ? 29 OKTOBER (3) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 12 30 OKTOBER (1) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 31 OKTOBER (3) Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 - 1ma en 1mk MMM Bloemp27 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 DATUMLOOS (1) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 46 Wachtbankje (17), Zwanger (9), Ongesteld (12), MMM (5), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan
Goedemorgen! Nieuwe dames, welkom! heb het aangepast op de lijst Nog testers deze mooie donderdag morgen? Ik heb echt heel goede hoop deze maand, geen idee, een bepaald gevoel wat ik niet kan beschrijven. Mn tempr was net ook heel hoog voor zo vroeg, meestal tempr ik om 8 uur en dat zit mn tempr op 36,8. maar ik moet vaak om 6 uur beginnen met werken en gaat mn wekker om 5 uur, 'normaal' zit mn tempr na ei om die tijd op 36.4/36,5 zoiets. maar nu net dus op 36,7! Spannend over 3 dagen testen!!
Ik ga me proberen te houden aan mn voornemen pas na NOD te testen. Hoewel ik niet zeker weet wanneer die is, verwacht ik hem maandag. Zo graag wil ik het weten, maar heb echt 0,0 kwaaltjes.. merk geen verschil aan mn lijf.. kan het dan überhaupt raak zijn? Iemand ervaring mee? 🤔
Ja ik! Bij mijn zoontje had ik nergens last van. Alleen dag van nod beetje idee dat ik ongesteld moest worden maar kwam niet dus toen getest en positief. Nu weer hetzelfde maar vandaag afwachten. Kan ook snel veranderen. Succes
Spannend hoor, ik duim voor je!! Ik heb nog niet getest, krampen zijn nog steeds weg maar heb wel sinds gistermiddag lage (zeurderige) rugpijn.. Ik wacht tot zaterdag, dan is het dag 35..
Ik heb bij beide zwangerschappen nauwelijks klachten gehad voor nod alleen een rond 5dpo - 8dpo steken in mn baarmoeder (vermoedelijk innesteling geweest) en heel snel last van m'n onderrug (heb ik nu ook weer)
Ik mag ook op rood! Meer heb ik er even niet over te zeggen. Baal vreselijk! Succes voor de rest. Ik blijf natuurlijk meelezen.