NOD - lijst 22 t/m 30 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Ashley Rose, Sep 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

Jan 8, 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen rood maar ook nog steeds geen positieve test :(

Dames op rood: sterkte en heel veel succes in de volgende ronde!

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Op welke cyclusdag zit je nu? :(

3. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik had er ook geen hoor. Niet misselijk, geen afscheiding, geen innestelingsbloed, niks!

Het is pas nu dat ik me echt moe begin te voelen ;)

4. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik ben er! :D

De echo was goed, zag er perfect uit voor 4 weken.

Verdikt baarmoederslijmvlies, geen vocht in baarmoeder.
    Eitje komt ook van rechts, en is dus geen 'overspringer' van links (waar geen eileider meer zit)

Gisteren hebben ze bloed genomen, morgenochtend nemen ze opnieuw bloed en gaan ze vergelijken.

Op basis daarvan kunnen ze een tweede buitenbaarmoederlijke zwangerschap voor 99% uitsluiten.

Tweede echo staat al gepland op 8 november, dan ben ik 6 weken zwanger...

PS. Op 4 weken is er nog geen beeb te zien, zelfs geen zwangerschapsring ofzo. Hopelijk op 6 weken wél...

5. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

Apr 9, 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Wouw dat is goed nieuws!!! Heel veel succes en sterkte met de 2de echo!!
    Mijn eerste echo staat geplant op 24 november

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Goed nieuws! :D WishfulDreaming Op naar de 6weken echo..

Hier vanacht en vanochtend steken gehad onderin de buik & tegen de linkerzij aan. Nu weer zo goed als weg.
    Vanmiddag even heel beroerd geweest. Op naar morgenvroeg en een test doen, vandaag niet getest.

7. 1548

1548 Niet meer actief

Wat fijn!! Gefeliciteeerd!

8. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Ik mag op rood. Gister is de ongesteldheid doorgebroken na al een paar dagen krampen te hebben gehad. Verging gisteravond en vanmorgen van de pijn, wauw.. de tranen stonden in mn ogen.. Nu dus weer even aan de ibuprofen en op naar ronde 19, IUI 2..

Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden, en de rest, succes in de volgende ronde!

9. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

Jan 23, 2016
    222
    0
    16
    Female
    Oke ik weet niet wat ik er van moet vinden... Ik heb gevoeligr tepels, afgelopen dag wat steekjes in de buik en onderin en sinds gisteravond licht, waterig bloedverlies. Dit is alleen super weinig. Ik ga dan naar de wc om te plassen en bij het afvegen is het dan waterig rood. Daarna heb ik het echt uren niet. Ook niet als ik geplast heb. En dan opeens weet wel. Normaal heb ik bij een menstruatie ook echt een uitbraak aan puistjes in mijn gezicht maar dat is nu ook niet.

Ik durf niet zo goed te testen. Mijn menstruatie is sinds de MA erg licht en ik wil eigenlijk niet teleurgesteld raken. Dilemma 😱😜

10. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

Jan 8, 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op cd 16 óf cd 14.. dan zou er dus wel al iets te zien moeten zijn:( temperatuur was gister in eens flink gedaald maar ik had een hele slechte nacht gehad dus die "telt" niet, vandaag weer een hoge temperatuur dus ik snap er niks van..

Gefeliciteerd wishfuldreaming!!! Dat is echt goed nieuws!

11. 1548

1548 Niet meer actief

Sterkte :(!

12. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    @wishfull hoe was je hcg? Hier eerste echo op 16 nov. Hcg was 346 2 dagen na NOD.

13. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

Jan 23, 2016
    222
    0
    16
    Female
    Ik mag op rood. Menstruatie net goed doorgekomen.

14. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    ook ik mag op rood helaas.

gefeliciteerd aan alle zwangere dames! 🍀

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dames, ik mag denk ik op roze! Zojuist getest.. ik kon mijzelf niet meer inhouden met testen. En deed eerst een normale test, die licht aan gaf. Vervolgens met het zelfde urine (opgevangen in een bekertje) besloot ik toch mijn cb test te doen. Jeetje wat duurde wachten lang zeg.. een eeuwigheid! Hart klopte in mijn keel, nu nog steeds. Toen stond er 'zwanger' ik dacht nou zet het woordje niet er maar voor dan weten we dat ook.. Maar hier een foto van mijn testen

Attached Files:

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Gefeliciteerd babyluv!!

Sterkte meiden op rood :(

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dankjewel Mommysince13 ik wou eerst wachten tot morgen. Maar ik en Wachten? Nee dat is geen combinatie hahaa.. Ik tril helemaal hahaa, zo spannend vind ik het. Zojuist vriend gebeld, het goede nieuws nog niet verteld. Maar moest toch even weten wanneer hij thuis komt en zijn cadeautje in ontvangst kan nemen..

18. 1548

1548 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis!! Geniet ervan en veel plezier met het vertellen van het nieuws!

19. 1548

1548 Niet meer actief

Balen voor de dames op rood :(, de maand begon zo goed met volop roze.. Succes meiden! X

20. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dankjewel! :) vriendlief wil nog wachten met het vertellen van dit nieuws. Begrijp ik zeker wel.. Maar ik heb zo van, kom we gaan overal langs vertellen..

Ik zat even uit te rekenen wanneer ik de vk moet bellen en ik dacht zelf in de week van 15 november

Share This Page