Ik nog steeds op het Wachtbankje. Deze week al 2 zeer vroege tests gedaan maar die waren omo wit Merk dat mijn borsten weer wat zijn veranderd. De pijnlijke tepels zijn verdwenen en mijn borsten staan ook niet meer op springen. Ben wel enorm moe . Heb zin in alle soorten van eten maar dat heb ik iedere keer voor mijn menstruatie. En ruik alles zo veel beter. Zondag morgen nog een test als ik niet ongesteld ben . Zondag is mijn NOD Dames die zwanger zijn een hele dikke proficiat geniet van deze mooie tijd
Nee is idd niet leuk, laat me dan maar gewoon ongesteld worden Ja Clomid helpt me om een eisprong te krijgen. Ik heb ook follikelmetingen gehad en volgens de arts heb ik mn ei in de avond van cd 17 of de nacht van cd 17 op cd 18 gehad. De ovulatietest gaf op cd 18 echter pas echt een knaltest.. mn temperatuurkaartje twijftelt tussen cd 17 en cd 19.. Er is niet op progesteron geprikt om vast te stellen of er écht een eisprong heeft plaats gevonden, na de echo in de ochtend van cd18 werd ik naar huis gestuurd en moest ik over 3 weken bellen of ik zwanger was of bellen als ik ongesteld was, maarja 2,5week verder ben ik het allebei niet.. ik moet nu tot maandag wachten en dan weer testen en dan bellen. Ik had zo gehoopt óf zwanger te zijn óf zelf ongesteld te worden, want als ik weer n provera kuur moet zit ik alsnog op een cyclus van 7 weken. Ik ben ook bang dat de eileider verstopt zit en er misschien daarom niks langs komt en daardoor niet ongesteld word. Ik heb 2 jaar geleden een flinke baarmoederontsteking gehad waar ze me veeel te lang mee rond hebben laten lopen. Ze hebben toen ook niet gecontroleerd of dat naar mn eileiders door is gegaan. Ik wil dus eigenlijk maandag sowieso voor een HSG vragen maar ik ben benieuwd of ik dat "zomaar" kan vragen of dat dat iets is wat zij als artsen echt beslissen. Sorry voor mn geklaag, ik zit er echt een beetje doorheen
Jeetje meid.. je klaagt niet hoor! Ik vraag me vooral af waarom je denkt dat je eileider verstopt zit en hoelang dit al is? Ga je hier mee naar de arts terug?? .. Ik hoop op positief nieuws voor jou.. Weet je al zeker dat je niet zwanger kan zijn?
Ik werd na het bijlezen zo getriggerd om te gaan testen, ook omdat ik gisteravond allerlei vage krampen had die ik niet herkende. Terwijl het midden op de dag is en ik dus geen ochtendurine kon gebruiken, wilde ik het toch.. Nu deze test.. ik zit hier ongeloofwaardig naar te kijken.. zien jullie de streep ook? 😳😳😳 Ik ben 10 DPO vandaag..
Wanneer je denkt dat je eileider verstopt zit, kan je best even contact opnemen met je gyn. Je regels gaan niet uitblijven door een verstopping in je eileider, wel is het zo dat je eicel niet naar de baarmoeder geraakt en zich misschien bevrucht gaat innestelen in je eileiderwand. En dat is véél erger dan eens regels die uitblijven. Het zit ook omgekeerd in elkaar: Je eicel moet een signaal geven dat je regels moeten uitblijven, niet dat ze moeten starten. Ook al zou je eicel niet door kunnen reizen naar je baarmoeder, zal je altijd je menstruatie krijgen. 't is de bevruchte eicel die een signaal geeft van 'how! stop! hier is iets anders aan de hand!' Maar, als je vermoeden hebt dat er iets mis is, neem contact op met een gynaecoloog. Zij kunnen een onderzoek doen waarbij ze de toegankelijkheid van je eileiders nakijken met contrastvloeistof, en dan weet je meteen waaraan je toe bent. Succes!
Je klaagt helemaal niet! Ik kan wel begrijpen dat je er even doorheen zit.. Vragen staat vrij toch? Nee heb je, ja kun je krijgen.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Dikke knuffel
@JSLN & Wishfuldreaming: Ik heb er geen specifieke aanleiding voor om dat te denken op de baarmoederontsteking destijds na dan. Ik was inderdaad aan het denken dat het misschien daardoor kon komen ook al klinkt dat natuurlijk helemaal niet logisch want een eisprong is een eisprong maarja.. ik haal me dan van alles in mn hoofd Ik ben nu volgens de echo/arts 17dpo (temp kaartje en ovu test twijfelt tussen 15dpo en 17 dpo) dus het lijkt me dat ik nu al lang positief had moeten testen als ik zwanger was geweest.. Ik moet maandag sowieso mn fertiliteitsarts bellen. Als ik menstrueer dan krijg ik weer een echo op cd 3 en een Clomid kuur, als ik niet menstrueer zal ik wel een bloedtest en provera krijgen. Ik wilde dan maandag inderdaad ook voor die HSG vragen, of het in ieder geval bespreken. JSLN ik zie trouwens ook een streep!!
Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je vanalles in je hoofd kan halen.. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! En áls het dan al niet raak zou zijn, de menstruatie in ieder geval vanzelf op gang komt.. 🍀
Als het nog maar 15 DPO is, hoéft je toch nog niet positief te kunnen testen? Ik was ook al overtijd voor ik pas een klein streepje kreeg met de 2v5 test Ik duim voor je, zodat je onzekerheid snel weg mag zijn.
Gefeliciteerd alle zwangeren! Ik duim voor een goede zwangerschap voor jullie. Ik mag helaas op rood . Het is net in alle hevigheid losgebarsten Op naar de volgende ronde dan maar weer.
Balen blosjes! Verder nog testers vandaag?? Ik ga morgen ochtend nog een keer testen en anders wacht ik mn menstruatie af
Ik heb gister getest op 12 DPO met sensitest maar negatief, heb mijn normale menstruatie klachten dus verwacht maandag gewoon mijn menstruatie.. Heb ergens nog een klein beetje hoop aangezien ik woensdagavond behoorlijke kramp had gedurende korte tijd dus zou in theorie innesteling kunnen zijn maar verwacht van niet.. Het is ook pas de erste ronde! Hoelang test je meestal positief na innesteling? Of is dat geen vast termijn?
Ik duim voor je dat je alsnog een mooie vette POSITIEVE test mag hebben. Positief testen na innesteling dat weet ik niet hoelang het mag duren, en ook al is het pas de 1e ronde, ook die kans is er, dat je dan zwanger bent! Ik ben in ronde 2 zwanger geworden. En dat zonder ovu testen of temperaturen! Hou even moed! Als je maandag je NOD verwacht, zou ik maandag of dinsdag gewoon nogmaals testen!