Oooh Mommy wat een spanning en dan nog een dag of 5 wachten!! Ik blijf duimen voor je.. MLB, jammer van je negatieve test! Succes met wachten en hopelijk heb je over een paar dagen alsnog 2 streepjes..
AlleROZE dames van harte gefeliciteerd! 🍼 En de dames die helaas een nieuwe ronde ingaan, ik duim voor jullie dat de volgende ronde jullie ronde mag zijn! 😘
@mommysince13 ja tis enorm vervelend die tegenstrijdige signalen. ik ruik enorm goed voor de moment en ben enorm moe . Ik merk dat jij ook nog op het Wachtbankje zit en niet echt weet wat er gaat gebeuren. Succes nog !
Ja ik heb ergens tussen gister en morgen mijn NOD, Ik ben niet 100% van mijn eisprong, omdat door griep mijn tempr heel erg schommelde. Pas vanaf donderdag 2 weken terug duidelijk een blijvende hoge tempr. mijn tempr daalt altijd terug naar de basale tempr een dag voor ik ongesteld word, en ook altijd al enorme menstruatiekramp. Nu niks noppes qua menstruatieklachten. heb heel erg last van mijn onderrug, echt bijna ondragelijk. Ik zit vandaag op dag 31.. Na zondag wil manlief pas zaterdag weer testen :x
Thanks! Je advies opgevolgd en ook een afspraak bij de VK gemaakt.. Het wordt al 'echter'. Maar houd toch nog een stevige slag om de arm..
Aaaah dames zo shit!!!! Vooral deze eerste dag is zo rot he?! Ik had hem vorige week donderdag en moet mezelf nu weer gaan herpakken en verder gaan. Jullie moeten gewoon de hele dag balen, huilen en veel chocolade eten. Alle recht toe en daarna weer herpakken!! Knuffel!
Ik heb de eerste afspraak bij de huisarts gemaakt.. wil in ieder geval weten of er niks mis is waardoor het niet (blijvend) lukt
Dankjewel Else! Ik lig inderdaad nu met een dekentje en chocolade op de bank. Ook al weet ik dat ik niet mag klagen aangezien dit pas de 2e ronde is maar toch ;( Ik hoop voor je dat alles in orde is mommysince13! Alvast succes
Aah balen danes! Hier nog steeds niks zit nu op 4 na NOD, vanmiddag nog n test gedaan en deze was wederom negatief dus ga nu niet meer testen en wacht maar gewoon Af.. Volgende ronde ga ik starten met tempen om m'n cyclus beetje te leren kennen..
Ahhhw dames, dikke digi knuffel!! 🌹🌹 Succes bij de huisarts Mommy, ik hoop dat je er wat aan hebt 🍀
Hallo dames. Bij mij is deze ronde gestopt op 31 dagen . Wij gaan naar ronde 2. Alle zwangere dames geniet van deze mooie periode. Dames die terug op rood staat ik zie jullie in de volgende ronde .