Pfff ja das heftig.... Ik vond bij onze zoon ook zo lastig..miskraam isnme tot nu toe bespaard gebleven maar het gewone wachten alleen al was zwaar. Nu onze eerste echte ronde voor ons 2e kindje...ben zooo benieuwd hoe dit gaat verlopen. Ik heb nu wel meer verstand van mn cyclus en wanneer klussen handig is hihi.. Khad vanaaf nog n test gedaan..nog steedd echt een knaltest. Ik vind alleen dat commando klussen zo niet leuk ..wij zijn niet het type stel dat altijd 3x p week seks heeft..dus dan ist meteen zo op commando..want ja kwil wel dat we alles op allrs zetten. Dit weekend mn man werken..dus alleen gister was echt rond ei... Mss dat ik hem vanavond nog zover krijg..maar hij is nog nie thuis. Afwachten dus hihi. Succes meiden die nog op ei wachten.
Het is wel lastig he, je weet nooit hoe het loopt. Omdat het bij onze 1e zo snel raak was gingen we er stiekem toch van uit dat het nu ook snel raak zou zijn.. maar dan gaat maand 3 voorbij, maand 6 en inmiddels maand 11 om moedeloos van te worden.. Ik probeer inmiddels zo positief mogelijk te blijven. En inderdaad niet op commando want volgens mij ook niet goed zou zijn, Je hebt natuurlijk maar 1 zaadje nodig om zwanger te raken
Maar als je het alleen maar doet om alles op alles te zetten, dan is het toch lang niet zo leuk? En gevoelsmatig denk ik toch dat als je het niet echt leuk vindt, je niet bepaald meer kansen hebt dan wanneer je er iets meer tijd tussen laat... Hier wisselt het door werkgerelateerde drukte en vermoeidheid behoorlijk of we het vaak doen of niet. Maar als m'n eisprong dan niet in een weekend of rustige week is, nou ja, jammer dan hoor... afdwingen worden zowel man als ik niet gelukkig van :\
Ja zo denk ik er ook over hoor...maar toch... Is mn karakter ook denk ik...alles eraan willen doen.. Ik vind het trouwens altijd leuk hahah!! We zullen t zien!!
Mijn vruchtbare weekje komt er weer aan. Ik verwacht de 14de mijn eisprong, maar helaas heb ik nu de griep te pakken. Hopelijk knap ik snel weer op, want ik kan nu echt even niet aan klussen denken. Is het trouwens ook niet zo dat je minder kans hebt om zwanger te raken, wanneer je ziek bent?
Ik kom me hier ook aanmelden! Verwacht rond de 25 ste mijn NOD te hebben. Dus ga nu de vruchtbare week in. spannend!!
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 oktober ♡ 22 OKTOBER (8) Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 23 OKTOBER (1) koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 24 OKTOBER (3) Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na * Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 OKTOBER (1) SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 OKTOBER (2) Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 OKTOBER (1) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 OKTOBER (3) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 OKTOBER (2) Cadi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 30 OKTOBER (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) DATUMLOOS (1) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 25 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Gezellig weer wat dames erbij! Verkoudheid heeft volgens mij geen gevolgen voor kinderwens/zwangerschap... Is zelfs logisch dat je weerstand lager is omdat je lichaam anders het half vreemde eitje kan afstoten omdat het (half) lichaamsvreemd is... Als je koorts krijgt wordt het een ander verhaal... Maar vooral vervelend dat je niet fit bent! Hier een ander probleem, m'n eitje is niet gegroeid tov donderdag... Morgen lab prikken en evt later deze week weer echo... En zelf uiteraard LH opvolgen met testjes
Wie kan me op de lijst zetten? Vandaag een duidelijke positieve ovulatietest! Gelukkig want ik zit aan een cyclus van 38dagen deze maand, vorige maand waren het er 46! Vandaag de ovulatietesten. Vanavond aan de klus, morgen ook waarschijnlijk. En dan duimen maar! En dan mag ik eindelijk op het wachtbankje!! Eerstekindje12 - 30jaar - 3dekindje - ronde 3
Nou dames gisteren 2 knaltesten ...vmorgen ook nog maar vanaaf nie meer. Dus mn ei is gesprongen! Ik voelde het vandaag ook..kramperige pijn al sinds gisteravond. Hebben alleen vrijdag gezellig gemaakt...dus vrees t ergste..maar you never know. Manlief hele weekend tot laat werken..dusja het zij zo... We wachten het rustig af. Want tot wanneer ben ik nu vruchtbaar denken jullie? Gisterochtend eerste knaltest.. Welkom nieuwe meiden! Blosje..vervelend dat je ei nie gegroeid is....afwachten dus..
Ik zou het vanavond nog gezellig maken!! Wanneer is hij vanavond thuis? Ei leeft nog enkele uren dus je hebt nog kans.....
@blosje: vervelend dat je ei nog niet gegroeid is, hoever zit je nu in je cyclus? @wishgirl: hebben jullie het nog gezellig kunnen maken? @Hier: eindelijk sinds zaterdag middag geen bruin meer, was al bang dat ik een lange menstruatie zou krijgen.. Kunnen er nu weer voor gaan, deze ronde voor het eerst na de daad ook blijven liggen, gister al al verwacht ik pas volgens weekend mijn ei. Ik zei tegen manlief dat ik nu gewoon alles op alles wil zetten, dus ben echt extra gezond aan het doen probeer zo min mogelijk fris te drinken en minder ongezond te snacken. Toen zei hij dat hij het ook wel een beetje zat is die teleurstelling elke keer, het mag wel eens een keertje
Graag klets ik met jullie mee! Het is onze 1e ronde voor ons 1e kindje en daarom had ik mijn cyclus op 28 dagen gezet en was mijn NOD 20 oktober. Ik heb het vermoeden dat mijn eisprong gisteren is geweest en dus is mijn NOD opgeschoven naar 23 oktober. Voor de lijst: ik ben 30 jaar. Om meteen met de deur in huis te vallen: Ik benieuwd of er dames zijn die dit herkennen. Vanaf afgelopen dinsdag kreeg ik last van verschillende kwaaltjes. Het begon met een felle steek rechts onderin buik bij m'n eierstok wat mij overviel. Dit duurde niet zo heel lang maar sindsdien afwisselend een zeurderig gevoel gehouden in m'n rechtereierstok. Vrijdag en zaterdag werd dit gevoel heftiger en drukkend. Vrijdag een slijmprop en sindsdien duidelijk vruchtbaarheidsslijm (Kende ik niet maar het was heel duidelijk), zeer pijnlijke/gevoelige tepels (nooit gehad) en puistjes op m'n kin (ook nooit).. De ovu testen liepen deze dagen ook op tot zaterdagochtend toen had ik een vrij donkere test en zaterdagavond nog iets donkerder maar nét niet zo donker als het controlestreepje. Sinds gisterochtend zijn mijn testen wit en is de pijn/druk op mijn rechtereierstok weg. Omdat ik sinds 18 september gestopt ben met de pil is het nog een beetje afwachten maar ik ga er toch vanuit dat mijn eisprong gisteren is geweest. Nu zijn de meeste klachtjes als sneeuw voor de zon verdwenen.
@Sweety28: klinkt alsof er inderdaad iets gebeurd is kan goed je ei zijn geweest. Toen ik stopte met mijn pil na 7 jaar was mijn cyclus ook meteen zoals het hoorde
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 oktober ♡ 22 OKTOBER (8) Ashley Rose - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Liesjuh0707 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Mien30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wishgirl - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 23 OKTOBER (3) koekenpan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 OKTOBER (3) Lenthe85 - 30 jaar - 3e kindje - 4 ronde Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na * Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 OKTOBER (1) SantjeB - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 OKTOBER (2) Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 lia1986 -30 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 OKTOBER (1) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 OKTOBER (3) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kecil - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 OKTOBER (2) Cadi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 30 OKTOBER (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 Mommysince13 - 24 jaar -2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) DATUMLOOS (1) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 27 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
@sweety, hier hetzelfdeverhaal, gisteren duidelijke positieve test, weliswaar met een cyclus van 38dagen ipv 28. vandaag ook kwaaltjes weg! Nu duimen op het wachtbankje!
Nee...het was ne te laat haha en hij erg moe..dus alle hoop op vrijdagavond hahaha. Bij zoonlief uiteindelijk ook raak in ronde met maar 1x hihi. Dusj voor jou gaat de week beginnen.. kan me voorstellen dat je alles op alles wilt zetten. Succes en geniet!!