♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (1) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hoi mijn nod is 22 augustus. Zou jij me op de lijst kunnen zetten? Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (2) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haai ik meld mij ook voor 22 augustus! Ik ben 22 jaar, ga voor ons eerste kindje en dit is de tweede ronde.
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (3) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mag ik alvast op 24 augustus of onbekend weet het niet zeker. 20 jaar eerste kindje 2e ronde. Kan je dit voor me doen? Op mijn mobiel is het lastig. Bedankt alvast!
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (3) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 23. (1) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 24. (1) Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, ik wil er ook graag bij. Mijn nod is later dan ik had verwacht omdat mijn vorige cyclus langer was... Ik heb Denneke en mezelf erop gezet. We gaan voor ons derde kindje, dit is de eerste ronde. Ik vind het weer helemaal spannend... De kinderen zijn al wat groter: 7 en 5,5. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn!
♡��♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡��♡ 22. (3) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 23. (1) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 24. (1) Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 25. (0) 26. (0) 27. (1) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, Ik mag me ook weer melden. Gisteren ongi geworden voor het eerst na de operatie. Even kort mijn Bio: Ik heb een zoontje van 3. Vorig jaar augustus was ik na 2 jaar eindelijk weer zwanger, maar dat bleek genesteld in mijn keizersnede litteken. In februari was eindelijk alles weg en konden we opnieuw starten. In mei bleek ik weer zwanger, maar deze keer zat het in mijn rechtereileider. Op 13 juni hebben ze die verwijderd. Ik moest een cyclus afwachten, maar nu Mogen we weer proberen... Ik vind het wel een beetje eng, ben erg bang dat het weer mis gaat, of dat het heel lang gaat duren. Maar goed, heb de ovulatietesten maar weer besteld, we zien het wel Succes allemaal!
Afgaande van mijn cyclus van voor de pil, NOD op 31 augustus. Vorige cyclus was 6 weken en had dit voor de pil ook (of soms langer). Ben 24 jaar, eerste kindje, ronde 3.
Heb net een miskraam gehad maar ga ervan uit dat ik gewoon na 28 dagen weer ongesteld moet worden. Dus mijn NOD is 23 augustus 2016 Ik ben 26 jaar, 3e kindje, ronde 2 Zou iemand mij op de lijst kunnen zette?
Hoi meiden Mag ik meekletsen? Als het goed is, ben ik zojuist ongesteld geworden. Bloed nog maar lichtjes maar heb al lekker last van buikpijn enzo. Deze keer een kortere cyclus maar ga even uit van 29 dagen, dan is mijn NOD op 25 augustus, 1e ronde, 3e kindje Mijn Bio: Ben moeder (32j) van 2 jongens (3j en 10mnd), werk 28 uur per week en zijn pas verhuisd naar mijn geboorte dorp in het oosten Zitten nog in de verhuisspullen, hopelijk na de zomer alles klaar.
Hoi iedereen, Ik ben op 3 mei gestopt met de pil, op 7 mei laatste onttrekkingsbloeding gehad, heb het gevoel dat mijn eerste echte menstruatie er nu eindelijk aan komt! Heb gisteren een drupje helderrood bloed gezien. En ben sinds 4 weken bezig met temperaturen, volgens FF een eisprong op 17 juli . Als mijn cyclus nu stabiliseert zou mijn volgende NOD zijn op/rond 28 augustus. Voor de pil had ik altijd een hele regelmatige cyclus. Mag ik ook op de lijst? Liva 89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1
Hoi allemaal wil iemand mij op de lijst zetten? Nod is 23 augustus gaan voor een 4de kindje rondje 2 en ben dan 36 jaar (pff bijna jarig ik word oud😉
Hoi! Kan iemand mij op de lijst zetten? Ik schrijf graag mee! 28 jaar. 2e kindje. 1e ronde (afgelopen maand dacht ik dat het raak was maar waren nog niet echt begonnen) zit niet in de MMM. NOD is 23 augustus!
Ik denk dat je nog even af moet wachten. Soms ben ik ook even een dagje tussendoor niet aan het bloeden en dan de dag erna nog wel wat of wat bruinverlies.