Haha, ja ik ben denk ik wel wat te vroeg begonnen, maar sinds vandaag is mijn afscheiding aan het veranderen!
Kimm17, ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Hebben jullie al meer duidelijkheid? Zou iemand mij nog een keer aan het lijstje toe willen voegen? Carlie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Ohhh, vandaag had ik toch een awkward moment.... Ik ging vanmorgen om 10 uur naar de wc kwam ik erachter dat ik helemaal was doorgelekt. Niet normaal hoe hevig ik ongesteld ben nu ik geen anticonceptie gebruik. Kan me van vroeger niet herinneren dat het zo heftig was. Ojee, ik zie dat ik heel wat berichtjes miste. Sorry hoor. Ik zat blijkbaar nog twee pagina's terug.
Hopelijk kunnen ze daarna meteen actie ondernemen. Ik wilde vandaag (dag 9) met ovulatietesten beginnen. Ik gebruik ze van de Clearblue. Maar ik zat net al op het toilet en zag ze liggen maar vergeten. Nu morgen maar beginnen.
Wie herkent dit? Zaterdag voor het laatst geklust, ik wilde gisteren wel maar vriend had geen zin dus dan werkt het ook gewoon niet, nu kom ik wel steeds meer richting mijn ei en dan word ik heel onrustig van het idee dat het elk moment kan komen en dat we dan niets gedaan hebben. Hopelijk vanavond maar dan is hij laat sporten.
Gatsie, niet leuk! Vind hij het dan te spannend worden als je eisprong in de buurt komt? Hier niet herkenbaar dus tips heb ik helaas niet...
Nouja meer een teveel moeten.. Gisteren was het ook een beetje moeten omdat we pas zaterdag gedaan hebben voor het laatst. Hopelijk vanavond.
Best wel herkenbaar! Het is niet zozeer dat m'n man aangeeft dat hij geen zin heeft, maar soms durf / wil ik er niet over beginnen (als we bijvoorbeeld heel laat thuis komen en allebei moe zijn), omdat het dan voelt als een 'moetje'. Word dan ook onrustig van de gedachte dat we misschien wel dé kans missen. Moet nog even afwachten hoe het deze ronde gaat...
Ja ik durf er vanavond dus ook al niet mee te beginnen omdat hij dan moe is van sport en laat thuis is, ovulatietest was nog negatief zojuist, stiekem beetje blij van want dat geeft ons nog wat kans maar er hangt nu echt een onrust om mij heen haha
Bizar is dat he? Mannen zouden op elk moment van de dag wel seks willen hebben, en dan komt het moment daar waar de natuur seks voor heeft bedoelt en dan slaan ze dicht. Ja hallo?! Hier de laatste dan van mijn menstruatie. Poeh, wat duren de dagen lang! haha
Die van mij heeft er dus geen moeite mee als ik zeg: 'nu moeten we ff keertje extra omdat ik ovuleer... 🙈
Hier ook geen moeite mee. Maar dat komt omdat ik niet zeg wanneer mijn ei ongeveer is dat scheelt ook een hoop. Als ik het wel aangeef wil mijn man ook niet meer.
Hier hebben we ook de afleiding van ons eerste kindje. dat scheelt denk ik wel een hoop in ons geval, en we gaan nog op vakantie!
We krijgen over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis dus dan hebben we ook lekker afleiding, heb er zoveel zin in!
Hier voel ik soms wat spanning bij m'n eierstokken en lage rugpijn.. Net een ovulatietest gedaan en die is hartstikke wit.. Ik snap er niks van? Ik heb dus geen positieve gehad maar wel meer 'streep' dan wat ik nu heb.. Wie kan mij wat meer uitleg geven over die krengen van ovulatietesten? 😁
Bij mij knallen ze uit het niets dus gewoon geduld hebben. Ik heb echt hevige steken in mijn linkerlies maar test was nog negatief vandaag
Ik test ook nog negatief. Heb wel sinds vanmiddag hele erge witte afscheiding. Weet niet of je ei er dan aan komt of dat ik hem dan al gemist heb wie heeft daar ervaring mee qua het in de gaten houden van zijn slijm. Alvast bedankt
Bij mij is het iig zo; Heftige steken bij eierstokken en zodra dit weg ebt na 1/2 dagen dan test ik positief. Even geduld hebben
Bedankt! Moet gewoon nog geduld hebben dus 😉 Ik heb al wel steeds meer rekbaar 'eiwit'-slijm..