@Maagd die is duidelijk positief, goed dat je getest hebt! @Lavitabella je lichaam moetn gewoon nog ontpellen, mijn cyclus is ook nog heel onregelmatig en best lang, heeft even tijd nodig. @Umm Asmae ik had je al op paars gezet en jou ook @Nonma, dat was ik dus. Jullie hadden de positieve obvulatietest gehad dus ik dacht ik zet jullie mooi vast op het bankje. @Shampoo positief!!! Zo was mijne ook en gezien mijn temp was dat echt de positieve haha. Ik ga echt pas testen als ik overtiid ben en mijn temp hoog blijft..
Ja echt zenuwslopend zo. Ik meende afgelopen weekend mijn eisprong gevoeld te hebben.. wat meer afscheiding en duidelijk een aantal steken/zeurderig gevoel. Maar nu voel ik weer vanalles en denk ik meteen dat ik er wellicht naast zat. De tijd zal 't uitwijzen....
Temperatuur je? Ik raad het je echt aan als je dat nog niet doet, geeft mij echt rust dat mijn ei in elk geval gesprongen is
Een positieve ovlulatietest op dag 14. Nou hoe gemiddeld wil je het hebben? haha. Normaal gesproken varieert mijn cyclus tussen de 30 en 33 dagen in, dus dat hij nu al op dag 14 springt is een verrassing. Zou dat kunnen komen door de teunisbloemolie?
Vet balen JSLN! Worden de testen wel iets donkerder? Want ik heb gelezen dat de ovulatietesten niet altijd bij iedereen heel donker uitvallen.
Ja kan daardoor komen hoor. Heb het ook geslikt maar potje was op een gegeven moment bij dag 19 leeg toen ben ik gestopt.. uiteindelijk dag 25 mijn ei gehad
Ik wilde het deze maand proberen, maar ik moet zo wisselend opstaan dat het bijna niet lukt.. Zou dan elke dag om half 6 moeten wakker worden om te temperaturen.. 🤔🙁 die discipline heb ik nog niet..
Nope.. Het blijven tuurstreepjes. De streepjes drogen wel in maar dan mag je ze eigenlijk niet meer aflezen..
Ugh, vervelend. Ben je al lang van de pil af? Of slik je bepaalde medicatie die een (vals) negatief kunnen geven? Als je echt geen eisprong hebt dan kun je misschien de huisarts een belletje geven?
Pil ben ik sinds december af. Laatste week van december mn stopweek gehad na de pil zegmaar. Dus vanaf januari volledig pil-loos.. Gebruik totaal geen medicatie.. Alleen VSM mama. We hebben inderdaad besloten als het deze maand niet raak is naar de huisarts te gaan. Het niet hebben van een eisprong zit namelijk in mijn familie...
O oke! December is alweer lang geleden. Ik zou zeker langs de huisarts gaan. Volgens mij zijn er prima medicaties die een eisprong kunnen opwekken
Temperaturen vind ik ook wel een dingetje. Ik sta ook wisselend op maar wat ik doe is temperaturen als ik wakker wordt. Vanmorgen was dat om 5.45 en soms is het om 6.45 pas. Maar wel dus direct als ik wakker wordt. Gaat mij er meer om dat ik weet of mn ei geweest is en richting mn NOD of temp hoog blijft. Ik temp nu voor 2e ronde en ik kan geen gelijkenis ontdekken in periode voor m'n ei. De temp daarin schommelt steeds.
Ik heb precies hetzelfde, stom is dat he.. Ik ben ergens wel blij dat ik mij nu meer bewust ben van wat andere qua emotie mee maken soms.
@ JSLN als je geen eisprong hebt is clomid volgens mij een volgende stap toch? Heeft jou moeder/zussen/tantes/oma hetzelfde?
Ja, volgens mij ook ja. Gekke is dat de vrouwen in mijn moeders familie er naar mijn weten geen last van hebben.. De vrouwen in de lijn van papa's kant wel..
Je kunt ook Etos zwanger worden proberen JSLN icm teunisbloemolie. Ik slik nu Etos zwanger worden en sinds eisprong Tarwekiemolie, visoliecapsule een glas granaatappelsap elke dag en een handje noten en fruit. Lijk wel gek maar ik kan het in elk geval proberen, is wel gezond..
mag ik ook op de lijst? Mirte85, 31 jaar, ronde 29, 1e kindje, NOD 30-9, MMM vrijdag 2e IUI poging. Ik ben niet heel actief, maar wil zoo graag een keer op roze kunnen...
Ik slik nu vitaal zwanger van Kruidvat, daarvoor een ander potje voor zwangerschap van kruidvat. Daar zat geen visolie bij in. Die ik nu slik zit wel visolie bij. Maar t zijn enorme capsules.