Hahah nope, hier ook Vond wel opvallend dat ik nu al gevoelige borsten heb. Ik heb het altijd vanaf de week voor mijn menstruatie (bij menstruatie is het met één dag helemaal voorbij, dan zijn ze weer zacht en pijnloos), maar nu dus bijna twee weken ervoor al. Hmm. Ben ik trouwens de enige die nog niet helemaal zeker weet of ze wel op een tweede streepje hoopt? Ik bedoel, deels natuurlijk wel Maar wij laten het er vanaf nu op aan komen, maar het heeft nog geen haast ivm een aantal praktische zaken. Dus een deel van mij is ook wel opgelucht als het nog niet zo ver is deze maand, want dat betekent een maand extra om die praktische zaken op orde te krijgen. Maar ja, dat deel moet het opnemen tegen rammelende eierstokken
Ik hoop enorm op een 2e streepje. zit ook in de MMM dus zou ook niet best zijn haha. Wat ik wel 'grappig' vind is dat je wel actief ermee bezig bent, op dit forum zit, en dan nog niet helemaal weet of je het 2e streepje wilt! Ik hoop voor je dat het in ieder geval gaat zoals jij dat 't liefst wilt!
Ah dan duim ik hard met je mee, in de MMM moet je inderdaad wel 100% zeker zijn anders begin je er niet aan. Haha nou ja, laat ik herformuleren, ik wil hééél graag, maar ik ben nog wat bang dat er nog problemen kunnen ontstaan in praktische zin. Nu weten we dat je situatie nooit 100% ideaal gaat zijn en dat je nooit 100% klaar ervoor bent, daarom laten we het er nu ook op aan komen. Ook omdat we nu toch de 30 gepasseerd zijn, we willen niet te laat beginnen. Maar wel een beetje met het idee in het hoofd 'het kan zo maar een half jaar of jaar duren'. En dat zou technisch gezien ook wat beter uitkomen. Maar jaaaaa los van praktische bezwaren wil ik dat het meteen raak is
Maar is het dan niet handiger om te wachten totdat je die praktische zaken op orde hebt? ik denk dat je er dan veel meer van kunt genieten en er meer naar kunt verlangen, nu is het een beetje alsof je het misschien nog liever niet dan wel hebt. Wij wilden bijv ook per se eerst een huis kopen (nu nog flat) en ik ben gestopt met de pil zodra de koopovereenkomst getekend was, we krijgen bijna de sleutel. Het geeft me rust dat ik weet dat we dat voor elkaar hebben
Op die manier wordt het de afgelopen drie jaar al vooruit geschoven... dus nee, dat doen we niet Alle praktische zaken zullen ook opgelost zijn binnen de 9 maanden die het op z'n minst kan duren voor er een kind is vanaf nu. Alleen tja 100% zekerheid... dan kunnen we nóg een half jaar wachten, maar wanneer is het klaar? Ook dan is alles nog niet ideaal. Dan nog een jaar langer? Dan nog niet ideaal... je blijft bezig :\
Ik zit ook op het wachtbankje maar de kleur veranderen op de tel. Is zo'n gedoe.. heb al 9 dagen lang last van misselijkheid. Hopelijk is het een goed teken want van mij mag het wel weer een keer raak zijn. Had 3 follikels deze maand dus meer kans!
Daar heb je gelijk in hoor, volgens mij ben je er nooit helemaal klaar voor maar je kwam in je eerdere berichtje een beetje angstig over alsof je er nog niet zo op zit te wachten, maar ik snap je nu. Ik dacht ook van straks is het meteen al raak en hebben we nog geen huis, daarom wilde ik dat eerst regelen, maar nu ik inmiddels weet dat het best even kan duren (4mnd gestopt nu) wou ik dat we al nog iets eerder begonnen waren maargoed.
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (4) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (3) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Lissy1986 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (1) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk 27 september (3) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 28 september (8) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (4) Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 41 Wachtbankje (28), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Bewaren
Eindelijk een wat donkerder streepje op mn ovulatietest denk morgen of overmorgen positief en dan heel veel duimen dat het misschien zo gaat lukken🍀🍀🍀 anders gaat het ivf/icsi worden hierna, denk dat we voor iui niet in aanmerking komen maar dat horen we pas de 29ste Hopen op veel roze deze maand 😊
@ Wollie92, zou de maagzuur niet kunnen komen door de spanning en de zenuwen? Krampjes heb ik ook last van, maar het is moeilijk te zeggen of dat baarmoeder is of darmen, haha. Mijn wil zegt: BAARMOEDER! De realiteit zegt: Dat zijn gewoon je darmen, muts. @ Ritoy, spannend! Ik ga voor je duimen!
Jaaa precies. En de echt belangrijke dingen zijn ook wel geregeld hoor, we hebben een huis en inkomen. Ik zit er wel op te wachten, maar ik vind het wel heel spannend. Maar wil inderdaad ook niet te lang wachten en dan erachter komen dat we beter vorig jaar hadden kunnen beginnen... (En het is natuurlijk nooit zeker, vriendin van me had alles prima voor elkaar, vast inkomen, mooi koophuis, gaan voor tweede kindje en nu bestaat de kans dat haar man op straat komt te staan ondanks vast contract... dat soort dingen, daar kun je je eigenlijk gewoon niet voor indekken. Maar die neiging heb ik wel een beetje )
Ik zie wel , ik denk ook dat m'n lichaam me voor de gek houdt ik ben er ook veel te veel mee bezig, maar je kan er niets aan doen. Nog even geduld dan maar. Het wordt een spannende week hier ben echt benieuwd naar de resultaten van iedereen hier 👍🏻🍀
Even een vraagde voor de dames in de MMM, Lissie, Blosje en Mirthe geloof ik? Jullie ook toevallig pregnyl gespoten? Vind het zo lastig, want alles wat ik voel lijkt gewoon van de Pregnyl te komen... (Voornamelijk stemmingswisselingen, nu zelfs beetje koortsig, steken in de buik, zere borsten) Jullie ook last daarvan? En dan voor de rest, als je net wat meer witte afscheiding hebt zo in de wachtweken; goed teken? slecht teken?
Ik heb ook wel eens dat ik denk... uhm wil ik echt echt een 2e? M'n 1e is nu 2 en echt een peuter in de pubertijd. Snachts ook weer vaker wakker en als ik dan nu na een lange dag werken moe ben dan trek ik dat echt niet. Pfff en dan een 2e willen waarvan je weet dat dat in begin echt weer zwaar is. En in ergste geval heel lang zwaar is. Maar dan krijg ik een knuffel van m'n zoon en denk ik... oooh dat wil ik allemaal nog een keer meemaken.
Ik heb daar een topic over geopend in de zwanger worden deel. Ik vroeg me dat dus ook af. Heb zelf ook veel witte afscheiding. Bij dragen van een zwarte onderbroek is die aan het eind van de dag gewoon wit. Vind het soms genant om die uit te doen waar mijn man bij is. Moet zeggen dat ik dat wel vaker heb maar weet niet of dat dan tussen Ei en Nod is.
Hoi dames! Ik lees met jullie mee en wil wel graag op de lijst. Ik zit op het wachtbankje nu. Ben 26, voor het eerste kindje aan het proberen. 3 maanden al geprobeerd alleen bleek wat aan de hand te zijn, dat is nu verholpen en ik beschouw dit eigenlijk weer als de eerste ronde aangezien we de vorige keren praktisch geen kans maakten aldus de arts. Nu weer goede hoop en eisprong tijdens onze vakantie gehad haha, in alle rust genoten😉 Veel succes voor iedereen!
Hallo dames, mag ik met jullie meekletsen? Ben 26 jaar en zitten in ronde 4 voor een tweede kindje. Mijn eisprong was twee dagen later dan normaal, dat maakt dat ik nu op 10 DPO zit. Wisselend cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Vermoed dus deze keer 30 dagen. Morgen er een testje tegen aan wagen