Hoeveel dagen geleden is de pregnyl gezet? Bij mij is hij altijd 6 dagen na de iui (8 dagen na de prik) uit mijn systeem en heb ik er ook geen last meer van. Maar ik prik 5000 eenheden. Ik zit nu op 8 dpo, dat is het voordeel van iui met hormonen, dan weet je precies wanneer hij springt en ik voel hem ook altijd springen dus dat is ook wel handig. Normaal geproken wordt ik op 10 dpo aan het einde van de dag ongesteld. Dus ik ben benieuwd woensdag middag of donderdag ochtend.. Als het uitblijft dan ga ik zondag (14 dpo) voor het eerst een testje doen. Ik kan echt niet wachten tot die 18 dpo hoor!
Wauw de 1e positieve test! Gefeliciteerd @ Wodjeka. Je hebt nog even tot je NOD... moed niet opgeven! Zo hoort dat ook met tellen. Het staat ook voor Days past ovulation. Ja ik heb altijd voorkeur gehad. Mijn man maakt het niet uit. Maar nu denk ik wel vaker 'als het maar gezond is' en 'als ik uberhaupt maar zwanger wordt'
Heb al even gespiekt: er zijn ook testjes die te vergelijken zijn met de KV 2v5, dus denk dat ik die op de kop ga tikken ! Beetje bijgelovig misschien, maar ik kies er bewust voor om niet al in Nederland een test te kopen en die mee te nemen in m'n koffer. Alsof ik er dan teveel van uit ga dat het raak is... Ik heb zelf niet echt een voorkeur. Heb wel veel jongetjes in mijn directe omgeving, dus een meisje zou voor de verandering wel leuk zijn! M'n man heeft lichte voorkeur voor een jongen, maar zou ook met een meisje heel gelukkig zijn!
Gefeliciteerd TJS! Kreeg er gewoon een beetje kriebels van! Heel fijn voor je! Wodjeka het kan nog toch? Shampool: ik ben al blij met een kindje. Zal daar nu geen voorkeur over uitspreken... En Ritoy, ik spuit ook 50000 Pregnyl.
Ik heb geen voorkeur en heb het er met mijn man nog niet over gesproken maar ik denk dat ik zijn antwoord al weet, dat het hem niet uitmaakt. Ik denk maar zo, eerst maar eens in verwachting raken. Over die afscheiding op het wachtbankje, ik dacht vanmorgen dat ik wat verloor toen ik op stond,vheel raar gevoel, en idd waterige afscheiding. Heb ik nog niet eerder gehad maar ja kan er verder vrij weinig mee ben ik bang. Wie gaat er morgen testen?☺️
Ik heb altijd een voorkeur gehad en manlief heeft die voorkeur nog sterker. Toen ik eenmaal zwanger werd wad die voorkeur meteen verdwenen. Heel gek.. ik dacht toen alleen maar als het maar goed gaat en gezond is. Na de curretage kreeg ik de voorkeur wel ineens weer dus ik ben benieuwd of die in stand blijft bij een volgende zwangerschap. Ik ga woensdag testen. Nog aan de vroege kant maar het is het proberen waard. Nieuwsgierigheid wint het meestal van m'n verstand
Grappig met die voorkeuren. Volgens mij heeft mijn man dat niet, maar ik denk dat hij een meisje logischer vindt. Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje maar ook omdat ik me dat gewoon beter kan voorstellen. (We hebben dus nichtjes ) Ben overal blij mee
Voorkeur niet echt maar na 3 dochters zou een zoon leuk zijn. Tjs jaaaa mooi streepje hoor. Hier geen bijzonderheden voel niets merk niets maar kan ook nog niet hihi
Wow de eerste positieve test al gespot! Gefeliciteerd! Heel duidelijk ook 3 dagen voor NOD! Voorkeur: Ik was de eerste keer erg blij dat het een jongen was Maar met een meisje was ik vast net zo blij geweest. Ik vind mezelf alleen meer een jongensmoeder... Hier: 6dpo en sinds gisteren de hele tijd een weeig gevoel, beetje misselijkachtig... Verder eigenlijk niks, geen zere borsten oid, wel prikkelbaar, maar dat heb ik meestal voor NOD... We hebben echt heel erg goed geklust deze maand, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zou dus wel een beetje teleurgesteld zijn als het niet gelukt is, maar ik heb er toch niet een heel goed gevoel over...
Dankjulliewel meiden! Het voelt heerlijk om weer een klein geheimpje mee te dragen hihi. Van de week de verloskundige eens bellen! Als t goed is 1 juni uitgerekend. Is mn zoontje nog net geen 2. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen... Twee minis haha
Tjs van harte gefeliciteerd. Ik heb nog steeds ontzettend last van mijn borsten en beetje in mijn buik. Mijn borsten voelen helemaal beurs aan net of ze helemaal onder de blauwe plekken zitten.
Ik ben de hele dag al hongerig. Een halfuur nadat ik wat gegeten heb schreeuwt mijn maag alweer en word ik misselijk
Heel herkenbaar! Ik dacht al dat t aan mij lag Enerzijds voel ik vanalles waarvan ik denk; ja het is raak! Anderzijds hou ik mezelf te veel vast aan 'kwaaltjes' tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen had ik vanaf eisprong mega zere borsten wat niet meer over ging en dat heb ik nu totaal niet. Dan slaat de twijfel weer toe .. pfff wat duurt het wachtbankje lang hé!
Zo, weer 'even' bijgelezen! TSJ, gefeliciteerd!!! 🎉🎈 Ik heb een lichte voorkeur, meer gezien de verdeling die er binnen de familie al is 😉 Maar gezien mijn angst om geen eisprong te hebben wordt die lichte voorkeur al gauw weggeduwd door mijn 'hopelijk raak ik ooit zwanger'-gedachte.. Dit heb ik dus ook al een hele tijd. Suikerverslaafd geworden denk ik.. stress eten.. die periodes op de wachtbank gaan me zo slecht af.. dan de negatieve zwangerschapstest en de week menstruatie.. pfffff... snaaaaaai
Bij mijn zoon had ik helemaal geen symptomen. Ik wist zeker dat ik weer ongesteld zou worden maar dat gebeurde niet. Dus is moeilijk te zeggen of het wel of niet raak is. Ik heb wel een lichte voorkeur voor nog een jongen omdat ik niet echt een meisjes meisje ben. Maar als ik een dochter krijg ben ik daar natuurlijk ook heel gelukkig mee!
@TSJ Gefeliciteerd! Hopelijk dat er nog veeeeel meer roze zal volgen. Vinden jullie het ook zo spannend? Ik ga pas testen een of twee dagen na mijn NOD. Had vorige maand met twee testen getest 1 dag voor mijn NOD en deze waren dus wel positief maar werd die middag gewoon ongesteld..
Koud niet echt, maar warm is anders... koude handen de hele dag, maar een buik die aan het gloeien is... Tjs: gefeliciteerd!! Voorkeur heb ik wel. Ik zou graag een dochter mogen krijgen omdat mijn eigen oma nog leeft. Maar ik heb nu meer van als het maar lukt en welk geslacht het dan is, maakt niet uit, als het maar gezond is. Hier raar gevoel beneden. Op schaambot en rechterlies steekjes en jeuk. Als ik erover wrijf is het gevoelig. Zo ook borsten. Heb de hele tijd trek. Heb soms net iets op en dan het ik weer het gevoel alsof ik uren niet gegeten heb. Echt vervelend. Misselijk niet, maar wel opgeblazen gevoel. Wanneer gaan jullie testen, hoeveel dpo?