Een cyclus van 24 dagen is nieuw voor mij Opnieuw zoeken naar de vruchtbare dagen aankomende maand. Allen veel succes!
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (4) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (3) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Lissy1986 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (1) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk 27 september (3) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 28 september (8) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (4) Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 42 Wachtbankje (27), ♡ ZWANGER ♡ (1), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Bewaren
He bah! 24 dagen is wel kort, weet je zeker dat het geen innestelingsbloed is? Of is het echt volle menstruatie?
Ik ga morgenochtend testen met zo'n early test van Kruidvat, als die negatief is wacht ik dan tot maandag om terug te testen.. Ik ben gewoon te nieuwschierig, 😱😄
Ja.. maar wijt dat vooralsnog aan de wisselingen van het weer.. kan daar zo slecht tegen.. Ah balen! 🙁 Maar wat Shampoo ook al aangeeft, weet je zeker dat het je menstruatie is?? Waar ik nu wel last van heb, ik ben zo emtioneel.. ik kan echt overal om huilen.. mooie momenten in tvseries, enorm trots gevoel als ik mn man bekijk, of een tof momentje op mn werk. Echt, vanalles.. 😑
Balen! Succes dan de komende ronde. ALs ik zo lees dat men symptomen heeft van koud hebben en emotioneel dan denk ik.. ik heb nog nergens last van! pff onzekerheid slaat dan toe en wil ik toch as weekend wel gaan testen. Maar nee dat mag ik niet van mezelf
Ik denk dat dit bij mij meer te maken heeft met dat ik er in mn hoofd zo mee bezig ben. Maak mezelf af en toe echt gek hoor.. dit kunnen naar mijn idee geen symptomen zijn.. ik had er vorige maand een positief gevoel over en toen werd ik na een aantal dagen over tijd toch ongesteld.. nu is mijn gevoel niet eens positief.. heb niet het idee dat het raak is..
@TJS: Super goed nieuws gefeliciteerd! @ShirleyNick: Spannend dat je morgen ga testen, ben zo benieuwd... Ik wacht nog heel ff. Heb wel 2 testen liggen van Clear blue waarmee je 5 dagen voor NOD kan testen. Ik durf nog niet zo goed . Misschien zaterdag. @Purkeltje: Sterkte meid. Hoop dat het volgende ronde raak is!
ShirleyNick: jij durft! Spannend haha! Zal voor je duimen. En voor Purkeltje, balen!! Op naar de volgende ronde!? Sterkte nu iig
Balen purkeltje! Ik had vorige maand ook opeens uit het niets een cyclus van 24 dagen, terwijl ik normaal altijd heel regelmatig om de maand ben. Snapte er ook niets van... Lijf is raar. Hier ook geen rare kwaaltjes verder trouwens, behalve dus gevoelige borsten vanaf 4 dpo. Maar dat had ik vorige maand dus ook en toen kwam menstruatie ook een week eerder. Daar hopen we nu maar niet op... Normaal komen de gevoelige borsten bij mij pas week voor menstruatie nl, niet twee weken ervoor al. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig, deels denk ik, het kan zo maar raak zijn (zowel zijn als mijn familie zijn behoorlijk vruchtbaar is gebleken). Maar kan ook rustig helemaal niks zijn. Ik kan me ergens ook niet voorstellen dat het wél raak is zeg maar?
thnx meiden! Ik weet dat het misschien nog zou kunnen. Met ons zoontje testte ik op 10dpo positief, vandaar dat ik nu "bang" ben dat het niet is gelukt. Al is iedere zwangerschap natuurlijk anders. Ik wacht nog een paar dagen , als ik volgende week niet ongesteld ben geworden zal ik nogmaals testen.
Hier precies hetzelfde. Mijn familie en mijn schoonfamilie zijn ook erg vruchtbaar. Mijn zussen waren ook in 1 of 2 rondes zwanger. Toch twijfel ik over mijzelf, gewoon omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is om zwanger te zijn. Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig en ik heb er ontzettend veel zin in! Hier voel ik overigens weinig hoor. Ik merk dat mijn borsten iets gevoeliger worden en ik heb krampjes en steekjes in mijn onderbuik. Maar dat heb ik volgens mij elke maand wel dus het is niet opmerkelijk of zo.