Ik heb in een moment van verstandsverbijstering vanochtend een test gedaan (gewone kV) en.. Niks. Vorige wk zondag m'n eisprong. Dus kan in feite zelfs nu nog aan het innestelen zijn toch? Weet ik sowieso dat als ik later toch positief test dit niet vals positief van de Pregnyl kan zijn. Zo stom ben er chagrijnig en verdrietig van. Had zaterdag pas willen testen!
9DPO is zelfs voor de kruidvat testen heel vroeg. Ik heb met 11DPO positief getest. Wilde met 10DPO maar ben toen met mn slaaphoofd gaan plassen zonder t op te vangen haha
@TJS Gefeliciteeeerd!! En voor de dames die vandaag gaan testen hopen dat het positief is 🍀 Dames die ongesteld zijn echt balen hopen dat jullie veel geluk de volgende ronde hebben ❤
Hoi hoi! Vanochtend een test gedaan... Ik denk dat ik op twijfel tuurtest mag.. is nog wel twee dagen te vroeg (nod is 22-9) eigenlijk. Kijken jullie mee??
Dit is geen tuurtest vind ik. Ik vind deze positief. Een streep is een streep en hij is heel duidelijk. Proficiat!
Ik zie hem ook en ben geen tuurder. Voorzichtig gefeliciteerd! Hoeveel was de daling? Dipje kan altijd he, kan ook rond innesteling gebeuren. Kan hoef niet. En als je temp niet op zelfde niveau is als rond ovulatie dan is er niks aan de hand. Tenzij hij morgen weer zo laag of nog lager is natuurlijk.
Ik vind het erg spannend! Ook omdat ik wel echt menstruatieklachten heb. Ik kan zaterdag pas weer testen. Hopelijk blijft het zitten en wordt de streep donkerder. Ik moet ook zeggen op foto is het duidelijker dan in het echt. Ik denk dat ik heeeeeeel voorzichtig toch een beetje blij kan zijn! Maar wat heb ik graag een knaltest hihi! Iedereen heel veel succes!!
Goedemorgen dames. Ik heb sinds vanochtend ook een misselijk gevoel. Nog steeds beetje krampen en ook een opgezette buik. Vorige maand had ik niet veel qua klachten dus heb goede hoop ik ga proberen pas zaterdag te testen. Gootje ik zie ook een goede streep voorzichtig gefeliciteerd Dames op rood jammer hoop volgende ronde beter
Gootje89, voorzichtig gefeliciteerd. Vind het een duidelijke streep! Nu hopen dat alles goed gaat 🍀
Wie weet met hoeveel dagen voor NOD je kan testen met de test van de action. Anders wilde ik toch al gaan testen hoop dat ik me kan inhouden tot zaterdag maar denk het niet. Hahahaha
Ik begreep dat je ook een dip kn krijgen tijdens innesteling en bruine afscheiding kan daar ook van komen zolang het niet doorzet is er nog hoop voor je 😉😉
Gootje: wat een mooie test. ShirleyNick: jij nog getest? Zijn er nog mensen die mij enigzins gerust kunnen stellen? ik had echt een zeer negatieve test. En NOD is 23e. Meer mensen die een 100%negatieve test hadden en toch zwanger bleken te zijn? 😊