Wat balen Ritoy Ik ben vooral moe en grieperig deze week. Verder merk ik niks, ook geen beginnende menstruatie-tekenen!
Ja ik denk/dacht dat mijn NOD morgen zou zijn. Maar mijn cyclus varieert nogal van 27 tot 30 dagen. Ik ben er maar tussenin gaan zitten.. Ik had ook niet verwacht dat de clearblue digitaal nu al 2-3 aan zou geven. En ik weet ook niet echt welke conclusie ik daar aan moet verbinden. of wel ik heb al redelijk wat HCG in mijn lichaam ?? of ik ben toch al verder dan ik dacht.. ik heb geen idee. PS. voor alle dames bij wie het deze ronde niet lukt / gelukt is. Heel veel sterkte gewenst ! Ik duim heel hard dat jullie snel zwanger zullen zijn XXX
Wens van harte gefeliciteerd. Een hele mooie duidelijke test. Ik heb gister middag getest best dom denk ik was natuurlijk negatief. Ga nu echt pas testen als ik zaterdag nog niet ongi ben geworden. Anders maak ik mezelf alleen maar gek haha voor de dames op rood echt balen en succes nog. Dames die nog moeten testen hoop op mooie testen met 2 streepjes
@wollie en ritoy, wat vervelend... Die teleurstelling elke keer is toch wel groot! @wens, gefeliciteerd! Mooie test al zo vroeg! Wie weet is het een tweeling !
Wens2017 gefeliciteerd! Misschien ben je al iets verder dan je verwacht had, maar als je rond je nod zit kan het wel kloppen. Hopelijk gaat alles goed verder. Het blijft zo'n teleurstelling he als je dan toch weer ongesteld wordt, veel sterkte voor de red ladies🌺🙏🏻
Hallo allemaal, Ik heb me bewust de afgelopen weken wat afzijdig gehouden van dit forum. Vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was ... Maar na een cyclus van 35 35 35 35 en 34 bleek ik na 46 dagen toch echt ongesteld. Het is nog naar ronde 2 nu voor nummer 2. Heb geen idee hoe mijn cyclus nu werkt. Heb bewust ook geen sensitest of ovulatie testen gekocht. Anders ben ik er veeels te veel mee bezig, in gedachten. Hebben de afgelopen maand wel gemiddeld 2/3 x per week "ons best gedaan". Maar heb dus geen idee wanneer dat "ergens in de maand" misschien resultaat oplevert. Ha ha. Ik ga er deze keer vanuit dat mijn cyclus 46 dagen duurt en ben van plan om ook dan pas te gaan testen. (heb vorige maand 6 x negatief getest, daar heb ik nu echt geen zin in) Ik zit inmiddels op dag 40... Maar begin t nu toch wel weer spannend te vinden. En gisteren zei een zwangere vriendin dat ze vond dat ik "er zwanger uit zag". Handig! Ha ha. Ik voel me nog niet anders. Heb t alleen al een aantal dagen heel koud en ben moe. Maarja het is ook ineens een beetje herfstig ipv dat mooie nazomer weer. Iemand nog tips of adviezen?
Oh wat leuk! Gefeliciteerd. Wellicht is je cyclus wel gewoon goed maar heb je zoveel hcg door een tweeling? Lees wel eens dat je daar meer hcg van krijgt. pff jammer zeg! Balen, sterkte en op naar de volgende ronde. Hier gister en nu ook wat koud. Zit op mijn werk en hier wel vaker wat kouder, het weer is nu ook anders dus hoeft niks te zeggen. heb af en toe dat er zo'n koude golf over me heen gaat.
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (4) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (3) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Lissy1986 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (1) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk 27 september (4) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde 28 september (8) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (4) Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 43 Wachtbankje (32), ♡ ZWANGER ♡ (2), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Beware
MamavanNora, Spannend hoor! Heb je er een goed gevoel over deze maand? AmyW, Ik heb geen flauw idee qua symptomen. Ik merk nog weinig behalve dan de standaard plopjes, krampjes en steekjes. Ik verwacht 1 dezer dagen dat mijn boobies gaan groeien en pijn gaan doen, dat doen ze namelijk vrijwel altijd voor mijn menstruatie. Ik denk dat ik echt moet afwachten tot de 28ste
Ik heb afgelopen dagen overduidelijk last van m'n baarmoeder en onderrug gehad, steken en misselijk, geen zin in eten. Of het een innesteling is geweest zal volgende week wel uitwijzen😅 Wishful thinking ik weet het maar dat heb ik nog niet eerder gehad. Ben ook benieuwd naar de rest!
Wens gefeliciteerd mooie test! Hier ook koud hele koude handen en vreselijk prikkelbaar. Kan niets hebben. Maar dat heb ik wel vaker dus hoeft niets te betekenen. We zullen zien volgende week
Ik moet in ieder geval nog 8 dagen wachten tot m'n NOD en wil voor die tijd nog niet gaan testen. Sterker nog, misschien wacht ik wel gewoon tot een paar dagen naar mijn NOD. Ik word liever ongesteld dan dat ik een negatieve test in handen krijg... Omdat ik op vakantie ben vanaf maandag, hoop ik dat ik daardoor de nodige afleiding heb. Moet bovendien vrijdag en zaterdag voor m'n werk nog naar Frankrijk, dus ik hoop dat ik zo druk ben dat ik niet alle uren hoef af te tellen ! Heb geen duidelijke symptomen of denk in ieder geval dat dat wat ik wél voel alleen tussen m'n oren zit ... We wachten (zeer ongeduldig) af...
Ik moet nog 2 dagen tot NOD maar wacht zeker tot zaterdag Want ja, vrijdag ochtend hoef je natuurlijk niet direct ongesteld te zijn en m'n schoonmoeder komt oppassen, liefst vertel ik het haar pas zodra we over de helft zijn 😋 Heb geen duidelijke symptomen, bij mij is alles bijna hetzelfde als wanneer ik ongesteld moet worden. Behalve dat ik bij naderende ongi al roze/rood in mijn afscheiding vind 1 a 2 dagen voor NOD. Als dat morge. Nog weg blijft de hele dag, dan heb ik hoop. Maar vind het wel ontzettend spannend hoor!! 😅