Ik begin toch een beetje hoop te krijgen, heb de indruk dat de testen beginnen op te lopen. Wat denken jullie?? Eerste test is 9dpo, laatste 11dpo. Groetjes!
Amyw, voorzichtig gefeliciteerd! Ben toch wel benieuwd naar je kV test dan!! Premiemama, dit lijken mij prima oplopende testen! Dus voorzichtig gefeliciteerd! Wat veel roze al!...
Jammer dames die ongesteld zijn geworden veel geluk in de volgede ronde! En al een paar positieve testers erbij gefeliciteerd 😊! Ik zit nu pas op 1 of 2 dpo haha 😂 nog lekker lang wachten
Ik heb last van n tuurstreep op 10dpo... Ook kwaaltjes, pukkels, gevoelige borsten, snachts plassen, rommelende darmen, weeïg gevoel in baarmoeder... Allemaal herkenbaar van vorige twee zwangerschappen... Maar durf niet te geloven... Zien jullie m ook?...
Ik zie m helaas niet Blosje, maar de upload kwaliteit is hier ook niet al te best. Als ik heeeel goed kijk nu zie ik wel iets... spannend zeg!
ik weet niet zo goed wat ik moet zien.. zie 1 duidelijk roze streep maar verder niets... ik hoop het voor je
ohh vreselijk he.. ik ken dat gevoel ik ben bang dat het bij mij ook niet raak is.... dat zou echt een wonder zijn waar ik niet op durf te hopen
ja ik test echt pas na mijn NOD en dan nog twee dagen er na..( als het lukt) heb vorige keer te vroeg getest (vier dagen voor nod) en was negatief dat wil ik niet weer, liever ongesteld dan negatieve test. om teleurstelling te voorkomen
Ik denk wel iets te zien Blosje89. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Ik zie dat er weer wat zwangeren bij zijn Gefeliciteerd dames !! ik vind het ook erg spannend worden. Ik verlies ineens best veel slijm.. bleh maar ik hoop voor een goed doel hebben de pas zwangeren last van hun borsten ? ik voel af en toe een steekje maar verder niks. Ik hoop zo dat het deze maand raak is.. ik voel me echt anders maar ben zo bang dat ik mijzelf weer voor de gek hou. Ik ga zondag een testje wagen
Niet echt het is meer heel lichtbruine afscheiding, kan ook geel zijn ik kan het niet helemaal plaatsen