NOD lijst 22 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wollie92, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb steeds een heel licht ongesteldheidsgevoel in mijn buik, dat ik denk, dit lijkt op de voorlopers van... maar ik lees ook steeds dat het bij kwaaltjes kan horen. En waarschijnlijk zou het me niet eens opgevallen zijn als ik er nu niet zo op zou letten, ongeacht of het zwangerschap of ongesteldheid is :)
    Heb toch meer 'moeite' met het afwachten dan ik dacht. Ben benieuwd of ik dan ook heel teleurgesteld ga zijn als ik ongesteld blijk as woensdag. Op zich niet denk ik (zoals eerder verteld kan het geen kwaad als ik komende maanden nog even niet zwanger ben), maar ik denk dat ik me toch angstig zou gaan maken van 'zou het uberhaupt ooit wel lukken', en daarom dus toch behoorlijk balen als het niet raak is. Niet dat het meteen hoeft, maar de angst dat het nooit lukt? Wat ws nergens op slaat gezien voorland, regelmatige cyclussen met eisprong, eerdere positieve test gehad etc, maar okee :)

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik voel niks! En ik voel me super...

Wat een goed teken is, want vorige rondes voelde ik vanalles (hoofdpijn, menstruatiekrampjes, steekjes, misselijk, draaierig, snel moe, veel dorst, lage bloeddruk,...) en toen draaide het steeds uit op NIKS :D

Dus in mijn geval, niks voelen is goed :D

3. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kramp neemt hier toe, hoop neemt af... :/

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat ik ziekjes begin te worden.
    Ik voel me opgewekt, maar mijn lichaam is moe. Buikpijn, krampjes, steekjes en een naar trekkerig gevoel in de liezen en onderbuik. Daarnaast ook een gevoel van spierpijn in mijn bovenbenen, rug en liezen. Ik ben ook een beetje misselijk/weeïg. Keelpijn.
    Ik ben heel zielig nu, haha.

Met een dekentje en een kopje thee op de bank :)

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik herken jouw manier van malen, Pampidam, haha.
    Lekkere dramaqueens zijn we ook :D

6. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa grrrr. Mijn man lacht me straal uit :') ik hou mijn mond maar. Hij denkt dat het gemakkelijk zal gaan, maar niet direct. Makkelijk dat vertrouwen!

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Pampidam ik duim dat het niet je ongi is

8. Kyrra

Kyrra Lid

17 sep 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Super dat we steeds meer roze krijgen! Gefeliciteerd.

Voor de rode meiden; vervelend weer die teleurstelling. Ik leef met jullie mee.

Ik zit nu op 9 DPO en werd vanmorgen wakker van menstruatiepijn. Ik dacht meteen het is mis. Voelde echt of ik ongi was geworden. Toen ik naar toilet ging was er helemaal geen bloed, vanmiddag alleen wat gelige afscheiding en vlokjes in urine.
    Elke keer als ik naar toilet ga hoop ik zo dat ik geen bloed heb... Echt spannend en fijn om je ervaringen met anderen te kunnen delen!

9. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha ik heb echt hetzelfde met kramp en dan denken, oh het zal wel bloeden, maar niets.
    En ik dacht écht dat ik niet zo zou gaan doen als we voor het echie gingen. Ik dacht, ik ga heel relaxt zijn tot na een half jaar ofzo :D:)

Maareh, we hanteren dan alsnog maar, geen bloed geeft moed.

Ik ben vooral wat bang dat mijn lf nu weer te kort is (als ik nu al krampjes voel). Was afgelopen maand ook. Maar door vroege miskraam paar maanden geleden is mijn cyclus nog in de war, geloof ik. Eisprong was dit keer wel op tijd, maar ik hoop dat de lf dus niet te kort is nu...
    Argh niet zo veel over nadenken Pam >_<

Wie gaat er mee escapistisch doen tot nod :p Mijn drukke werk is blijkbaar nog niet afleidend genoeg, ik moet iets anders gaan zoeken!Bewaren

10. Kyrra

Kyrra Lid

17 sep 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Pampidam: Hoelang is je LF normaal gesproken, op hoeveel DPO zit je nu en wanneer is je NOD?

Ik heb meestal een LF rond de 12. Volgens mij app is mijn NOD morgen, dat zou betekenen dat mijn LF ook vrij kort is. Ik duim voor je!

11. gootje89

gootje89 Lid

3 aug 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Tot nu toe hier alles helemaal goed.. maar ben zo onzeker dat het toch mis gaat. Meiden op rood, super vervelend, dikke knuffel! Meiden op roze, super gefeliciteerd!

Wie gaat er morgen allemaal testen?Ik ga morgen er nog maar een testje aan wagen..

12. Lissy1986

Lissy1986 Niet meer actief

Dames ik heb vandaag een clearblue digital gedaan en die was helaas negatief.
    Morgen is mijn NOD dus zie het niet echt meer goed komen. :( Ik heb vandaag heel erg veel hoofdpijn dus denk dat het morgen gewoon gaat doorbreken.
    Zijn er meiden die nog wel een positieve test hadden op NOD of later ?
    Ik ga er maar vanuit dat mijn eerste IUI mislukt is.

13. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ai, tegenvaller...
    Ik herinner me van mijn eerste zwangerschap dat ik ook pas na NOD positief testte. Alles kan hoor, gewoon geduld hebben :)

Geen bloed geeft moed, nee?

14. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal gesproken 14 dagen (ongeveer), zit nu op dpo9 en as woensdag nod (28e) als het nu dus weer normaal is. Afgelopen maand was LF opeens 11 dagen, maar goed, hormonen waren dus wat raar aan het doen. Hoop dat het nu gewoon weer 14 is, dan zit alles weer goed.

Nou goed. Man heeft me getroost en gezegd dat ik me niet druk hoef te maken en het komt allemaal wel goed. Ik hou het er maar op dat ik pms heb nu :(:) En de komende paar dagen maar ietsje minder op dit forum kijken. Hou jullie wel op de hoogte mocht het nodig zijn om te testen woensdag!

15. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen, maar inderdaad, er is nog hoop...
    Bewaren

16. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Geen bloed geeft moed meid! Er zijn dames die later pas positief testen, ik duim voor je!

17. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Zwanger ;)?
    Beterschap hoor, hier ook lekker met een dekentje en thee op de bank, ik vind het wel knus dat het ook weer vroeger donker word, geeft een gezellig sfeertje.

18. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Pampidam een lf van 11 is niet zo schrikbarend kort hoor.
    Die van mij is al ruim 3 jaar tussen de 8 en 10 maar dat komt door de borstvoeding die mijn 2 jongste nog steeds krijgen. Ondanks een lf van hooguit 10 dagen toch een zwangerschap gehad en een super gezonde dochter gekregen van nu 18 maanden.

19. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    &#9825; NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 &#9825;

22 september (4)
    Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1
    wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3
    TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4

23 september (3)
    Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1

24 september (3)
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3*
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Lissy1986
    - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM

25 september (5)
    Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na *

AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM

26 september (1)
    blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk
    Premiemama - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3

27 september (4)
    JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3
    WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7

Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    MamavanNora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3

28 september (8)
    ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje
    Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde
    Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3
    ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde
    Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde

29 september (5)
    CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA
    ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d)
    Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2

30 september (5)
    anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Kimc84 - 32 jaar - ronde 7

Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM
    Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5

Datumloos (4)
    Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17
    Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6

Totaal: 43

Wachtbankje (29), &#9825; ZWANGER &#9825; (6), Ongesteld (7), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

------------------------------------------------------------------

WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Beware

20. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen voor de dames die de afgelopen dagen op rood zijn komen te staan. Hopelijk volgende ronde beter!

Voor de dames op roze. Super gefeliciteerd!! Hopelijk voelen jullie je goed en groeien jullie baby's mooi de komende maanden.

Hier nog geen enkel teken van ongesteldheid. Maarja omdat ik ook niet weet wanneer ik dat kan/moet verwachten is dat nog niet zo'n probleem.

Omdat ik van de 46 dagen uit ga. Heb ik mijn testdrang van de vorige maand nu onder controle ha ha.
    Ik wacht liever gewoon op de ongesteldheid dan weer 6 negatieve testen.

En mocht het zo zijn (in een heel positief geval) dat mijn cyclus toch korter bleek dan 46 dagen en ik niet ongesteld wordt. Dan heb ik misschien al een paar dagen extra. Ha ha.

Ben al een paar dagen heel moe. Gisteren om half 10 naar bed. Zo alweer. Terwijl wij meestal tussen 11 en half 12 naar bed gaat.

En had vanmiddag toen ik uit de auto stapte.. een vreemd soort pijnlijk steekje in mijn onderbuik.

Maarja misschien is alles gewoon toeval. En komt die stomme ongesteldheid volgende week gewoon.

Gelukkig is het al vrijdag. Ik probeer tot dinsdag te wachten. En hoop dat ik voor die tijd geen nieuws heb.
    Als het dan dinsdag.... na 46 dagen.... nog niet zo is.. ga ik toch echt wel een test kopen!

Deel Deze Pagina