Waren net bij de action maar kon t niet laten voor dat geld.. morgenvroeg doe ik sowieso weer een kv.
Wauw, mooie test!!! Hier nog niets, maar ontzettend moe! Kan hele tijd goed slapen, futloos en raar gevoel in onderbuik. Andere krampen dan met ongesteldheid. Want dat is meer kramp. Dit is meer trekken, steekjes en jeuk vanuit de binnenkant...
Dit dus! Dit heb ik nu ook.. herken het gevoel helemaal niet maar ben bang dat ik vooral mezelf gek maak. Test gister was echt omo wit tijdens testen.. ik ga nu wachten tot na mn nod..
Dan t volgende. Ik was vandaag in twijfel of ik aan Action test zou halen. De Action is bij ons 2 min loopafstand vandaan. De verleiding! Maar ik dacht ach... Ik voel nog niet zoveel. Ik wacht gewoon tot die stomme 46 dagen voorbij zijn Maar eind van de dag mijn man toch nog naar eens verteld dat ik nog steeds niet ongesteld bent. Situatie nog eens uitgelegd. 35 35 35 35 34 46 en nu?? Hij zei.. Dus je zit vandaag al op dag 43!! Ik zei ja. Hij .. Waarom heb je nog niet getest!!!! Dus hij nog snel voor sluitingstijd naar de Action. Kwam terug met 2 verpakkingen. Ha ha. Dus ik de tafel afgerond na t eten.. op mijn dooie gemakje. Geplast in een bakkie. Ding uit de verpakking. Aan de tuintafel samen. Ik zei schat... aan jou de eer. Nou ik verder in de keuken afruimen. En mijn man helemaal zenuwachtig... schat hoeveel streepjes moeten t zijn... hoeveel? Dus ik loop terug. Kijk naar dat ding... En sindsdien ben ik "flabbergasted" Mijn man en ik zijn in verwachting van ons tweede kindje. Ik kan t bijna nog niet geloven. Maar duidelijk twee strepen. Zal hieronder even foto's bijvoegen. Heb alleen dus geen idee hoelang mijn cyclus nu is geweest. Waarschijnlijk ergens tussen de 34 en 43. En dan zit ik al op 6 of 5 weken.. Maf idee!!!
Wooow mamavannora wat een mooie knal test van verte gefeliciteerd. Hier nog steeds beetje misselijk witte afscheiding en last van borsten en buik. Nog steeds geen gevoel van aankomende ongi. Hoop zo dat het toch raak is
Misschien ben ik dan ook al een aantal dagen over tijd.. Dus vandaar de duidelijke lijn. Vind t zo maf!
Denk het haast wel idd. Ik heb vanmiddag ook met action gestest en die was helaas Omo wit. Hoop dat ik volgende week ook zo'n mooie test mag krijgen.
Jaaaaaa super!! Die is echt mega positief joh, sowieso dat je dan wel overtijd bent, gefeliciteerd!!!!
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (4) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (2) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (1) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk Premiemama - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 september (4) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde MamavanNora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 28 september (8) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (4) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 43 Wachtbankje (29), ♡ ZWANGER ♡ (7), Ongesteld (7), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Beware
Wauw wat een mooie testen allemaal! Ik blijf ook maar aan het testen. Kan ze alleen niet met mijn telefoon toevoegen. Doen jullie dat via de computer?
Via de telefoon boven het venster waar je je bericht typt klik je op dat zwarte paperclipje en dan kun je daar een bestand selecteren en een foto uit je telefoon kiezen en uploaden.
Gefeliciteerd mamavannora erg duidelijk dus je zal idd wel al een paar dagen overtijd zijn. Wollie die van jou ook duidelijk. Hier ik test maandag zal even testen gaan halen bij kruidvat. Begint toch wel trots kriebelen om te testen. Vorige 2 rondes al op 8 dpo getest dus ben laat dit keer 😉
OMG!!! Jeuh gefeliciteerd! Je bouwt je verhaal mooi op hoor Hele duidelijke streep dus je bent echt goed zwanger! Had je eigenlijk ook symptomen?
Gefeliciteerd! DIkke roze strepen hoor Ik kon het niet laten, heb getest, en gewoon witter dan wit... zucht... morgen of maandag ongesteld. Heb nog 1 test in thuis nu. Dus die bewaar ik maar voor maandag of dinsdag.... 😞