Allemaal super bedankt voor de felicitaties!! Jeej. Het voelt nog heel onwerkelijk. Vooral als ik bedenk dat ik waarschijnlijk nu al op 5 weken zit. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn NOD op de 4e of 5e die maand. Toen getest op de 5e. Niets. Terwijl ik toen al vanalles voelde. Toen getest op de 8e. Duidelijk raak! Dus waarschijnlijk duurt bij mij dat HCG ff voordat t goed duidelijk is. Dus denk persoonlijk dat mijn cyclus zat tussen de 34 en 40 ofzo. Symptomen. Niet echt. Of heel opvallend. Al een aantal dagen heel moe. Op tijd naar bed en smorgens er heel slecht uit kunnen komen. Van de week zelfs twee keer overdag geslapen terwijl mijn dochter in bed lag. Verder heb ik t erg snel koud de laatste tijd. Maarja wel een dikke streep! 😊
Mamavannora, gefeliciteerd! Wat fijn! Poeh, ik moet me heel erg inhouden om niet te gaan testen. Vandaag teruggekomen uit Frankrijk... Vlak voor we weg reden had ik ineens het gevoel dat ik ongesteld was: lichte krampen, beetje misselijk, ik voelde iets lopen (sorry voor de details)... Bleek gewoon witte afscheiding te zijn. Niets aan de hand dus, maar het zorgt ervoor dat ik helemaal alert ben. Vermoeiende dagen... Nog vijf te gaan!
Dag dames, Ik sta nog niet op de lijst. Mijn NOD is 22 september. Vanmorgen getest nou hartstikke negatief niet eens een tuur streepje. Ik heb geen symptomen dat ik ongesteld ga worden ben wel heel moe laatste tijd. Iemand ervaring met negatieve test maar ook overtijd?
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (4) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 Santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (2) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (1) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk Premiemama - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 september (4) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde MamavanNora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 28 september (8) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (4) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 44 Wachtbankje (30)), ♡ ZWANGER ♡ (7), Ongesteld (7), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)Beware
Nee weet ik helaas niet, heb het wel eens geprobeerd in het verleden met ovulatie testen maar kon mijn ei toen niet vinden.
Nog hetzelfde, ik heb besloten maar een paar dagen niks te doen, als ik over paar dagen niet ongesteld ben ga ik wel weer testen. Anders maak ik mezelf alleen maar gek! Balen ook voor jou nog die onduidelijkheid pffff... ik wil of een positieve test of ongesteld worden. Zo ruk dit...
Sterkte meiden!! Dat wachten is echt soms zo vervelend! Morgen heb ik afleiding, dus dat scheelt weer in de test drang.
Ja ik heb gelukkig geen testen meer in huis maar elk toilet bezoek is echt stressvol. Je gaat ook echt van alles in je hoofd halen dat is zo irritant! Ik hoop ook nog een aantal dagen te kunnen wachten succes allemaal nog even!
Wiehoee mamavannora, wat een test! Hier denk ik regelmatig dat ik ongesteld ga worden, dan weer niet. Had na de seks opeens spotting, maar daarna ook weer over. Mag van mezelf echt niet testen tot woensdag. Probeer mezelf maar aan te praten dat ik ongesteld ga worden, dan hoop ik dat de teleurstelling niet te groot is. Ik vind het ook lastig omdat ik nog niet goed weet wat mijn premenstruele symptomen zijn zonder spiraaltje. Mét had ik vooraf altijd heel veel pijn, veel spotting en heel gevoelige borsten. Die borsten lijkt me logisch als ze blijven, want had geen hormonen (dus was mijn eigen progesteron die dat geeft). Maar die spotting en heftige pijn worden enorm versterkt door spiraal. Ik weet nog niet goed of wat ik nu voel die premenstruele pijn zonder spiraal is, of juist gerommel van een eventuele zwangerschap? Het doet in ieder geval niet echt pijn, behalve gisteren even. Eh. Laten we maar proberen uit te gaan van menstruatie. Hopelijk is het dan niet zo erg.
Ik moet nog zo lang wachten om te kunnen testen zit pas 3 dpo. Word al erg jaloers op die mooie positieve testjes allemaal 😊!, Dat er nog veel bij mogen komen 🍀 Iemand nog een goude tip om een innesteling te laten slagen haha? Granaatappelsap, rooibos thee, noten, vette vis had ik al gelezen dat dat goed was
Wauw nog wat roze erbij!! @ Wollie , loopt mooie op he u testen! Genieten maar nu! @mamavannora, wat een knal test van harte. Gefeliciteerd!! En de rest die gaat testen veeeeelll succes! En we gaan voor nog meer roze he! 💕
Hier nog steeds geen ongi. Dacht vanmorgen dat het doorgebroken was maar was alleen maar witte afscheiding. Ik hen nu ook steeds het gevoel of ik helemaal beurs ben in mijn buik. Hoop dat er nog mooie testen mogen volgen
Hey dames, ik heb gister avond getest toen kreeg ik dit: Vanmorgen weer gestest, totaal geen streepje meer en bij afvegen ineens bloed. Het voelt echt alsof mijn menstruatie is gestart. Zit nu wel ff in een dipje.