Hoeveel dpo zit je nu dan? Zolang spotting niet doorzet kan het nog wel goed komen. Hoop dat dat het geval is. Vandaag afwachten. Hier nu ook geen obstipatie meer. Tegenovergesteld eigenlijk Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
12 dpo, dag 29 van cyclus. Maar hoe het nu is/voelt, komt te veel overeen met hoe ik mijn menstruatie herken. Dus kan me het nu eerlijk gezegd niet meer voorstellen. Als het nog twee dagen niet doorzet, zal ik op 14 dpo eens testen. Maar denk het echt niet meer. Bewaren
@Liva, die loopt mooi op he! Super , de dames op rood, wat balen zeg!! Heeeel veel succes de volgende ronde!! Ik ga vandaag niet testen( als ik mezelf kan bedwingen!) En morgenochtend pas testen! Hopelijk loopt ie dan ook op!
Mooie test Liva!! Gefeliciteerd Dames op rood echt jammer veel succes de volgende ronde. Mijn temperatuur is van 36.6 ineens na 37.2 gegaan. Kan dat ook komen omdat ik pas om 2 uur lag te slapen vannacht? ik temp elke morgen om 7 uur.
Hier nog geen menstruatie.. wel een beetje spotting en wat krampen maar het lijkt niet echt door te zetten vooralsnog. Daarnaast wat duizelig/hoofdpijn achtig gevoel.... Het zal wel mn menstruatie zijn, maar toch maalt er door mn hoofd dat het een hele late innesteling is. Kan dat nog op circa 13 dpo?
Ja wat niet allemaal kan. Ik weet niet of het op 13 dpo nog kan maar niks onmogelijk geloof ik. Eerlijk gezegd zou ik eerder denken dat je menstruatie er dan aankomt aangezien het 13 dpo is en dan bij de meeste hun NOD aandient. Hoop het natuurlijk niet voor je!
Goedemorgen Dames Jammer voor de meiden op rood balen zeg. Hier nog steeds geen ongi symptomen en gister avond toch getest maar witter kon niet geloof ik haha Als ik van de week nog niet ongi ben dan test ik nog een keer heb niks meer in huis liggen dus schilt weer om me eigen in te houden. Succes voor de dames die nog wachten en hoop op nog meer roze
WOrdt een spannende dag! Pff ik kan me bijna niet inhouden om te testen. Maar ik wil dit eigenlijk graag samen met mijn man doen. Hij zou het ook niet tof vinden als ik test zonder hem erbij. Ik heb vorige ronde ook een ovulatie test gedaan voor NOD. Ik dacht , dat is minder erg als een zwangerschapstest (hahaha waar die logica vandaan komt weet ik niet). Deze was gewoon licht positief dus niet knallend en bleek ook niks te zijn want kruidvat testen waren wit. Ik zit nu steeds weer te denken om toch een ovulatietest te doen. Als ik zwanger ben zou die positief moeten zijn (duidelijk 2e streep) Pff wat irritant dit hoor!
Ik denk het ergens ook wel inderdaad. Heb ook geen idee of ik goed zit met 13 dpo.. het kunnen er ook 11 of misschien wel 14 zijn. Ik denk zelf ook dat het mn menstruatie is, had de hoop wel al opgegeven. Maar vind het zo typisch dat het heel langzaam opbouwt... normaal gesproken zet dat binnen een paar uur wel door vandaar dat ik even een sprankje hoop kreeg.
Ik ga sowieso alleen moeten testen. Mijn vriend vertrekt morgen naar 't buitenland. Maar ik ga vandaag of morgenvroeg toch nog niet testen, omdat de tekenen en de pijntjes té duidelijk zijn om me voor te bereiden op menstruatie. Morgen is voor mij D-Day, dus ik verwacht de duiveltjes ook gewoon 's morgens/voormiddag. Moest het toch niet zo zijn, deel ik m'n vreugde wel met jullie. Maar, ik hoop er niet teveel op. Statistisch gezien ziet het er niet goed uit voor me Zoiets:
Lastig is dat he. Die dagen rond ei en nod zijn zo slopend. Helemaal als je geen zekerheid hebt wanneer je niet precies weet wanneer je ei geweest is. Helaas is je lichaam geen machine dus niks over te zeggen.
♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (6) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 Santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (2) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (3) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk Premiemama - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 september (6) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde MamavanNora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 28 september (9) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde Brigit - 40 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 MMM Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (3) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 47 Wachtbankje (21), ♡ ZWANGER ♡ (11), Ongesteld (11), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Liva mooi opgelopen! Voor de dames op rood: dikke knuffel Voor de dames die nog wachten op duidelijkheid: hopelijk krijgen jullie dit snel.