Ik heb besloten morgen te gaan testen. Wou eigenlijk tot woensdag wachten maar woensdag ochtend is het hier een beetje hectisch. Wat de uitkomst ook is, we moeten dat toch even verwerken. Denk dat het beter is om dan dus woensdag niet te testen. Aangezien ik wel erg nieuwsgierig ben enzo stel ik het niet een dag uit maar doe ik het eerder. Hoop dat manlief zich hier ook in kan vinden. Als mn temp morgen weer gezakt is dan doe ik het overigens niet
Van harte gefeliciteerd ! Die zijn echt hartstikke duidelijk, mooi ook die oplopende lijn te zien, met de dag duidelijker.
Lief jullie reacties! Ik duim ook voor jullie zouden jullie de verloskundige al bellen of nog 2 weken wachten? Morgen 4 weken
Jazeker! Lekker bellen. Dan staat er een afspraak voor de eerste echo. Kun je daarnaartoe leven. Mooie testen hoor!
Vanmorgen getest en weer negatief en ook niet ongesteld☹️ Ik geef het op en ga maar rustig afwachten tot ik ongesteld word! Gefeliciteerd alle dames op roze!!
Hier alweer de 2de dag op rij menstruatiekrampen. Zal zometeen na het avondeten wel doorzetten! Alleen echt vroeg. Zit pas op 9/10 dpo.
Ik heb ook gewoon al een afspraak gemaakt bij de huisarts. (Ik woon in het buitenland dus het werkt hier iets anders dan in Nederland), Ik heb volgende week dinsdag een afspraak
Hier zojuist toch door gezet.. ik mag dus op rood. Vol goede moed op naar ronde 2. Of eigenlijk ronde 3 als ik het gedeelte na de curretage mee tel. Mag niet klagen, het is alleen zo frustrerend dat het de eerste keer wel in ronde 1 lukte. Stiekem ga je daar dan toch weer vanuit hé?