Ik zie hem ooook!! 🎉😁 Mijn NOD was gister, maar nog niks.. geen krampjes en geen bloed.. maar gezien de afgelopentwee negatieve testen wacht ik nog een paar dagen met testen...
Cadi balen ! Hopelijk toch geen bloed! JSLN zolang je nog geen menstruatiepijn of aan het bloeden bent is er nog hoop. Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat ze pas een week overtijd positief testen. Hopelijk bij jou ook het geval of iig zoiets!
Hoop het ook ! Ben er zelf ook nog niet 100% van overtuigd. Heb vernomen dat kV de laatste tijd ook vals positief test..
Oh spannend is dat zeg! Aah balen hoor! Misschien als er geen bloed komt dat je over paar dagen toch nog mooie test hebt. En anders hoop ik voor je dat het bloed zsm komt. Kun je je weer opmaken voor volgende ronde.
Gefeliciteerd Lauren, dat is een streep hoor. Jammer CaDi... Laat maar snel komen dan he Ik heb ook getest vanmorgen en negatief. Ik verwacht dus ook heel snel ongesteld te worden.... Verbaast me ook niet zo met zo'n arsenaal aan pukkels maar de teleurstelling he.. Negatieve testen zijn echt waardeloos. Maar eerst ongesteld worden, dan ben ik pas officieel afgeschreven deze maand. Veel succes voor jullie nog
🍀🍀🍀🍀🍀 Hier ook zo.. maar geen bloed, houd nog altijd beetje hoop..
Balen voor de meiden die negatief testen 😞 Hopelijk over een par dagen een positieve test en anders even een knuffel voor jullie!
Ik zie hem ook lauren! Ik mag op rood. (Lukt me op telefoon niet). Keurige cyclus deze maand, toch fijn dat alles nu weer normaal is
Hier ook nog niks te bekennen, ik heb net als jij nog ietsiepietsie moed... We houden elkaar wel op de hoogte🙂 Hopelijk in de positieve zin🍀🌺
Uhmm morgen en vrijdag werken.. Als het nog nodig is om te testen doe ik het misschien zaterdag of zondag als mn man ook thuis is.. Ik ga er vanuit dat het niet nodig is, je weet hoe dat gaat..ik ben wel eens vaker paar dagen over tijd geweest. In je hoofd ben je al praktisch in de volgende ronde En jij, mocht het niet door breken?
Hetzelfde.. Hoewel ik normaal veel krampen heb voordat het doorbreekt, heb ik nu nog nergens last van. Maar ik denk dat, gezien mijn laatste cycluslengte, het deze maand gewoon ook weer langer is en dus mijn NOD ook pas morgen.. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen.. Heb nog maar 1 testje, wil nog geen nieuwe halen..