Nee geen sliertjes/stolsels gezien... moet ook eerlijk bekennen dat ik daar niet echt op heb gelet omdat ik tot gister in de veronderstelling was dat het een gewone menstruatie was. Iets in me zei; test nog eens. Geen idee waarom eigenlijk.. voelde me een beetje raar. Het is gewoon helderrood bloedverlies dat vanaf maandagmiddag begonnen is en nu nog steeds aanwezig is. Sinds gisteravond wel wat minder.
Wij hebben helaas slecht nieuws gekregen. We komen alleen in aanmerking voor ICSI. Krijg nu al stress van de dingen die gaan komen. Maar gelukkig is bij mij wel alles goed dus laten we hopen dat we snel zwanger mogen worden 😊
Da's op zich maar 3,5 dag ongeveer. Da's geen volle menstruatie toch? Heel apart, maar ik ben echt super benieuwd! Je hoort het vaker hoor, vrouwen die een innestelingsbloeding of tussentijdsebloeding verwarren met een menstruatie en dan toch zwanger te blijken. Ik hoor zo vaak: "Ik dacht dat ik 4 weken zou zijn, maar ik ben al 7/8/9 weken zwanger!" .. waarschijnlijk hebben die vrouwen een soort van menstruatie-achtig-iets gehad en gaan onterecht een nieuwe cyclus in terwijl ze eigenlijk zwanger zijn Ik ben benieuwd wat de gyn zegt!
Goh.. Toch genoeg hcg dat het gedetecteerd wordt.. Ben ook heel benieuwd! Zal een vreemde gewaarwording voor je zijn. Hopelijk goed nieuws meid. Hier nog niks door gebroken.. En bij JSLN?😊
Vandaag test gedaan maar was helemaal wit. Niet met ochtendurine. Aan ene kant denk ik word gewoon ongesteld maar heb wel zoveel klachten dat ik denk kan haast niet. Wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg. Maar ja zo'n test liegt niet.
Hier nog steeds geen ongi. Morgen ochtend Nog maar een test doen denk ik. Ik word nu wel aardig zenuwachtig heb ook echt een (dikke buik). Zelf mijn man zegt dat me buik dikker is geworden. Spannend voor de dames die ook nog moeten wachten. Suc6 voor de meiden op rood
Hoe tellen jullie de rondes? Vanaf dat je bent gestopt met de pil? Dus ronde 1 is de 1e maand nadat je bent gestopt met de pil? Ik had gister ongesteld moet worden. Voel ook niet erg veel in mn buik terwijl ik normaal verga van de pijn
Hier ook nog niets te bekennen ondertussen 2 dagen te laat. Test van vandaag was negatief dus kom maar op dan kan ik door naar de volgende ronde dit is niets
Toch wat meer op rood de afgelopen dagen... Sterkte iedereen! Ik ben weer een beetje bijgelezen, zit nu al een paar dagen in Amerika. Vandaag is m'n NOD, maar nog niets te merken. Dacht vanochtend zeker te weten dat ik ongesteld werd, maar er is nog steeds niets (en qua tijdsverschil zou het er nu al echt moeten zijn...) Als er morgen nog geen rood is, ga ik een test halen... Spannend!
Spannend! We zijn met een paar dames over tijd nu... Hoop goed nieuws😄 Veel plezier en succes met testen!
Nauw net weer test gedaan en weer negatief dus word gek nu laat de ongi maar gewoon komen. Succes voor de dames die nog gaan testen