Ja denk het wel een lange cyclus word er niet goed van. Ben zo bang dag ik dalijk weer geen eisprong heb van mezelf en weer die medische molen in moet. Ik had gehoopt dat dat nu niet hoefde. De gyn had toen gezegd dat mijn lichaam met een eventuele volgende kinderwens Zelf zou kunnen herstellen door de hormonen van toen. Hoop dat het alsnog kan. Zodra de menstruatie opgang is gekomen ga ik wel heel de maand testen op ovulatie. Iemand ervaring met de testen van action die zijn niet zo prijzig om de hele maand te gebruiken.
Ok ga dat eens proberen. Gebruik al wel de zwanger tabletten van kruidvat. Daar zit ook foliumzuur in.
Klopt maar in Etos zwanger worden zit monnikspeper dat je cyclus wat meer zou kunnen reguleren en teunisbloem voor het stimuleren van een eisprong
Ok dan ga ik ff Etos opzoeken en die halen hoop dag het dan wat beter gaat. Ik begreep dat je de teunisbloem alleen mag gebruiken tot je eisprong en dan moet ik er mee stoppen tot de menstruatie is aangebroken. En de zwanger worden mag de hele cyclus en zwangerschap gebruikt worden. Heb ik dat goed begrepen haha
Nee je telt vanaf dat je begint zwanger te worden. In mijn handtekening zie je de 1e getal tussen haakjes, dat is ronde dat we nog niet geprobeerd hebben. Daarna dus rondes wel en daarna dus 3e ronde werd ik zwanger. Teunisbloem kan de lengte van je cyclus ook beinvloeden maar dat hoeft niet positief te zijn Er zijn op dit forum ook dames die lengte van 40 dagen hadden en om die reden teunisbloemolie gingen gebruiken maar cyclus werd alleen maar langer. Dus is niet altijd gezegd dat het prositief uitpakt.
Ok nauw ga het gewoon proberen en dan kijk ik wel wat helpt en anders ga ik ff de huisarts bellen voor verwijzing naar de gyn. Om te kijken of ik wel een eisprong heb.
Etos zwanger worden ben ik mee gestopt zodra ik positief had getest en meteen met Etos zwanger zijn gestart, die vitamine verhouding etc zijn net weer iets anders.. Tis uitproberen of het voor jou goed uitpakt maar je kunt het altijd een ronde proberen en als het niets doet of zoals maagd zegt je cyclus langer maakt stop je weer.. De action ovulatietesten vond ik zelf heel fijn!
Ook nog niks.. ook 0,0 klachtjes die ik normaal voor menstruatie heb..... maar om nou te zeggen dat ik nog echt hoop heb?.. ik weet t niet.. Becca1989 en Zally, zag bij jullie beide negatieve test 😞🌹 maar ook bij beide nog niks doorgezet?.. klein beetje hoop nog?
Idd negatieve test maar nog steeds geen druppeltje rood te bekennen. Ik heb wel sinds paar dagen dat ik paar keer per dag naar de wc ga wat normaal moeilijk gaat bij mij vanwege spastische darmen. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit ook dus ik blijf hoop houden maar zou ik dan al niet een positieve test moeten hebben. Heb de testen van action gebruikt en die zijn ook best wel gevoelig volgens mij. Bij de vorige zwangerschap had ik op NOD al positief getest maar toen was ik ook zwanger van een tweeling weet niet of dat uitmaalt qua hcg gehalte. Ben wel klaar met deze ronde geef of een positieve test of gewoon mijn menstruatie dit is ook geen doen die onzekerheid.
Ik snap je helemaal!! Ben nog niet zolang overtijd als jij (dinsdag was m'n NOD) maar m'n test van vanochtend was echt weer omowit 😭😭😭
Dat heb ik nu ook.. kom maar door des te sneller nieuwe ronde.. Dingetje bij mij is nog wel dat ik volgende week op vakantie ga. Dat ik graag wil duiken. Maar dat daar ook (minimaal) de zikamug actief is.. ik wil eigenlijk gewoon ongesteld worden of in ieder geval duidelijkheid voor ik ga..
Zolang het geen helder bloed is kan het niet kwaad, dacht ik altijd? Maar ik heb hoop voor je kleine wollietje 🍀