♡ NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016 ♡ 22 september (6) Wens2017 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Gootje89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boommm - 26 - 4e kindje - ronde 1 wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 TJS - 26 jaar - tweede kindje - ronde 4 Santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 23 september (3) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 september (2) Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 september (5) Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Becca1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2e BBZ Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na * AmyW - 1e kindje - ronde 3 MMM 26 september (3) blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM - 1ma en 1mk Premiemama - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 september (6) JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Leii - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde MamavanNora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 28 september (9) ShampooL - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lauva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Umm Asmae - 29 jaar - 3e kindje Maagd - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ophélie - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ShirleyNick - 27jaar- 3e kindje - 1e ronde Pampidam - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde Kyrra - 39 jaar - 1e kindje -1e ronde Brigit - 40 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 september (5) CaDi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ritoy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (iui-d) Liva89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 september (5) anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 Kimc84 - 32 jaar - ronde 7 Mirte85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 29 Lauren1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (3) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 47 Wachtbankje (9), ♡ ZWANGER ♡ (14), Ongesteld (21), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jij ook succes !! hier nog geen ongie te bekennen. Ik hoop het zo tegen beter weten in. Ik ben altijd wel netjes op tijd met een cyclus van 28/29 dagen. Het zou voor het eerst zijn dat mijn cyclus in de war zou zijn.. normaal begint het ook met een beetje bruinverlies maar niks... helemaal niks.. alleen maar soms een veegje witte/gelige afscheiding.. (sorry voor de details.)
Gefeliciteerd Lauren. Dankje Anak, dit forum is al bijna verlaten haha. Ook ik heb nog niet echt duidelijkheid, vanmorgen weer heftige buikkrampen phoee.. En paar keer wat donker bloed gespot, maar het zet nog niet door de hele dag. Kan nog komen en dat gebeurt vast ook. Spannend dat er bij jouw nog niks is, wil je gaan testen binnenkort?
Ik zit te twijfelen of ik morgen of overmorgen ga testen. Ik ben bang weer negatief te testen en dan is mijn hoop weer weg. Ik denk dat ik nog wacht tot dinsdag. En jij ? Ik heb helemaal nog niks gespot. Ik heb ook geen last van echt verschijnselen wat kan duiden op zwangerschap. Het enige wat ik weet is dat ik nog nooit overtijd ben geweest.
Je hoeft ook geen symptomen te hebben hoor. Vaker zijn ze er niet dan wel wanneer je zwanger bent. Heb je vanmorgen getest??
Ik dacht, ik neem hier nog even een kijkje en ziet dat er nog dames in omzekerheid zijn..hopelijk betekent dat roze!! Succes meiden. Ik ben alweer volop bezig met de volgende ronde
Hier nog steeds niks gespot. Ik wil proberen te wachten met testen tot donderdag.. Dan is het een week geleden dat ik negatief heb getest. Dus ik hoop dat ik dan wel iets mag zien
Ik mag op rood Iedereen die op rood staat veel geluk in de volgende ronde. Wij zijn net in het ziekenhuis geweest en we mogen meteen starten. Moet morgen beginnen met de pil en 29 okt beginnen met spuiten dus we gaan meteen het icsi traject in. Dus dit gaat een spannende tijd worden 😊
Vee succes iedereen hier nog steeds niks het bruine was 2 dagen en echt heel weinig totaal miss 1 inlegkruisje. Ik heb wel sinds paar dagen extreem veel meer last van borsten en vooral tepels. Ik heb vanochtend weer negatief getest. Kan het bruine een innesteling zijn en wanneer kan ik dan het beste weer een test doen. Heb voor mezelf voorgenomen als ik eind volgende week nog niet ongi ben of positief getest heb dat ik even contact opneem met de huisarts
Aaahhh heb net kruidvat test gedaan en zie heeel licht een tuurstreepje was binnen de 5 minuten. Ik krijg hem alleen niet op de foto anders hadden jullie mee kunnen kijken. Ik doe over paar dagen nog een test om te kijken of die donkerder is geworden. Spannend hahaha
Ja hoop het ook het zou wel betekenen dat ik een lange cyclus heb gehad afgelopen maand ( late eisprong) maar dat maakt me dan niet uit Hahaha ik denk dat ik zaterdag ochtend nog keer test dan zou die wel mooi opgelopen moeten zijn. Kan nog niet echt blij zijn omdat het nog geen knaltest is maar de hoop is er nu wel
Balen meid,wat fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen, hopelijk pakt het allemaal mooi uit voor jullie en heb je snel een positieve test in je handen 🍀😘