NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    ♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡

1. (0)

2. (0)

3. (0)

4. (1)
    Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had vandaag mijn NOD, negatief getest en ook meteen rode duivels. Over 5 weken nieuwe poging.
    Voorlopig dus op 4 oktober.

3. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Zat er vandaag ook aan te denken deze NOD lijst te maken. Ik wil ook wel op het lijstje, zal me er zo even opzetten.

Mama04 - 2e kindje - NOD 1 oktober - ronde 8

Vandaag ongesteld geworden na een licht streepje op 8/9 dpo. Erg jammer, dacht dat het eindelijk raak was maar helaas. Wegens behoorlijke medische problemen in mijn vorige zwangerschap worden we nu ook doorgestuurd naa de gyn, dus binnenkort beginnen de eerste onderzoeken. Dus wordt weer spannend...

4. Mama04

Mama04 Niet meer actief

1. (0)
    Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8

2. (0)

3. (0)

4. (1)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja meteen afscheid genomen van deze rond, op naar de volgende. Zit nog wel in Nod groepje van deze week.
    Jij dus ook cyclus van 5 weken.
    Laatste ronde was je zwanger waarbij je problemen had of was dat al eerder van je 1e kindje

6. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Nee dat was in de zwangerschap van mijn zoontje die problemen. Ja hier meestal een cyclus van 32 dagen! Dus ik hou die mooi aan. Ik gebruik ovulatietesten en wil deze maand als extra de CB digital erbij gebruiken.

Jammer dat het bij jou ook niet raak is. Nu dus ronde 3 in?

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja ronde 3 nu. Nog helemaal niet lang bezig natuurlijk maar toch duurt het me al veel te lang!
    Hoop dat het mag lukken deze maand voor ons allemaal die nog gaan aansluiten

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Mag ik me ook aanmelden?
    Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2

Vanochtend temperatuur flink gekelderd en direct al druppels gespot... Ik had niet anders verwacht, door omstandigheden weinig gedaan afgelopen ronde. Fijn is wel dat ik na pilstop nu 2x een cyclus van 30 dagen (eerste maand nog condooms gebruikt) heb gehad maar mijn LF van 9 naar 11 dagen is gegaan.

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi! Ik zal je toevoegen. Wanneer is je NOD? Ik gok 3 oktober Zitten we weer in hetzelfde groepje :)
    Balen van je 1e ronde. Op naar oktober :)

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe

1. (0)

2. (0)

3. (1)

4. (1)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:3

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

11. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Mag ik me ook toevoegen?

Sjim - 32 jaar - 3e kindje - 1 ronde

1 oktober is m'n nod 😁

12. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou iemand me toe willen voegen☺️

Reyna-30jaar-1ekindje-ronde 9

3okt nod

13. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Kom je weer gezellig bij mij meekletsen? Ik zal je toevoegen

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe

1. (2)
    Sjim - 32 jaar - 3e kindje - 1 ronde

2. (0)

3. (2)
    Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9

4. (1)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:5

15. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maagd kom gezellig met jou kletsen.
    En duimen dat deze ronde wel raak is voor ons
    En de anderen

16. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Absoluut. Duurt alleen weer zo lang. Ik ben al een week onderweg. Benieuwd wanneer mn ei zal zijn.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡

1. (2)
    Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4

2. (0)

3. (2)
    Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9

4. (1)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:6

Ik kom ook graag mee kletsen. Heb mezelf op de lijst gezet. Hier ronde 4 na een pauze ivm vakantie naar Zika gebied.

18. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt veel t lang.😢😫😢😢😡😢😫😫
    Ongeduldig echt niet heb
    Maar ronde 9 😡😱😫😫😢

19. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik meld me ook aan, vandaag ongesteld geworden na 4 dagen overtijd, maar had late eisprong dus vandaag nod. Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn dus op naar de volgende ronde

Nog anoniem- 38 jaar - eerste kindje - ronde 12
    Oh en nod is op 3 oktober

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Reyna wij lopen in ieder geval mooi gelijk weer

Deel Deze Pagina