Goedemorgen lieve dames! Gisterochtend mijn eerste knipperde smiley (cb ovu test dubbele hormoon indicator) te pakken en dus s avonds gezellig gemaakt met manlief 😇... Vanmorgen weer getest en weer de knipperende smiley te pakken (volgens de test heb je die dan ook twee dagen), dus vanavond maar weer gezellig maken met manlief... Die vind het allemaal heeeeeelll erg (niet dus haha) 😜... Hoop morgen dat een echt smiley te hebben, want dan dus m'n piek vruchtbaarheid en weet ik dat m'n ei er aan komt.. M'n NOD is nu volgens berekeningen trouwens 23 april.. Maar ik hoop natuurlijk helemaal niet haha! Op naar een hoop mooie testen over twee weken meiden 😘
Jaa XuonA wat super nieuws zeg morgen dan je lh piek en dan wanneer doen jullie het dan nog meer.. want wij gaan gewoon door zondag dinsdag en donderdag dan weten we zeker dat het ei niet is gemist
Ik denk dat we vanavond en morgen sowieso nog tussen de lakens duiken... En dan inderdaad ook dinsdag en donderdag nog.. Dan weten we het zo zeker mogelijk.. Ook wij willen t ei niet missen hihi Manlief en ik denken allebei dat we m'n ei de vorige rondes wel eens verkeerd geschat kunnen hebben en daarna niet actief genoeg geweest. Dus willen we deze maand wel voorkomen..
Lekker actief hahahaa heerlijk en ook lekker van elkaar genieten de sex is beter bij ons als 8 jaar geleden, we zijn nu bijna 10 jaar samen.. In het begin deden we het zowat iedere dag, daarna een instorting gehad.. en een tijdlang sexte we alleen maar als dat noodzakelijk was. En ml had heel laag libido.. Maar dat is gelukkig echt voorbij.. en we genieten vooral van elkaar
Uhh? Ik had mijn test eigenlijk lichter verwacht of juist een knaller! Hij is gewoon precies hetzelfde als gisteren..
Hmmmm... Ik ben absoluut geen test expert en werk nu alleen met smileys haha... Maar ik heb geen idee wat dit is! Misschien komt je ei dan vanavond pas ofzo? Sorry, weinig behulpzaam i know 😁
Ook wij zijn nu bijna 10 jaar samen (juni) en in mei een jaar getrouwd ❤️... Maar sinds dat ik gestopt ben met de pil, die ik dus 9 jaar gebruikt heb is mijn libido echt zoveel beter geworden, manlief weet niet wat hem overkomt! Het ineens weer leuk zonder dat het moet... Gelukkig wil hij net zo graag kinderen en ervaart hij mijn uitspraken zoals vanochtend; schat de test lacht weer, we moeten aan de slag... Totaal niet als druk.. Het moet ook wel leuk en gezellig blijven natuurlijk... Hopelijk heeft het deze maand voor ons allebei het gewenste effect... Zou toch leuk zijn als al m'n pendels uitkomen hihi 😁
babywish en xuona Ik duim extra hard voor jullie Vanaf wanneer tellen jullie? in mijn geval gister middag mijn knal... gisteravond al lichter... en nu net heel heeel licht streepje... dus ei is geweest?!?! neem k aan....
OOh k heb er ook weinig verstand van... ik ken tot nu toe alleen die van de action... sorry... al vind k hem wel posi.... 2 dagen posi toch? normaal gesproken.... K zou iig lekker vl/ml achterna zitten... hihi
@Lot33: Het is niet onmogelijk hoor! Er zijn wel meerdere vrouwen die zwanger worden terwijl ze 6 dagen voor hun eisprong het laatst gemeenschap hadden! Had er vorige nodlijst zo eentje bij me in de groep die nu toch wel zwanger is! Er is er maar eentje nodig! Wat de ovulatietesten betreft; het kan wel eens zijn dat je een langere piek hebt hoor... Je moet verder tellen vanaf de eerste positieve test. Ik heb ook wel eens 3 keer na elkaar een positieve test gehad (op 2 dagen), maar dan merkte je toch dat de ene iets meer knalde dan de andere en die rekende ik dan als positieve test.
Wat grappig XuonA, wij hebben geregistreerd partnerschap 😊 Trouwen vind mijn partner nergens voor nodig.. Leuk dat jullie getrouwd zijn.. Super dat t zo leuk gaat tussen jullie geniet ervan 😍🚹🚺🚼🌞
Wat betreft de ovulatie testen ik reken altijd vanaf 1 dag extra na mijn 1e positieve test dus reken ik vanaf zondag dpo1