Nou dames, zoals ik al had voorspeld ben ik totaal niet bezig met het wachtbankje ookal zit ik er al op. En ik ben nog niet eens op vakantie hahah ben zo zenuwachtig. Dit is mijn eerste vakantie en gelijk een knaller van een vakantie!!! Overmorgen zit ik in het vliegtuig en de dag erna kom ik als eerst aan in hong kong!! Dat wachtbankje gaat voorbij vliegen voor mij haha
Goedemorgen dames... Ik snap er allemaal even niet zoveel van... M'n CB test met dubbele hormoonindicator is nu al voor de 4de dag op rij aan t knipperen met een smiley... Dus nog steeds geen LH piek? Daarnaast heb ik ook ovulatietesten van midstream waar ik maar geen twee streepjes op kan vinden... Ondertussen al cd17... Waar ik uit ga van een cyclus van 29 dagen gemiddeld genomen... Wordt er een beetje moedeloos van... Gedacht dat door dit te gebruiken ik onze kansen zou vergroten, ik vraag t me wel behoorlijk af nu... Voor alle dames die t ei wel gevonden hebben, succes op t wachtbankje!!!
Hmm.. kan t zijn dat een cb niet bij iedereen een vaste geeft? Ik ken ze niet, ben deze maand begonnen met die van de action... als die wel een vaste moet laten zien dan moet die er toch echt aan komen... test je 2x PD? Miss komt die straks? (Rond 12 ofzo?) Kop op meis... je heb niet veel aan mij, maar toch een dikke knuff
Wat rot xuona krijg je helemaal geen 2e streep op de midstreams? Volgens mij ben je zo'n 7 dagen verhoogd vruchtbaar en vind in die week ook je piek plaats. De clearblue moet immers wat oppakken, anders knipperd deze niet... Zelf heb ik een tijd lang mij eisprong gehad rond dag 22. Kan zomaar zijn dat je een keer een uitschieter hebt. Hopelijk heb je snel een vaste smiley! Snap dat je er moedeloos van wordt. Tot die tijd maar om de dag gezellig maken? Kan je je piek ook niet missen
Nou uhm... sinds gister haha.. k ben gaan shoppen.. en ik moest werken...dat was dag 1. Vandaag lange dag werken.. Deze week rare week... rare diensten werken... dus hoop dat ik t deze week vergeet... haha😂 Volgende week hebben we vrij... dus denk dat dat de ergste week word....🙈 hoest bij jou? 😚😘
Kan zijn dat je eisprong nog moet komen. Ik zit op dag 24 vandaag, gisteren en eergisteren positieve ovulatietest. Vandaag nog geen temperatuur stijging dus eitje nog niet gesprongen. Gok dat hij dat vandaag doet dus eisprong pas cd 24.
Die 7 dagen klopt wel... dat geven al mijn apps ook aan... k dacht eerst dat ik raar was, en mijn apps van Mars... maar schijnt dus toch te kloppen... laten we hopen dat die van jou zich snel meld...😚😘
Ik zit inmiddels op 1DPO (woehoee! ) na de curettage lijkt mijn cyclus te hebben gereset ofzo dat is dan ook echt het enige voordeel eraan geweest....
Dankjewel! Ik heb mijn eisprong nog niet gehad, volgens de 'Mijn kalender' app zou ik deze vandaag moeten hebben
Veel plezier in HongKong en mooie vakantie gewenst🏊🍜🍤 Wachtbankje is er niet 😂😂😂😂😂
Daarom heb ik liever de gewone met gewoon een. Smile Ik check met dipstick en met action testen.. Dus en dan als die donker is dan test ik met cb smile test.. Maar lijkt me idd behoorlijk frustie dit 😱😓
Yeahhhh!! Laten we hopen dat die cyclus dan nu ook voor wat moois zorgt! Ik duim hard voor je...!! 🍀👍😘
Bij mij goed geen tijd om na te denken.. Ik heb een mannen gezin dus Jaa veel bezig momenteel met corrigeren.. Mijn middelste en mijn partner die accederen totaal niet samen pffffff echt heel naar... Continu scheidsrechter en ja hij zit in de pubertijd dus luistert ook echt slecht 😪 Dan heb ik nog mijn werk en. Bedrijf Mijn kleine kapoen.. Dus ik, kan echt niet er mee bezig zijn veel te druk hahahaha...😂😂😂😘😘
Dat is wel fijn maar wat eraan vooraf is gegaan neej 😪 Nu maar hopen op goed nieuws he meis 😘😘😘
Lief dat je het vraagt! Ik heb nog niet getest, test altijd om 11 uur dus moet nog even wachten. Het gekke is wel dat ik gisteren heel de dag geen vruchtbaar slijm hen gezien!
Ja dat zou wel leuk zijn! Het is wel een gezellig groepje! Haha, valt me nu pas op dag er 31 April 2016 in de titel staat!
Livoli al getest? Mijn testen zijn op dus ga er maar vanuit nu op het wachtbankje te zitten 😉