Nou paar minuutjes later is hij nog donkerder geworden! Denk als we vanavond klussen dat we toch zeker wel goed zitten
Jaah zeker zit helemaal goed.. Ik denk dat je nu je piek hebt gevonden livoli!!! Ja laten we hopen dat dit een zwangerschapsgroepje wordt
Hee dames. Ik krijg alleen maar hele wazige streepjes op de midstream testen, dus ik weet het allemaal niet, vind het best moeilijk! Ik probeer het een beetje los te laten, maar ook dat vind ik erg moeilijk. Die CB ben ik gaan doen omdat die 's ochtends met ochtendurine kan, maar helaas nog niets te vinden.. Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken.. Toch bang dat er iets niet helemaal goed gaat ofzo... Maargoed, we maken het wel gezellig om de dag hoor! Lopen we in ieder geval geen kans mis... Sorry voor mn gezeur hoor dames, ik dacht juist relaxter te worden door testen te gebruiken, maar valt me toch meer tegen dan ik had gehoopt en verwacht
Ik denk het ook! Vanavond nog gezellig maken en zit je zeker goed.. Wij maken het ook maar om de avond gezellig, ben best bang met piek mis te lopen omdat die testen allemaal niet mee werken ofzo ..
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (5) Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, ronde 6 na MK, 2e kindje 23. (3) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje 25. (3) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (4) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM MariekeRox, 34 jaar, ronde 8 (1e na BBZ), 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje 30. (4) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Love2Live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Curitiba: Ik heb het ook eenmalig eens wat vroeger gehad... Kan geen kwaad hoor! Gewoon lekker gezellig maken en genieten van een kortere cyclus! @Nora: Geniet van je vakantie! @XuonA: Kan wel zijn dat je eens een uitschieter hebt, maak je nog geen zorgen! Hopelijk komt je piek er snel aan! En de ene is er inderdaad rustiger mee dan de andere... Als je er echt stress van krijgt is het misschien niet iets om te blijven doen, maar misschien even proberen zodat je ongeveer een beeld hebt hoe je cyclus eruit ziet. Ik ben zo begonnen in ronde 4 en mij gaf het immens veel rust om te weten wanneer mijn eisprong was en of we dus goed of niet goed 'geklust' hadden. @Livoli: Waauw, die knalt er nu serieus vanaf hé! Zit je vandaag sowieso nog goed hoor! Hopelijk ben je een beetje meer gerust gesteld nu Hier vanavond ook maar eens een testje wagen om te kijken hoever het staat... Waarschijnlijk zal er nog niet veel te zien zijn, maar voor de zekerheid!
jaaaa livoli!! daar is die dan!! have fun tonight En dit is indd een fijn groepje! ik hoop het zo dames... voor allemaal!! dikke knuff
Ja super leuk, ik vind dit een leuke groep. Ik heb op een of andere manier een goed gevoel dat deze groep flink roze kleurt
Dank jullie wel dames. Ik zal er zeker van genieten. Ik vertrek morgen al 😍 ik hoop voor iedereen op een mooie roze maand. Decemberbabies rule 😝
Daarvoor wilde ik hem ook graag gebruiken.. Maar krijg nu haast het gevoel alsof mn lichaam niet werkt omdat ik zulke vage resultaten krijg. Maargoed, wie weet komt m'n piek nog wel, dat weet ik ook niet zeker natuurlijk...
Heerlijk van gaan genieten!! Lekker je gedachten kunnen verzetten en hopelijk straks inderdaad allemaal decemberbabies
Heel gek, maar afgelopen week hebben geloof ik wel drie mensen aan mij gevraagd of ik alweer zwanger ben, haha. Super grappig. Daarvoor nooit eerder gevraagd en ze waren alle drie super serieus. Ik heb geantwoord dat als het gebeurd we super blij zijn en er verder niet op in gegaan. Vanochtend ook ineens een super mooie babynaam voor een jongen bedacht. Laten dit nu maar voortekenen zijn..... Normaal gesproken durf ik niet positief te zijn, maar op een of andere manier durf ik dat nu wel te zijn
Ik wil mij ook weer melden, ronde 10 nu en 35 jaar voor 1e kindje. Succes alvast allemaal dames met deze wachttijd