NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora90, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Podex: Er hoeft ook niet standaard een streepje te staan hoor, de ene vrouw heeft wat meer LH in haar lichaam dan de andere. Voor mijn eisprong heb ik meestal een tuurstreepje, maar dat is heus niet bij iedereen zo. Ik zou gewoon elke dag blijven testen als ik jou was, tot ze donkerder beginnen te worden. Als je net van de pil bent, zou het wel eens lang kunnen duren vooraleer je eisprong er is (maar dat hoeft natuurlijk ook niet persé).
    De testen zijn van de action denk ik hé? Die werken bij mij prima, dus gewoon blijven doortesten tot ze wat donkerder worden! En dan misschien 2 keer per dag om je piek te kunnen vinden!

@XuonA: Ziet er goed uit! Veel plezier nog! :)
    Wat de tarwekiemolie betreft moet je misschien wel uitkijken met de hoeveelheden... De ene reageert er sterker op dan de andere en blijkbaar kan het ook je hele cyclus ontregelen. Ikzelf heb er nooit last van gehad, maar neem het nu de laatste tijd ook niet meer, het had toch geen effect ;)

@Sasjuh: Hopelijk snel een tempstijging! Duurt lang... Maar bij mij ook pas op dag 3 telkens een stijging na mijn positieve test hoor! Ben benieuwd naar morgen!

@Larissa: Als haar eitje maandag gesprong is, had ze vandaag wel een temperatuurstijging moeten zien natuurlijk... Dus kan dat hij later was of dat hij ook helemaal niet springt en later een nieuwe poging onderneemt!

@3llen: Welkom! Hopelijk heeft je gevoel gelijk!

Hier ga ik vandaag niet testen, morgen in alle vroegte follikelmeting, dus dan zal ik het wel weten... Ik veronderstel dat ik morgen de pregnyl zal mogen zetten en dan vrijdag de iui, dus dan schuift mijn nod nog wel wat op. Spannend afwachten maar!

2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik ook hoor, ben 39, de klok tikt en tikt maar! ik snap exact hoe jij je voelt! Volgens mij hebben wij een paar maanden geleden ook in hetzelfde NOD groepje gezeten. Maar is dit ook jouw eerste?

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Denk dat dese wel positief is toch?

4. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    Hoe leuk om zo welkom geheten te worden!! :D Bedankt meiden!
    Ik duim alvast mee dat we allen naar een 'zwanger zijn' topic mogen verhuizen!

Xuona,
    Ik denk dat iedereen die gaat voor een eerste kindje wel met die twijfel zit hoor. Ook bij ons rommelt die vraag, ook al hebben we daar niet onmiddellijk reden toe. Je hebt een regelmatige cyclus, een eisprong.. Dus positief blijven hoor :D deze maand is onze maand! ;)

5. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ja hoor Kim, die is mooi positief. Klussen maar jij ;)

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Heey, oh zou goed kunnen, ben niet heel erg goed in het onthouden van alle namen :). En yep is idd mijn eerste, dus erg afwachten of het ons gegund zij. Hoop het zo, maar ja moet nog 11/12 dagen wachten eer ik kan testen...en durf maar amper te hopen..

7. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Yep aan de gang maar! :)

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Go Kim!

Hier ook wel wat spanning gezien mijn leeftijd. Inmiddels ook 35, maar voorheen ging het zwanger worden makkelijk, dus ik kan me niet voorstellen dat het ineens drastisch moeilijker wordt.

9. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Kim echt wel positief meid :D

En wat betreft leeftijd ik zou echt wel eerder zijn begonnen hoor, maar ml wilde toen niet toen was ik 37 jaar dat ik het voorstelde.. Op mijn 39 jaar onverwacht zwanger... Ml is 360* graden gedraaid hij wil het ook heel graag nu maar nu gaat het echt moeilijk om zwanger te worden.. terwijl je maar naar me hoefde te kijken en ik was zwanger of tenminste dat zeiden ze ze dus altijd tegen mij :S
    Maar ja jullie zijn nog altijd jonger dan ik :)
    dus ja maar afwachten meiden <3

10. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Oh meiden respect! Het gaat jullie echt wel lukken ...&#128153;&#128159;&#128536;&#128536;&#128536;

11. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL

Ben ik mee eens morgen stijgt ie vast!

12. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer dat vruchtbaarheid zo lastig te voorspellen is. Ze zouden eigenlijk meer onderzoek moeten doen naar leeftijd en vruchtbaarheid en oorzaken onvruchtbaarheid. Ik vind het na je 35ste is het lastiger zo'n vaag verhaal.

Verder blijkt maar weer uit het nieuws van laatst dat er nog met veel stoffen word gewerkt die effect hebben op je vruchtbaarheid zonder dat mensen die het betreft dat weten.

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik vind het over het algemeen allemaal ook 'te gek' in elkaar zitten eigenlijk... Na een jaar kan je pas naar de huisarts om vandaar verder te gaan met onderzoeken.

Ik had in de 4de ronde al het gevoel dat er iets niet klopte bij mij... maar ik had natuurlijk nooit gehoor gekregen bij mijn HA! Ze zeiden allemaal dat je gemiddeld 6 tot 12 maanden moet rekenen en dat weet ik ook wel.

Maar achteraf gezien had ik toch maar weer gelijk en is al die tijd gewoon puur verloren geweest. Soms maak ik me daar wel druk in, ze nemen je 'zo vroeg' niet serieus en dat is soms jammer.

14. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dankje! Ik had op zondag wel een tuurstreepje op de ovu test van de kruidvat, had ik er nog eentje van liggen. En nu gisteren en vandaag op de action test niks! Ik wacht rustig af!!

15. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    De tarwekiemolie staat ook nog in de kast en wordt niet gebruikt... Ik had ineens teveel negatieve dingen er over gelezen.. Manlief zat er over na te denken om het misschien te gebruiken..

Ik ga voor je duimen morgen &#128158;

16. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ziet er goed uit Kim!! Fijne avond &#128521;

17. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    He dames,

Net nog even een testje gedaan... Streepje oogt zelfs nog iets donkerder dan vanmorgen.. Dus vanavond nog maar even gezellig maken met manlief hihi..
    Hij is er maar blij mee &#128513;...

18. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL

Yes! Hoe is het met jou meid?

19. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dit gaat een compleet roze maand worden!

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Lekker even sexen XuonA,vanaaf.
    wij slaan even over ml te moe morgen nieuwe rondes nieuwe kansen &#128591;&#127808;&#128118;

Deel Deze Pagina