NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora90, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Met mij is het goed hoor, ben moe en heb af en toe geen puf meer hoor...
    Maar denk dat t ook met het weer te maken heeft hoor...
    Lekker dat je dpo 5 bent heerlijk....

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Wat dan over tarwekiemolie? Zat er misschien ook aan te denken om te gebruiken omdat het je lf kan verlengen.

3. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of te druk? Vroeg naar bed vanavond 😙

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Nog even Jo frost kijken en dan op bed..
    Kerels met een kleintje neem ik op 😘

5. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Dat het je cyclus door de war kan gooien en er ook juist voor kan zorgen dat je baarmoederslijmvlies te dik kan worden waardoor innestelen lastig gaat..

Dus het heeft positieve en negatieve kanten... Manlief en ik slaan t nog even over, afgelopen twee maanden achter gekomen hebben we t op de verkeerde momenten leuk gemaakt, nu eindelijk goed zicht op eisprong, dus wie weet helpt dit wel.. Alleen ook bang voor een te korte LF, dus even afwachten..

6. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ook wij zijn best moe.., manlief net, ik ga nog even gamen.. Ik echt zo van, nou nee.,, we gaan ons klaarmaken en richting bed... Enige game die jij speelt vanavond heet; " ik ga m'n vrouw bezwangeren" hahaha... Hij kon er gelukkig om lachen!
    😘

7. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Oei.. dan hou ik er ook even afstand van!
    Heb eerder rondes 10 a 11 dagen lf gehad en laatste ronde een nette van 14 dagen! Dus we gaan maar van het positieve uit dat het deze ronde ook 14 dagen is! :D

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik probeer het toch een maandje :p maar ben pas begonnen na de eisprong. Hopen dat het werkt :D

9. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dames allemaal succes met klussen vanavond 😜🙈
    Ik besef me dat mijn NOD is tijdens mijn vakantie in Amerika, zo niet mee bezig.. Haha! 🙈

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Screenshot_2016-04-13-06-31-31.jpg

Niet echt een overduidelijke stijging... ga maar weer ovulatietesten kopen en hopelijk probeert het eitje het binnenkort nog eens.

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wat een straf :p Veel plezier alvast!

12. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand van temperaturen ;) maar ga je 's nachts soms je bed uit? Volgens mij heeft dat invloed op je temperatuur

13. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Heerlijk die vakanties van sommigen hier. Goed vertoeven van het wachtbankje dan. Het is jullie gegunt.

Hier had ik maandag avond vruchtbaar slijm en wat kramp in m'n buik. Maar dit had ik ook vorige week donderdag. En woensdag vorige week had ik mijn lh piek op de test. Ik neem toch aan dat maandag dan geen eisprong is maar gewoon die donderdag?
    M'n lichaam is beetje eigenwijs denk ik deze maand.

Gelukkig zie ik er al een hoop op paars👍👍👍
    Maar roze is de nieuwe mode... Dus we veranderen snel allemaal toch?😉😉

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Kan zijn dat je ei niet is gesprongen en het een paar dagen later weer probeert? Ik weet het niet hoor..

Sasjuh balen zeg! Ben nog niet ervaren genoeg om een schommelende temperatuur te bestuderen.
    Mijn temperatuur is vanmorgen wel flink gestegen.

15. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Als ik het zo lees wil ik ook weer op vakantie..

Ik had gistermorgen een zo goed als knal ovutest, dacht dat hij nog iets donkerder zou moeten worden maar vanmorgen was het streepje beduidend lichter. Moet ik die van gister nu als piek beschouwen (misschien had hij gisteravond wel super knal geweest als ik toen de test had gedaan).

Ik heb eigenlijk nog nog ovu testen gebruikt.

16. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Goedemorgen dames! Wat is er heerlijk gekletst!

Ik ben een beetje jaloers op de vakanties🙈 geniet er van allemaal en graag 'roze terugkomen' (en dan graag niet verbrand) 😉

Moe.. moe moe MOE!! iedereen om me heen heeft er last van... haha! Veel plezier met de avontuurtjes... niks niet gamen en gewoon hup mee naar boven! 👍

Tempen heb ik echt geen verstand van maar zoals iemand al zei, even je bed uit om te plassen en hij is indd niet meer helemaal betrouwbaar!

K heb gisteravond voor t laatst gewerkt... nu lekker vakantie en koningsdag pas weer werken!
    Hier gaan we alleen niet op vakantie... gewoon lekker weg... dagje efteling met zoonlief (is volgende week jarig) en verder vooral rust, lekker naar buiten (mits er 🌞 is) en vooral niks moeten 😉

Nu ga k taart maken... Want ondanks dat wij zaterdag pas feest hebben hebben er toch een paar besloten vandaag te komen 😉 lastpakken 😜

Wat betreft kwaaltjes... (t m o kwaaltjes in mijn geval)
    Ik had vrijdag mijn piek. Na de sex best pijn aan me buik... en eigenlijk rommelt die al sinds die avond... Krampjes en steekjes... laten we maar hopen dat t positief is want ik eis dat iedereen op roze gaat deze maand 😂
    Wel t idee dat er van alles onder uitloopt of gaat uitlopen.. ik zit dus continu op de wc, dat begrijpen jullie 😂

Fijne dag dames! 🌞💟💙😘😚

17. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Goedemorgen lieve dames!

Ik heb totaal geen verstand van temperaturen, ik doe dit zelf ook niet... Dus kan hier helaas geen inzicht over geven.

Ik heb even een foto bijgevoegd van m'n ovulatietesten.. De O staat voor ochtend en de A voor avond..
    Wat denken jullie er van?

Vind die van gisterenavond het meest donker...

image.jpg

Manlief en ik hebben het gisteravond nog gezellig gemaakt, maar vanavond is hij niet thuis... Wat denken jullie? Mis ik nu een cruciaal moment als we vanavond het niet meer gezellig maken?
    Denk wel dat m'n NOD later is... Maar geen idee wanneer... Besloten dat ik van mezelf pas na de 25ste mag testen als er nog geen menstruatie is.. Nu maar hopen dat ik dat ook vol kan houden haha!!

We gaan voor al t paars richting roze, hoop t zo!

18. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Wat ik er van begrijp moet je dan inderdaad die van gisteren als piek nemen, dat zou ik dus zeker doen..
    Maarja ik ben ook geen ovulatie test expert haha..

19. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Haha, altijd lastig die mensen die toch langs willen komen, maar vervelend haha!!
    Al is het wel een goed excuus om taart te bakken en te eten haha!

Hier komt de makelaar vanmiddag langs om het te koop bordje aan de flat te hangen, hopelijk verkopen we het lekker snel!

En er van alles uitlopen daar heb ik met vlagen ook last van hahaha 😂😂... Maar dat hoort dan maar zo denk ik ofzo..

En die eis van je, ik hoop dat ik er aan kan voldoen 😉😘💕!
    Fijne dag meid 💋

20. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Lieve dames,
    ik heb even een vraagje en hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.
    Ik heb sinds gisteren gevoelige borsten, en dan niet een beetje, maar echt au au kijk er niet eens naar of ik zak al door de grond.
    In mijn 27 jaar dat ik ongesteld ben heb ik gevoelige borsten 5 dagen voordat ik ongesteld ga worden en dan tot ik begin met bloeden.
    Ik had mijn eisprong gisteren dus een zwangerschap kan het ook zeer zeker niet zijn.
    Wat kan er nou toch aan het handje zijn met dat rare vrouwenlijf van me die maar wat doet de laatste tijd lijkt het wel haha.
    Iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina