Welkom (nieuwe) meiden... wat heftig van jullie mk's! Ik kan me voorstellen dat t voor jullie best heftig is, daarom een hele dikke knuffel en een stukje taart 😉 Wat betreft de schimmels uitkijken , het kan zijn dat je je hubby er mee kan infecteren... lijkt me voor beide niey prettig... heb je de pillen en zalf? De pillen werken over t algemeen vrij snel... dus miss morgen? ☺
welkom allen! niet echt tijd om bij te lezen! veel te druk maar dat is alleen maar goed! ik haat deze weken pfff...
Woehoeeee zeker spannend!! Ik ga heel hard voor jullie duimen.... Wanneer mag je dan testen? Laat je even weten hoe t ging ?! Dikke knuff meis 😘
Meiden ff vraagje.... Hebben jullie ook 'last' (steken) als je niest-hoest-draait-opstaat? Volgens mij zijn mijn eierstokken aan t punniken ofzo...😅
sperma leeft soms wel 4 dagen, en misschien is hij vanmorgen wel gesprongen...we blijven positief! Ronde 6 alweer, ik weet het niet meid ik ben er deze maand rustiger onder dan de vorige maanden. Heb een eisprong gezien en op tijd gevreeen meer kunnen we er niet aan doen...
Jaydee en smurfin welkom, heftig jullie miskramen. hoop dat jullie snel zwanger zijn en er een gezond baby'tje komt.
Heeft iemand ervaring met de Sensitest extra gevoelige zwangerschapstesten? Volgens de site kan je die tot 6 dagen voor NOD al gebruiken zou wel heel vroeg zijn Heb ze in huis maar ben benieuwd haha
Mijn ervaring is de de kv2v5 het snelst positief was, sneller als die testen die als extra gevoelig worden verkocht.
Goedemorgen dames! Geen ervaring met zwangerschapstesten die extra gevoelig kunnen zijn.. Ik heb besloten er me niet aan te wagen deze maand.. Eerst maar eens overtijd raken en daarna testen.. Wil in ieder geval voor Koningsdag testen, want gaan met vrienden aan de bbq.. Dus wel fijn om te weten of een wijntje wel of niet kan.. Wachtbankje duurt eigenlijk altijd te lang he?
Te lang... Maar wel weer een temperatuur stijging vanmorgen dus ei is zeker gesprongen dus geeft ook rust. Qua klussen niet echt goed getimed dus vind het daardoor minder spannend merk ik.
Net toch echt een ovu test met tuurstreepje. Mijn ei is dan toch echt al geweest eerder dan verwacht. Ik zit dus ook op het wachtbankje, ik krijg het op tel alleen niet voor elkaar om de lijst aan te passen.