Ik hoop dat mijn eisprong geweest is Anoniem, als ik nog wel hcg in mijn lijf zou hebben dan heb je geen ovulatie las ik. Gaan we maar niet vanuit. Haha herkenbaar ik roep nu ook wel hard dat ik pas de 30e ga testen, nu nog volhouden. Kim heb je ook een zwangerschapspest in huis? Las net in een topic bij de ovulatie en zwangerschapstesten dat iemand ook al paar dagen donkere ovulatietestjes had, vanmorgen had ze een positieve zwangerschapstest. Ik hoop dat jij dit ook hebt! 😙 Cheerio, jij ook een hele fijne zondag!
Ik houd mijn tempratuur niet bij dus daar durf ik geen antwoord op te geven. Maar als je een testje in huis hebt zou ik hem toch wel proberen, wie weet?
@Sumer: Hier ooit ook een héél pijnlijke opmerking gehad... 'A man has got to do, what he got to do' Aaauw ik wou het echt uitschreeuwen toen! :x Ik heb wel met mijn vriend afgesproken dat eens we zwanger zijn en we het aankondigen, we ook zullen zeggen dat het niet allemaal van een leien dakje gelopen is en dat het voor ons dikwijls heel moeilijk geweest is. Misschien denken mensen dan een volgende keer na als ze opmerkingen geven of vragen stellen... Ik heb mezelf ook al voorgenomen om ooit 'ons verhaal' in dagboekvorm op te schrijven, omdat het echt serieuse ups en downs geweest zijn en het lijkt me 'fijn' om daar later nog eens op te kunnen terug kijken... @Puckeltje: Wat omschrijf je dat mooi zeg! Ik ben ook enorm blij met al die lieve dames hier! Heb hier echt al schatten van mensen leren kennen en daar heeft een uiterlijk dan inderdaad HELEMAAL NIETS mee te maken! @Nora: Veel plezier daar! En nog eventjes aftellen, spannend zeg! Hopelijk gaat de tijd ginder wat sneller voorbij @Babywish: Is er bij jullie eigenlijk een 'oorzaak' vastgesteld waardoor het niet zou lukken? @MarinaDeMix: Veel succes! Hopelijk klopt je gevoel! Ik tel spannend met je mee af naar dinsdag! @Danpas: Hopelijk hebben je kwaaltjes gelijk! Maar je weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden ook hé Hopelijk bewijs je het tegendeel! @Kim: Bizar al weer... Hoe lang test je nu positief? Ik heb ook wel eens iemand gezien op het forum wiens temperatuur daalde en toch bleek ze zwanger... Maar meestal is dat natuurlijk niet het geval hé... Is de lijst eigenlijk nog wel correct? Voordien stond ik op paars, maar nu ben ik er precies weer afgevallen! Ik mag dus weer op paars! Hier ben ik nu ongeveer 3dpo, maar kan nog niks afleiden uit mijn lijf, vanmorgen even een zwangerschapstest gedaan en er zit nog redelijk wat pregnyl in mijn lichaam die voor nare kwaaltjes zorgt: pijnlijke borsten, hoofdpijn, rommelende buik en darmen, immens veel honger... maar helaas nog niet van een zwangerschap! Hopelijk blijven de kwaaltjes aanhouden
Dora: dinsdag mee eerste test waar lijn even donker was woensdag en donderdag was de lijn nog donkerder dan controle streep vrijdag was de lijn nog steeds even donker als controle lijn zaterdag niet getest want was niet thuis en vandaag weer lijn even donker als controle lijn heb alleen nu net weer 1 gedaan die is nu aan drogen en die lijkt eindelijk lichter dus misschien dat nu eindelijk me eisprong eraan komt dan Kan toch nooit zwanger zijn met zo lage temp
apart heb je een foto van allemaal bij elkaar? die van mij was echt knal positief heb dezelfde als jou heb je daarvoor ook lichtere testen gehad of alleen donkere ? anders zou ik wel even een testje doen.... zal een fototje erbij doen van die van mij rechts bij beide controle streep en links de test streep (die is duidelijk donkerder)
He dames, Kim wat vaag die ovulatie testen... Ik heb er helaas te weinig verstand van om er ook daadwerkelijk iets zinnigs over te zeggen.. Hier vanmorgen alweer bruinige afscheiding met afvegen 😞... Ik weet het niet hoor, dit heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden.. Dus de deze maand roze vibe neemt hier wel wat af..
Ik normaal ook alleen me pa wou in me foto album kijken voor wat oude foto en moest ze weghalen omdat hij niet weet dat wij bezig zijn
het wordt hier een roze maand, dus dat kan kloppen nog even wat 🍀🍀🍀🍀voor jou
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ���� 22. (5) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (3) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM 26. (4) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (6) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (4) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 38 wachtbankje (22), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Yes nog even volhoudeb meiden, ik ben denk ik toch 6dpo en heb menstruatie krampen. Misschien vroege menstruatie temp ook wat gezakt de laatste 2 dagen.
Hi meiden, ik mag mij voor 1 keer bij jullie aansluiten De kans dat ik zwanger ben is heel erg klein (condoom gescheurd, na positieve ovulatietest) maar een mini kansje is ook een kans. Hierna willen wij nog even wachten met zwanger worden dus wij gaan er daarna niet gelijk weer voor. Lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen hier!
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ���� 22. (5) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (3) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 26. (4) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (6) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (4) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 39 wachtbankje (23), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)