Ik zou inderdaad ook van spanning snel gaan rennen haha! Je zou zeggen dat een ovulatietest niet zo donker wordt als de eisprong al geweest is toch? Ik bedoel, als elke vrouw een beetje LH bij zich draagt, dan zou dit bijna onzichtbaar zijn op een ovulatietest na een eisprong.. of begrijp ik het verkeerd?
@Kim: Ik denk dat ik zie wat je bedoelt... Maar zou idd goed kunnen dat hij op je eisprong reageert... Heb je nog een ovulatietest gedaan vandaag? En hoe gaat het met je temp? Want zonder eisprong kan je natuurlijk niet zwanger zijn @Puckeltje: Elke vrouw heeft heel de maand door LH in haar lichaam (dat is waar de ovulatietest op reageert), dus de ene vrouw heeft ook wat meer dan de andere en daardoor kan het zijn dat je wel meer lichte streepjes hebt doorheen de maand op een ovulatietest. Ik heb dat ook bijna de hele maand door! @Larissa: Waauw wat mooi voor 10dpo zeg! Heel duidelijk! Hopelijk snel een mooie knaller! Niks bijzonders gevoeld dan? Kijk zo kan het ook Heb je een mooie verrassing voor manlief straks! @Cheerio: Op 9dpo kan alles nog gebeuren hoor! De moed nog niet opgeven!
Oke... een beetje LH of dergelijke prima... hihi dit is na 10 min... k stop ermee.. maak mezelf gek... ga straks gewoon baar de kruitvat en dan zie ik t wel... Had mezelf nog zo beloofd niet zo raar te doen 🙈 kan mezelf wel slaan 😂
Ja haha.. maandag indd! Jullie horen t zo snel mogelijk... maar wellicht wacht ik tot morgen ochtend... ivm ochtend urine 😉
Ik heb ook testdrang maar pas 6 dpo.... Nog minimaal 4 dgn wachten. Heb 4 testen van de big bazar in huis, erg goedkoop maar geen idee of ze gevoelig zijn.
Ik zou ook testen puckeltje. Heb bij mijn 2e dochter ook ovu test gedaan die hartstikke posi was. Met dezelfde urine meteen een dipstick van zwanger en kids er tegenaan gegooid en toen die ook een licht strerpje had voor de zekerheid ook een cb. Was bij mij op 11dpo
Larissa Gefeliciteerd!!! Heel mooi! Puckeltje Oei, die ziet er wel positief uit! Ik hoop het zo voor je!
Wauw Larissa! Gefeliciteerd! ❤ Puckeltje, apart die ovu test ga voor je duimen dat je straks een mooi testje hebt! Ik ga vanmiddag ook een test doen, maar dat om zeker te zijn dat ik geen hcg meer in mijn lichaam heb.
Gefeliciteerd Larissa! Super de eerste roze😊 Puckeltje; ik duim voor je. Jij wordt gewoon de 2e roze. Zet de trend maar door hihi. Krijg door deze site wel testdrang.... Maar durf toch ook niet. Ik heb deze maand juist hoop en wil die nog niet verliezen.
@Dora tnx meis...maar de hoop is hier ff ver te zoeken @ puckeltje, sta je al bij de kruidvat?? @ larissa, hoe gaat ie daar?
Haha nee schat nog niet... Kleine man zo naar bed... Daarna gaan we ff... ml proberen in te lichten maar die praat er stug overheen 😂 denk iets te spannend ineens
Hallo dames, Sinds lange tijd ben ik weer actief hier. Zou iemand mij willen toevoegen aan de lijst? Ik ben nog een beetje nieuw hier weer want ik moet nog even alles uitzoeken. haha. dankje!! Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje, NOD 25 april
Dora me temp blijft nog steeds hangen op 36,4 ovu test nog niet gedaan ben namelijk niet thuis en ben pas vanavond ergens weer thuis dus gaat ook niet lukken
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Het gaat goed! Zo onwerkelijk allemaal. Voel me helemaal niet anders. Zelfs mn borsten zijn zacht. Heb ook een lichte streep bij de casette test van Zwanger en Kids. whaaaa
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ���� 22. (5) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (5) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje pienvd90, 21 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (5) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje valentijntje, 25jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (6) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (4) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 42 wachtbankje (24), zwanger (1), ongesteld (1), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) Angel even toegevoegd
Gefeliciteerd larissa! ik moet helaas nog even wachten met testen, had zaterdag pas positieve ovulatie test! en volgens mijn temp nog geen eisprong, hoop dus vandaag wel (heb wel een LF van 11 dagen (op een cyclus van 45 dagen )