Gefeliciteerd babywish! Hier sinds gisteravond misselijk en nu nog steeds. Temperatuur ook omhoog geschoten, hopelijk goede tekens. 7 dpo.... still counting
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ���� 22. (5) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (6) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje pienvd90, 21 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (5) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje valentijntje, 25jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (6) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (4) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 42 wachtbankje (26), zwanger (2), ongesteld (1), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)
Goedemorgen schatjes! Babywish... ik heb vannacht gedroomd dat ik je ergens tegen kwam en omdat er van die licht gevende pijlen boven je hoofd zaten (moet er nu weer om lachen 😂 ) en zo'n wolkje met woehoeee zwanger, ging ik je heel hard knuffelen.... Waar je allemaal wel niet mee naar bed gaat, haha sorry daarvoor! Jij en larissa lekker op jullie roze wolk vandaag! Ben zo blij voor jullie!! ♡♡♡ Andere meiden, 💪 wij komen er ook hoor! No stress... 6 dagen is wat vroeg, kwam ik gister met 5 ook achter 😉 Dikke knuffel meiden!
Stom he... ik had mezelf nog zo beloofd te wachten.... Ik kan vandaag niet testen... miss morgen en anders indd donderdag! Hihi
Ik vermijd echt de kruidvat de komende week hihi. Heb nog wel zwanger&kids dipsticks maar ben daar nooit zo tevreden over.
Daar heb ik geen ervaring mee... maar die zou ik gewoon gebruiken om de tijd te doden.. en als die dan negatief is zou ik zeggen: zie je wel... die dingen kloppen niet 😂😉
Goedemorgen dames! Hier is de bruine afscheiding verdwenen.... Zou dat iets positiefs zijn? Betekend wel dat manlief en ik t vanavond gezellig kunnen maken als we willen zonder viezigheid haha 🙈😁.. Nu in de sportschool, keer 1 van de 3 deze week... Geen zin in, maar toch maar gaan.. Ik wil echt pas volgende week dinsdag testen... Wil liever eerst goed overtijd zijn en wachten op mb menstruatie (liever niet natuurlijk!) Die negatieve testen vind ik ook zo naar...
hoelang duurde het bij jou voordat je negatief had getest? Ik heb ook deze maand een mk gehad en heb 5dagen geleden nog een licht tuurstreepje getest.
Hoi Next step, Ik kan me goed voorstellen dat je er op een gegeven moment ff doorheen zit, ik begin dat punt zelf nu ook te naderen voel ik. Vanmorgen toch getest op 4/5 dagen voor nod en niks, noppes, compleet blanco. En dat het een moetje gaat worden vind ik ook niet heel raar...normaal gesproken doe je het toch ook geen 2 of 3 dagen achter elkaar he . Tenminste wij niet hoor haha... Nou welkom ieders geval op het bankje, en ik duim voor je dat het voor de tijd die je nu voor jezelf hebt vastgesteld, een positieve test in handen zal hebben.
@MarinaDeMix: Het is nog vroeg inderdaad, hopelijk geeft je lichaam je gelijk en test je één van de komende dagen positief! @XuonA: Hopelijk is het positief! @Nextstep: Welkom terug meid, zet je maar lekker knus tussen ons op het wachtbankje! Hier grieperig aan het worden... Neeeeeee! :x Keelpijn, neusloop, hoesten... Bah! Durf dan wel weer geen medicatie in te nemen, nu net 5dpo vandaag!
Wow wow wow Babywish, wat gaaf! Gefeliciteerd meid! Na zoveel rondes, het is je echt van harte gegund! En nu lekker genieten van de roze wolk. Ik krijg testdrang merk ik. Vorige maand had ik dat absoluut niet want ik was op vakantie en werd gewoon ongesteld en dacht oh ja. Mijn man en ik hebben samen afgesproken dat we pas maandag gaan testen; dat duurt dus nog echt een EEUWIGHEID pffffff