Ik maak trouwens een kleine rondreis in Azië. En het moment dat ik kan testen zit ik volgens mij in Maleisië. Ik hoop zo erg dat ik zelfs vergeet te testen als k overtijd ben hahaha dat m'n eerste test gelijk een knaller gaat zijn!!!
Moet ook eerlijk bekennen dat ik ze nergens kon vinden toendertijd anders had ik ze misschien ook wel getest Ik word altijd wel blij van een smiley op die testen dus dat werkt al positief haha
Gaaf zeg! Ik hoop ook altijd dat ik maar gewoon vergeet wanneer ik kan testen en gewoon overtijd raak... werkt helaas niet
Nou... hier vergeet ik t niet haha... mede Door dit forum 😂 maar ach.. k leef in spanning mee met jullie en word automatisch zenuwachtig voor mezelf hahah.... komt goed meiden... op naar weg rood en veel eitjes... met daarna roze!!
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (5) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vandaag toch ongesteld geworden na een tuurtest op zaterdag&zondag 😤 Ik heb die testen van CB ook gebruikt, leuk om eens uit te proberen. Alhoewel ik de goedkope testen met streepjes wel fijner vind. Ik ging van geen smiley naar vaste smiley die 2 dagen bleef. Normaal hoor je eerst nog een knipperende smiley te krijgen, maar die heb ik dus nooit gezien😃
Die testen zullen wel gemaakt zijn voor een gemiddelde vrouw waar veel vrouwen van afwijken gok ik. Ben benieuwd of ik wel een knipperende smile ga zien ""
Super leuk! Het lijkt mij ook nog altijd mooi om eens die kant op te gaan!! Neem je wel testen mee of gewoon lekker eens niet?
Nee ze zullen daar vast en zeker ook testen verkopen. Ik zit op moment van testen in China, en toevallig in dezelfde plek waar de testen van kv2v5 worden gemaakt haha. Dus meenemen doe ik niet. Het klussen zelf gebeurt in Nederland nog. Ik zal de zon wel meenemen voor jullie hihi 😍☀️☀️
Heb eraan gedacht te gaan tempen maar ik zie mezelf dat nog niet doen iedere ochtend. Daarnaast zou het mij ook veel stress geven denk ik. Hopelijk kan ik deze maand mijn gedachten wat verzetten en zijn we snel 4 weken verder
Ja ik! De vorige ronde heb ik getempt en ga dat deze ronde weer doen. Vind het toch wel lekker om wat controle te hebben.
Hi dames! Hier niet tempen... zou niet weten hoe ik dat moet doen. Ik werk onregelmatig... heb al een uk rondlopen en mijn hoofd is sinds de zwangerschap een zeef dus k ga t sws vaak vergeten.... hihi en k moet er vaak snachts uit om te plassen dus heeft dan weinig zin... Wanneer gaan jullie testen voor ei?
Deze ronde ga k geen ovulatietesten gebruiken en ook niet tempen. Gewoon lekker gezellig doen om de dag en dan genieten van m'n vakantie en hopen dat het raak is. Ik hoop op super veel roze deze ronde 🎉
Hier ongi bijna op te einde. Ga niet tempen of ovutesten gebruiken. Ben er opeens al zo gefixeerd op en dan word ik denk ik helemaal kriegelig. Het mooiste is dat mn man net zegt dat hij eigenlijk voor dat ik zwanger mocht raken nog de zolder en de badkamer wil veranderen. euhhhh oke dan. Ik hoop toch echt niet dat we lang hierop moeten wachten. Ik hoop echt dat iedereen mooi roze kleurt in april.
Ik hoop het ook meiden een roze maand!!! Geen ovulatietesten voor mij want vind toch geen ei...ik hoop dat tempen wat inzicht geeft.