Dames.... Ik voel me net een wandelende hormonenbom ofzo... Het gaat echt alle kanten op en heb last van mezelf haha... Oh en niet alleen ik, manlief is ook niet blij met me 🙈
@ Suusjeuh gefeliciteerd en ik duim voor een plakker voor je! @ Nashville, heb morgenochtend afspraak ga het zien, nog niet getempt...dacht dat ovulatietesten bij sommige ook al voldoende was, dus hoop het. En omdat dat tempen een hele onderneming is en al snel onbetrouwbaar wordt als je al ff naar de wc bent geweest 's nachts, ben ik daar nog niet aan begonnen.
Nee, dit was mijn eerste ovulatie test ooit. Deed m per toeval omdat ik m zag liggen en heeel nodig moest plassen. Ik dacht ach, dan weet ik de volgende x hoe die werkt, haha. Ach! Heb mn man richting bed geduwd hahaaa kan nooit kwaad. Babywish wat naar!! Pff..... Op naar volgende maand.. En andere dames; succes met wachten! Pff die onzekerheid is zo vervelend he. Gelukkig ben ik erg druk waardoor ik weinig tijd heb om erover na te denken. Wil sowieso tot volgende week woensdag wachten met testen!
Hallo dames. Zal me even voorstellen, ik ben jolanda 29 jaar moeder van 2 kinderen. 10 maanden geleden gestopt met de prikpil, omdat onze wens voor een 3e kindje toch groter wss dan we dachten. Afgelopen maart me eerste ongi gehad nu op het wacht bankje, denk rond 29 april me volgende ongi is. Dus klets gezellig met jullie mee als jullie dat goed vinden hihi. Voor alle zwangere dames van harte gefeliciteerd!!!!
@Cheerio: Vind het ook een goed idee om een afspraak te maken hoor, zeker als je het niet vertrouwd! Wij zijn ook met 10 maanden naar de HA gegaan en kijk nu... We zijn al bijna dubbel zolang bezig nu! Gelukkig zijn we nog redelijk vroeg gegaan! Ik had vanaf 4 maanden zelfs al het gevoel dat er iets niet juist zat! Hopelijk krijg je gehoor, want niet iedere HA wil al helpen als je nog geen jaar bezig bent! Hier wilde ik ook veel eerder kindjes, maar helaas zat ik niet in de juiste relatie, dus dan duurt het lang hé En het is niet meteen te vergelijken hoor; als je graag een kindje wilt, dan kan het er niet snel genoeg zijn natuurlijk! Over tempen... Ik had een heel mooi tempschema mee naar onze 1ste afspraak bij de ha, gyn én fertiliteitsarts en geeneen van allemaal heeft er nog maar een blik op geworpen! @Suusjeuh: Wat fijn zeg! Ben stiekem ook wel benieuwd naar die mooie roze foto! Laat ons binnenkort maar meegenieten hoor! @XuonA: Nog even geduld hoor! Vind het wel spannend voor je met dat tussentijds bloedverlies En hier krijgt vl het ook serieus op zijn heupen van mij haha! Bij mij kan het misschien nog van de pregnyl zijn. @Smurfin: Veel plezier gewenst deze dagen @Valentijntje: Heb je wel geluk gehad haha! Ml zal vast blij geweest zijn @jolanda: Welkom!
ik heb sinds 2 dagen ook last van mijn darmen en op dit moment diarree ( sorry) en ook een uur geleden weer wat kleine steekjes links in mijn lies... nu nog wachten tot ik kan testen.
Dames, vandaag weer getest! Niet met geconcentreerde urine dus doe er vanavond laat nog een! Had nu een uur geleden nog geplast en gedronken.. Graag jullie advies! De bovenste is van gisteravond en de onderste van net! Is btw een ovu test van de big bazar voor ik felicitaties krijg hahaha!
Ik weet niet of deze nog donkerder kunnen. Ziet er positief uit veel pleziet vanavond Ovulatietesten mogen bijna nooit met hele geconcentreerde urine trouwens. 2 uur niet eten en plassen is vaak het beste
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ����[/B] 22. (5) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (5) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (5) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje valentijntje, 25jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (6) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (3) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 40 wachtbankje (26), zwanger (1), ongesteld (3), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)
Ja dat klopt idd! Ik heb om 5 uur geplast en daarna nog een glas water gedronken en toen om 6 uur getest dus ik hoop dat ie eigk nog donkerder is als ik 2 uur wacht, ik doe voor de zekerheid vanavond nog een keer!! Thanks!
@Dora26; ja ik vind het ook wel spannend hoor! Heb dit nog nooit eerder gehad, dus best een beetje gek... Vandaag bijna geen afscheiding, alleen wat gelig zo nu en dan.. Dames, hoe is het met de test drang? Toe aan wat positieve testjes van jullie 💕
Weetje wat ik me ineens bedenk... kan t zijn dat min ei de 10 e niet gesprongen is en rond deze dagen opnieuw probeerd? Ik had de 18e een vrij positieve ovu test... (blz 85) dagen rondom veel steken links en rechts onderbuik gehad... stel dat dat zo is, ben ik dan nu te laat? 18e was die posi... gister nog steken gehad...