heel zeker, maar krijg al snel buik. Bij de 1e met 11 weken positiekleding en bij mijn jongste moest ik toch echt al met 8 weken en niet omdat dat fijner zat, maar was echt noodzakelijk. Heb die zwangerschap ook altijd 2 weken voor gelopen qua buik.
ow wat raar ! was die echt positief? ik dacht namelijk ook een positieve test te hebben 2april, maar was dus niet zo... ze worden bij mij soms ook heel donker maar net niet positief... maar weet nu dat ie alleen bij een knaller echt positief is en dan binnen 10 sec al dik verschijnt
ik paste met 12 weken ook me broeken niet meer bij mijn zoontje ook al viel me buik toen wel mee het zat gewoon niet lekker meer bij mij zag je het ook heel snel omdat ik best dun ben, dat word bij een 3de voor jou nog meer en sneller groeien haha
@Cheerio: Ik duim voor je! En moesten ze je toch willen wegsturen, zou ik op tafel kloppen! Maar omwille van je leeftijd zullen ze dat mss inderdaad niet doen... Laat iets weten hoor! @Lot: Jammer meid! @Toto: Wat een buikje zeg! Hopelijk zit er iets in buiten lucht @Podex: Veel plezier!
Ik hou mijn hart vast anoniem. Ik gok op 6wk dat mijn positiebroeken uit de kast kunnen. Dora, dat hoop ik ook. Maar klachten komen en gaan, dus weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Hier temp gezakt en 1e bloedverlies gespot. Wel vroeg, pas 9 dpo maar ik mag op rood. Succes deze maand!
���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ����[/B] 22. (6) nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje Sjaantje28 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (5) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (5) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (5) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje valentijntje, 25jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (7) curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje Jolanda, 29 jaar, 3e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (3) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 42 wachtbankje (25), zwanger (1), ongesteld (5), mmm (4), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (0)
Ik dacht, ik ga eens voor een ander kleurtje Testen zijn nogsteeds negatief... 11dpo nu dus zal zondag wel gewoon doorbreken
Ach niet leuk loveexx! Veel succes in mei! Hier nu al de eerste stipjes/sliertjes rood gespot. Ken mijn eigen lijf niet meer. Ik zou het nog kunnen ophangen aan de innesteling, maar las dat zoiets maar heel weinig gebeurt dus wil daar niet te veel hoop uit halen. Is jouw bruinverlies gestopt Xuona?
Goedemorgen meiden! Rood sucks! Balen meiden! Kop op en op naar de volgende ronde! Toto wat een buik! Jeetje haha! Ik vond ook dat ik deze week een dikke buik had, maar ml zei dat ik me aanstelde haha.. dus ben t maar vergeten! Hihi Meiden... ff een vraag... op pagina 23 staat mijn eerste posi ovu test... (8 april) smiddags.. dat weekend flink geklust... De hele week wat krampjes en steekjes.. nu afgelopen weekend flinke steken gehad... wat me aan t denken zette... afgelopen maandag weer een knal posi test gehad, (zw test negatief) die knal posi samen met t feit dat ik eiwit achtige crème afscheiding heb, steekjes en een open en zachte bmmond (ja gatver ik heb ff gevoelt 😉 ) dacht ik.. zal k dan opnieuw een eisprong hebben? Dat die andere een poging deed maar niet durfde en t nu weer deed? Ik heb nu wel onwijs last van me onderug enzo.. anyway ml en k hebben t gister alsnog maar gezellig gemaakt... k ben heel benieuwd... baad t niet dan schaad t niet toch? Wat denken jullie??? Sorry lang verhaal 🙈 🙊
Dames, omdat mijn positieve ovu test gister pas was zal mijn NOD ook wel opschuiven. Ik zit dan eigk in t verkeerde clubje haha!
Klinkt inderdaad alsof je ei later is gesprongen puckeltje! Gelukkig heb je er goed gebruik van gemaakt 😉
Goedemorgen meiden, hier niet getest en ook nog geen bloed, Hoe is het met iedereen 😘🙏👶 Meid op rood echt balen op naar de volgende ronde...😘🙏👶🍀
Ik ga er dan maar even van uit dat een innesteling is.. Want dat hou ik mezelf ook voor met mijn gekke lijf.. M'n bruin verlies is wel gestopt, dus ik weet het niet... Was zeker t idee te hebben ongesteld te worden.... Maar durf ook niet te testen 😁