Lief van je!!! Bruin verlies is weg, dus dat is positief.... Nog steeds wat drukkend gevoel onder in m'n buik.. En gisteren bij t gezellig maken moest manlief m'n tepels echt vermijden, deden zeer en extreem gevoelig haha.. I know, teveel info 🙊.. Maar verder, ik heb er nog steeds geen geweldig gevoel over.. Nou nu pas 7-8 dpo denk ik, dus weinig zin om te testen... Wil eigenlijk tot na t weekend wachten...🙈
Oké....t blijft dus best spannend bij jou daar!! Ik hooo dat geen bloed misschien toch iets positief mag betekenen voor jou!
Ja blijft nog even maar ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt Hoe voel jij je verder 🙏😘👶
Geeft toch niet lang verhaal valt wel mee toch... Ik hoop dat het succesvol voor je zal zijn... Klinkt idd als je eitje 😘🙏👶🍀
Als ik Vd week weer een ei gehad heb, zitten we samen verkeerd! Ik blijf stug zitten tot ik bloed heb haha! Gezellig ♡
7-8 is indd nog wat vroeg! K zou t uit zelfbescherming niet doen indd... haha.. maandag?! 😉 En teveel info... ach.. We zijn hier wel wat gewend en we hebben allemaal wel eens iets geschreven dat we achteraf denken, echt?! haha dont worry ♡
@Sasjuh: Jammer zo vroeg zeg! @Puckeltje: Een posi ovulatietest zegt inderdaad dat je een piek hebt, maar daarmee kan je het springen van je eitje niet volgen. Dus als je nu opnieuw een positieve test had, zou het goed kunnen dat je eitje opnieuw een poging heeft gewaagd. Ik zou de dagen goed bijhouden en nu goed tellen en dan weet je het meteen als je ongesteld wordt of niet! @XuonA: Een 4-tal dagen na de innesteling zou je normaal positief moeten kunnen testen. Maar na het weekend zou dus prima zijn! Ik ben benieuwd @Zwangere dames: Hebben jullie ondertussen nog getest? Hier blijven mijn borsten pijn doen terwijl de pregnyl uit mijn lichaam is... Maar heb me daar nog eens serieus in vergist één van de vorige rondes, dus we gaan ervan uit dat het niets is! Is nog net iets te vroeg ook om wat te voelen denk ik!
Je houdt het wel spannend hoor Babywish! Ik duim voor je! Ik heb echt enorme testdrang en denk toch dat ik er morgenochtend een testje aan waag - zwak zwak zwak want mijn man en ik hadden afgesproken tot maandag te wachten met testen
Voor jullie Goeiemorgen. ☺️ Hier in hong kong is het al middag hihi Ik wou ff melden dat ik hier 3 dagen voor nod zit en helemaal niks voel. Ja mijn poep (bahbah) is heel anders dan normaal maar dat kan ook door ander voedsel komen. Ik houd veel vocht vast in de warmte dus m'n borsten ook 😍😍 ik hoop dat ze zo blijven hahaha minpuntje eraan is dat ik mijn bh's helemaal niet meer pas m'n tepels floepen er steeds uit hahaha. Nog wel gevoelige borsten zoals elke maand met behoorlijke aders. Dus hier niks anders dan normaal. Ben benieuwd of het raak is geweest!!!
Hier ging temp weer omhoog. HEb hem eens over die van mijn 1e zs gelegd en ze zijn tot dusver voor ei redelijk gelijk en na ei zo goed als identiek. Helpt niet mee met het wachten met testen
Haha.. ja erg hè? Zaterdag mag ik van mezelf testen op 11 DPO, maar kans zit er in dat ik mss morgen al test
Goedemorgen lieve meiden, Spannende dagen hier!! Hoop toch echt nog wel op veel roze hoor! Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en doorverwezen naar de gynaecoloog. Mijn vermoeden dat ik misschien wel PCO zou kunnen hebben beaamde ze, dus we gaan het zien. Wordt als het goed is binnen een week gebeld voor een afspraak. Verder vond ze mijn cyclus en alles wel goed klinken, dus ze had wel goede hoop dat er niet al te veel poespas voor nodig zou zijn. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat...
Ik had bruinverlies vanmorgen dus daarom mezelf op rood gezet. Ook menstruatie kramp nu. Maaaarrrr... Net tegen beter weten in getest en een licht 2e streepje op de kv test! Gisteren ook getest en toen was hij omowit. Ben nu 9 dpo. Met het blote oog zie ik hem goed maar hij is te licht voor een foto....