@ nora geniet ervan daar, en klinkt op zich allemaal wel positief al is het voor jou normaal . @ toto ja wel fijn idd dat ze er ook meteen achter stond. En spannend bij jou! Ben benieuwd, wanneer wil je gaan testen?
Ik ben ook erg benieuwd! Hier 10 dpo, temp nog mooi hoog probeer mijn testsdrang te Bedwingen tot? Durf niet zo. Heb behalve vermoeidheid en een zeurderige buik niet echt klachten.
wil nog wel even zeggen dat ik vanaf gisteren behoorlijke zeurdige pijn heb in mijn buik...echt irritant! Nog erger dan met mijn ongesteldheid zelf... Maar goed met wat beter weer heb ik altijd meer last van mijn menstruatie, misschien nu ook wel paar dagen voor nod al...
Dank je wel ben zeker aan het genieten, ben sinds gisteren weer hier in Hong Kong en morgen lekker richting Maleisië. 😍 En ik hoop idd dat het positief is, door de drukte van de vakantie heb ik helemaal geen testdrang gehad voor het eerst!! Schouderklopje voor mezelf hahaha. Ik ga echt wachten tot nod 😁 Wel is me vandaag opgevallen dat ik super veel afscheiding heb verloren 😩 bahbah
Oh wauw!!! Wat goed!!! Enorm gefeliciteerd en nu maar hopen dat het plakkertje is 💕!! Hoeveel dpo heb je voor t eerst positief getest?
Wauw Larissa!! Zeker weten dat je niet al langer zwanger bent? Cheerio: Ik wilde eigenlijk wachten tot zaterdag, maar sinds gistren wil ik eigenlijk morgen testen. Maar begin ook weer te twijfelen. Voel eigenlijk niets meer qua kramp of steekjes en ook mijn borsten heb ik minder last van dan de andere zwangerschappen. Aan de andere kant wel versterkt reukvermogen. AAAhhhh, zit echt enorm te twijfelen!!
Vorige cyclus had ik op 12 dpo al last van bruin bloed... ben benieuwd morgen hoop stiekem toch nog op een positieve test zaterdag... vorige keer testte ik ook pas op 13dpo positief
ik voel me raar, maar weet niet wat. nu 5 dpo, vorige rondes ging ik me nu al kwaaltjes in mn hoofd halen.. vooral mn borsten had ik vaak al pijn aan na paar dagen en veel wit slijm(sorry voor nasty detail) en nu helemaal niks?, geen rare gevoelige borsten, niet veel wit slijm.. zucht. Morge moet ik weer progesteron laten prikken om te kijken of ik goede eisprong heb gehad, maar had 2 dagen super positieve ovu test dus kan het me niet voorstellen dat de ei sprong niet goed is.
Ik zie op je foto ook niets hoor, maar dat is meestal met die heel licht positieve testen. Ik heb er nu ook in de badkamer een liggen die ik zelf wel zie, maar niet op de foto krijg. Vanmiddag een nieuw doosje kruidvat 2v5 gekocht en morgen nog een keer testen. Voor nu vond ik het al heel bijzonder om bij de tandarts op het formulier "zwanger" aan te kruisen - en erachter geschreven "Maar psst mijn kinderen weten het nog niet hoor!" want die waren mee
Suusjeuh lastig he die tuurstreepjes haha. Ik heb nog 1 kv test liggen, ga hem morgen met ochtendurine doen. Ben dan 10 dpo. Waar zit jij in,je cyclus? Het gefrustreerd me dat ik hem niet goed op de foto krijg want als ik gewoon naar de test kijk zie ik een licht, maar duidelijk te zien streepje
Ik had eergister dus een positieve ovulatietest, gister kreeg ik echt hele zere tepels en heel erg buikpijn! Het deed zo zeer dat ik geen eens seks kon hebben. Misschien was dat de eisprong dan wel? Maar hij knalde eergister echt vant scherm af, de ovu test. Als t gister was.. Ben ik bang dat t m deze maand niet gaat worden pff & ik zit hier nu verkeerd want mn NOD schuift ook op natuurlijk..
Ik heb gisteren getest, toen was hij licht positief maar ik heb 2 vroege miskramen gehad ( in maart, en voordat mn 2e kindje in mn buik kwam ) en manlief is vanmorgen naar het buitenland gegaan dus ik wou het voordien wel weten. Borsten zijn ook zo gevoelig! Ik heb ergens rond 8-9-10 april mn ovulatie gehad, doe geen testen of temperatuur maar aan de buikpijn, slijmverlies en hoog libido te merken was het toen
Dan ben je wel heel vroeg met testen zeg! Dat zou ik zelf niet durven, bang voor nog meer teleurstelling qua vroege miskraam. Ik had vorige keer op dag 33 de bloeding (miskraam) terwijl ik normaal 24-26 dagen cyclus heb, dus echt aanzienlijk overtijd en een positieve test in handen gehad. Dat wil ik niet nog veel vaker meemaken Edit, wacht, 12 april is morgen natuurlijk wel 10 dagen..
Dames ik sta gewoon te tollen op mijn benen. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik deed deze test gewoon om van m'n testdrang af te komen en zie hier het resultaat. Zwanger toch??? Ik ben zooooooo onzeker!!!!