Gister moest ik m'n test nog schuin tegen het licht houden, nu net nav de test in de reactie hierboven net toch nog een keer geplast. En resultaat 😍
(En toen zei m'n nicht "misschien krijg je wel een tweeling" die van haar zijn namelijk 6 maanden nu. Haha. Ja dit heb ik voor NOD nog niet meegemaakt zo duidelijk! Hopelijk volgen er nog heel veel van die testen!
ik heb ze even bij elkaar gezet temp nu 2 rondes vorige keer dag 33 ei nu dag 34... hij is wel meteen iets hoger opgelopen dan vorige keer dus ben benieuwd
Hartstikke zwanger 💗💗💗🎉🎉🎉🎉gefeliciteerd 👶🍀🙏
Dames, eindelijk roze op onze lijst!!! 💕💕 De lijst moet aangepast worden trouwens, lukt alleen niet op m'n tel haha 🙈 Nu komt mijn testdrang ook wel in alle hevigheid opzetten haha 😳! Maar wil echt wachten tot na het weekend... Nu pas 7/8 dpo denk ik... Dus dat vind ik eng... Plus een negatieve test zie ik liever ook niet.....
Gefeliciteerd alle zwangere dames !! Ik heb weer hele mooie testen voorbij zien komen! XuonA, heel erg herkenbaar! Ik heb ook echt ontzettende testdrang, denk dat ik zaterdag wel een testje ga doen Dan ben ik rond de 10 DPO als het goed is.
ik kan mijn nieuwschierigheid niet inhouden... echt vervelend hahah. zo misschien toch maar even testen.