welkom allemaal deze maand wordt hopelijk voor jullie allemaal roze ik zal de statistieken wat bevorderen want deze maand gaat het ons niet lukken helaas... mijn man heeft een nieuwe baan en is weg vanaf aankomende woensdag tot zondag.. precies tijdens mijn eisprong maar goed ik praat wel gezellig mee
he wat balen Lot dus dan naar mei dat is dan al zeker meis, alhoewel ik hoop dat je dan miss voor je eisprong het nog even gezellig maakt je weet maar nooit Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man
dankje babywish! ja gaan we zeker doen maar heb meestal een vrij late eisprong dus tja... och ook een maandje weinig stress ! Kan goed voor jullie meeduimen
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (5) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (1) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje 30. (1) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiĆ«ren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiĆ«ren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
He lieve dames! Hier sinds gisteren eindelijk niet meer ongesteld... Poeh he heeft lang geduurd deze maand.. Morgen maar eens beginnen met de ovulatietesten.. Eens kijken of er een ei succesvol gevonden kan worden.. Hier al dames die ook al bijna mogen testen?
We gaan opzoek naar een ei 😊ik heb volgens mij temp nog geen eisprong gehaf dus.....we blijven oefenen
Ik kom me hier ook melden helaas... Dora26, 28 jaar, ronde 17 (4de na KO), 1ste kindje nod is 29 april
He dat is naar, vooral als ik even naar je handtekening zit te kijken. Hoop dat april een hele vruchtbare maand mag worden!
Nou weinig van gezien. Zag er wel strak uit...op de mobiel heb ik er al met al 1 minuut plezier van gehad. Toen ik het op de computer wilde bekijken was ie weer offline. Maar goed...nu weer terug naar de oude dit is om mij ook prima!!
Heb niet veel meegekregen van de nieuwe site Snap er niks meer van, ovutesten lijken niet op te lopen maar wel ovulatiepijn enzo... waarom is het allemaal zo ingewikkeld haha