Hier met afvegen weer rood/bruinverlies en net nog dipstick gedaan maar zje amper een streepje. Gok niet dat dit goed afloopt.
Ohnee sasjuh! Had net helderrood verlies maar wel gemengd met normale afscheiding.. Dus ben bang dat mijn ronde voorbij is.. Nou kwam ik net de test van vanmorgen tegen en zag dat er toch een klein streepje stond! Plus test van CB. Ik weet niet of die indrogers kent? Maar ik heb hem open gemaakt en water doorheen laten lopen en hij blijft zichtbaar! Iemand enig idee?
Ik ben niet bekend met deze testen maar lijk idd wel een lintje te zien daar. Morgen maar weer proberen. ....
Ik haal mezelf even uit de lijst want ik snap er niets meer van. Volgens mij heb ik verkeerd geteld en is mijn NOD morgen, maar ik had afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest.. Dus.. Najah.. Ik volg t niet meer.
......���� nod-lijst 22 t/m 30 april 2016 ���� 22. (6) Suusjeuh, 30 jaar, ronde 3 ( na miskraam ) 3e kindje ZWANGER!!! nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje puckeltje, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje Sjaantje28 23. (3) bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 xuona, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (6) nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje loveexx, 23 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje sasjuh83, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje cheerio, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (5) livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde MarinaDeMix, 29 jaar, 1e kindje MMM Florina, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Angel, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (6) selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje toto, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 3llen, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 5 (tussendoor 2 keer een vroege miskraam), 2e kindje dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje 27. (1) zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje mmm 29. (5) mmm mariekerox, 34 jaar, ronde 8 (1e na bbz), 1e kindje kersje, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Smurfin90, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje Jolanda, 29 jaar, 3e kindje 30. (5) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje love2live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje elise, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje datumloos. (3) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje mmm Annalief, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 43 wachtbankje (22), zwanger (3), ongesteld (7), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (1)
Volgens mij als ik hier op forum vaak leest moeten plus testen redelijk duidelijk zijn wil je ze positief kunnen noemen Zelf geen ervaring mee
Ik zie inderdaad ook een vaag lijntje... Maar hoor hele wisselende verhalen over deze testen... Misschien morgen nog een keer doen en anders maandag 2v5 van kruitvat? Hoop natuurlijk dat t gewoon hartstikke raak is💕
Jeetje meiden jullie gaan als een malle haha! Curitiba! Meid die is hardstikke posi! Gefeliciteerd schat 💟💙😘🍼 Xuona... k zou je wel ff flink door mekaar willen schudden haha. (Oke zacht, ivm mini baby misschien) meid ga testen!!! Haha... ik weet bijna zeker dat t goed zit bij jou.. zulke mooie symptomen! ( al zegt dat niks. ..😐 ) Ga aub testen! Doe t dan voor mij 😉😂😜 Hier lijkt het erop dat mijn ongi alweer voorbij is.... snap er niks van... (krijg met moeite een tampon is, en dat is vaak een teken dat t einde in zicht is...) sorry voor de details... Zit ondertussen in een ander nod groepje maar kan er nog moeilijk inkomen.. jullie zijn rmet vertrouwd.... ♡♡♡♡💟💙♡♡♡♡ 🐘😘 Ps. Die dikke opgezwollen buik mag nu wel weg gaan... dat is echt mega irritant... moet de hele dag me buik in houden 😠
Hahahaha lieve puckeltje en curitiba!!! Wat zijn jullie leuk 💕💕💕 Maar ik durf niet 😳! Vind het heel eng... Mag ik niet wachten tot maandag? Of moet ik echt morgen... Van manlief mag het pas maandag of dinsdag 🙈..
Waar jij / jullie je het beste bij voelen! Maar wij zijn wel erg nieuwsgierig want je lijkt wel veel symptomen te hebben hoor!
En dames... Dat bruinverlies maakt het niet makkelijker... Want dat doet me echt denken aan maandstonden die op t punt staan door te breken..
Haha snap ik! Maar dat bruinverlies maakt t niet testen wel makkelijk... Zo begint m'n menstruatie ook altijd namelijk...
Snap ik schat.. je moet helemaal doen waar je je goed bij voelt... k zou me alleen niks aantrekken van ml gaha.. maar dat ben ik 😂😉 En dat bruinverlies sucks.. maar heb je al best een tijdje toch?!is dat altijd zo lang voor t doorbreekt?