NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora90, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Officieel is mijn NOD 26 april. Maar ik heb 5 rondes een lf van 10 a 11 dagen gehad en de vorige was 14. Dus heb even het gemiddeld genomen van 13 dagen :p

Bedankt dames! Vind het ook erg spannend, hoop dat het een plakkertje is!

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dames,
    Ik test normaal nooit zo vroeg, maar omwille van een paar kwaaltjes heb ik het toch gedaan en daar heb ik nu wel heel veel spijt van...

Ik had een tuurstreepje op mijn kruidvattest vanmorgen, héél tuur, je ziet hem niet op de foto... Maar ik had zelf nog nooit zo'n duidelijk streepje gehad, dus ik stond serieus te trillen op mijn benen... Ik had niet verwacht dat er een streepje ging komen, omdat ik wel eens meer kwaaltjes had, maar altijd negatief heb getest!
    Dan heb ik meteen alle testen uit de kast gehaald die ik nog maar liggen had en heb ik meteen nog een clearblue (plustest, geen digitale!), actiontest en een predictor early gedaan...
    Op elke test een tuurstreepje, behalve op die van action!

Maar... Dan kwam bij mij ineens de grote twijfel opzetten... Kloppen die streepjes wel? Normaal heb ik een luteale fase van 12 dagen (dus dinsdag nod), het ziekenhuis raadde me aan om pas donderdag (na 14 dagen) te testen om zeker te zijn... (Dom van mij, ik weet het! ;) )
    Ik zit 11 dagen na de pregnyl en 10 dagen na de iui... Normaal zit pregnyl gemiddeld 7-10 dagen in je lichaam, dus dat is al op het nippertje!
    Ik heb getest (met een actiontest) op 7 dagen na de pregnyl en toen had ik op de actiontest nog een heel klein tuurstreepje staan, amper zichtbaar, dus ik ging ervan uit dat de pregnyl snel uit mijn lichaam zou zijn... maar nadien niet meer getest om dat te controleren!

Maar nu twijfel ik dus, omdat ik nu (met de negatieve actiontest) eigenlijk pas 100% zeker weet dat ik geen grote hoeveelheden pregnyl meer in mijn lichaam heb...
    Maar, de andere testen zijn net iets gevoeliger en misschien pikken die wel nog net een kleine hoeveelheid pregnyl op ipv dat het van een zwangerschapstest komt...

Dames die ervaring hebben met pregnyl, wat denken jullie? Ik weet het niet en durf er nu dus ook niet vanuit te gaan dat ze positief zijn... Ben gewoon heel bang dat het vals alarm is!

Ik plaats er wel een foto bij, maar ik zie ze op de foto's zelf amper, met het blote oog zie ik ze heel duidelijk. Pfff zo onzeker nu :)

Bijgevoegde bestanden:

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ja me langste was 42 dagen weet ook dat ik geen eisprong gehad heb nog gaat me meer om feit dat ik al 8 dagen 36,4 meer dat vind ik raar

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    De andere testen...

Bijgevoegde bestanden:

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Als je eisprong nog niet geweest is, zal je temp ook niet stijgen natuurlijk... Maar als je al een andere thermometer geprobeerd hebt, is je temp misschien gewoon heel gelijklopend!
    De mijne piekt ook niet hard hoor, maar 8 dagen aan een stuk dezelfde heb ik natuurlijk nog niet gehad... Geen idee vanwaar het zou kunnen komen!
    Op welke dag zit je nu ondertussen?

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Zit ondertussen al op dag 31 dus duurt wel erg lang langste cyclus die ik gehad is 42 dagen dus dan had me eisprong er ook al moeten zijn word een lange ronde zo

Engineer wat ik niet kan verklaren is de pijn in me borsten en ben al dagen niet naar de wc geweest das ook niet echt normaal verder last van tepels dat heb ik normaal alleen na eisprong dus weet nier wat me lichaam wil is helemaal van slag denk ik kan wel janken 😭

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik zie de lijntjes wel spannend hoor hoop dat ze oplopen

8. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien zit je nu rond je ei ? dan heb ik ook vaak even last van borsten
    ik had vorige ronde pas ei op dag 33 en nu op dag 34 :(
    wel raar dat je temp aan 1 stuk zo constant blijft

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Lieve Dora, ik zie streepjes hoor!
    Ik hoop zo vreselijk dat het van een zwangerschap komt want je bent al zo lang bezig meis. Ik heb geen ervaring met Pregnyl maar wilde je even een hart onder de riem steken en een digitale knuffel geven!!!

10. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

hee doortje! ik zie ze ook hoor!! ik blijf voor je duimen dat ze mooi oplopen! dikke knuff

11. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ja kan maar heb al ongeveer een week last van me borsten dus dan zou die er al geweest moeten zijn

12. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is wel raar dat je dag 20+21 een positieve test had, en dat dan je temp niet omhoog gaat, heb je ook een foto van die positieve ovulatie testen ??

13. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    image.jpg

Incl. De test van vandaag! Word steeds duidelijker en morgen mijn NOD!

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Dan is het eitje toch niet gesprongen en zou hij paar dagen later het weer willen proberen! Maar het duurt toch wel erg lang als ik dat zo hoor?
    Hoop snel duidelijkheid voor je Kim!

15. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Juli85 ja ik zie hem!!

16. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Spannend zeg voor jullie allemaal!
    @Dora, indd ik zie de streepjes ook...weet verder niks over pregnyl dus daar kan ik geen mening over geven!
    Hoop voor je dat de testen positief zijn en oplopen!

Ik probeer zelf zo positief mogelijk te blijven al blijft t in mijn achterhoofd spoken dat t alsnog fout kan gaan!

Hoop uiteraard dat voor jullie allemaal de testjes e.d. oplopen en gezellig samen zwanger zijn!

Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar ben doordeweeks alleen met ons meisje en een kerel in de kost dus weinig tijd om te kletsen...

Is er iemand trouwens die mij in de lijst wil zetten?

Juli85, 30jr, 2e kindje, ronde 9

17. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik zie bij die van vandaag een streepje!!
    Spannend groepje hier zeg jongens pffffff

18. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie bij die laatste wel een streepje! :)
    is altijd lastig te zien hier met foto's uploaden

19. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zie bij de laatste een streepje op de laatste Juli85 :)

20. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik wil wel meer roze zien hoor de maand !

ik ga woensdag testen op 9dpo (vrijdag is nod heb een lf van 11dagen) heb nog een test liggen van zwanger&kids die 6 dagen van tevoren al kan :)

Deel Deze Pagina